Medulla Vita Yöntemi

Konusu 'Diyet Yöntemleri ve Deneyimlerimiz' forumundadır ve Filizle tarafından 27 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Filizle
  1. Filizle

    Filizle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Merhaba canlarım :) Ben de burada sizinle denediğim bir yöntemi paylaşmak istedim. Gerçi denedim demek yanlış olur çünkü öğrendiklerim yaşam tarzım oldu diyebilirim. Aslında kilo vermek için başladım ben bu sisteme bir de bunu deneyeyim ne kaybederim ki dedim. Ama kilo vermenin dışında o kadar çok katkıları oldu ki bana. Kilo bunun yanında önemsiz kaldı diyebilirim. Öncelikle şunu bilmenizi istiyorum ki hayatımda ilk defa kendimi mutlu hissediyorum. Enerjim yerine geldi sanki içimdeki bitmiş bir pili doldurdular hihoyyyt
    Onları bulmam da tesadüf oldu internet reklamlarından tıkladım sitede başaranlar kısmına baktım ben neden başarmayayım ki dedim. İyi ki de demişim :lepi: bunun nasıl bir yöntem olduğunu merak ediyorsanız çok keyifli diyebilirim 44 yaşında sanki yeniden okula başladım ben 1,5 aylık zayıflama danışmanlığından satın aldım. önce bir sürü anket form vs doldurttular sağlık durumuna yönelik kan ve hormon tahlilleri istediler. başta sıkıcı gelmişti ama aldıkları her bilginin zamanı geldiğinde doğru yönlendirmeler yaparak ne kadar önemli olduğunu da gösterdiler. Bu yöntem aslında bir eğitim yöntemi yani diyet listesi değil devamlı eğitim programları oluyor arada küçük sınavlar oluyor devamlı takip ediliyorsunuz bir hatanız olursa doğruya yönlendiriliyorsunuz ve bu şekilde yaşam şeklinizi değiştirmenize yardımcı oluyorlar. Şu sosyetiklerin yaşam koçu gibi birşey yani aslında :KK1:
    burada söylemem gereken birşey daha var bu yöntemin hızlı kilo verdirme gibi bir derdi yok. sağlıklı ve kendi bedeninizle uyum içinde yaşayarak vücudunuz için en uygun kiloya zaman içinde nasıl ulaşacağınızı öğretiyorlar. benim için en büyük güzelliği enerjime kavuşmam oldu üşenip yapmadığım bir sürü şeyi yapabiliyorum artık :) Üstelik 6 kiloluk bir yükü de attım sırtımdan benden iyisi yok :dance:
    şimdi fransa'da yaşayan kız kardeşim de deneyecek bakalım o da başarılı olur inşallah :Saruboceq:
    ben memnun kaldım hiç aç kalmadım zorlanmadım denemek isteyenlere öneririm yaşam şeklinizi değiştirmek gerçekten çok fark yaratıyormuş Medulla Vita Ailesine destekleri için ve bunca zaman sonra kendimi yeniden güzel ve enerji dolu hissettirdikleri için çok çok çook teşekkür ederim alkisalkisalkis
     
  2. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Filizle
  3. bahar82

    bahar82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    405
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canim tebrik ederim 6 kilo guzel bi kilo :) bende iki hafta weight watchers denen programla tanistim ve 3 aylik plan aldim ayni senin yazdiklarin gibi hizli verdirme gibi birseyleri yok saglikli ve kalici olmasini istiyorlar zaten diyet programi degil saglikli beslenme programi deniliyor iki haftada 2 kilo verdim ve kendimi inanilmaz rahat ve mutlu hissediyorum darisi diger 5 kilomun da basina :))
     
  4. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Filizle
  5. Filizle

    Filizle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    tebrik ederim canım mutluluğumuz daim başarımız kalıcı olsun alkisalkisalkis darısı kalan kiloların başına :dance:
     
  6. 5 Ekim 2010
    Konu Sahibi : Filizle
  7. Meryem77

    Meryem77 Manolya Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Benim üyeliğin bitmesine bir hafta kaldı malesef senağlama Ben 78'le başlamıştım medulla programına 65'leri görmeme ramak kaldı. Özel bir sağlık problemimden ötürü yavaş verdiğimi sanıyordum ben ama öyle olmadığını anlattılar bana. Üyeliğimi uzatırmıyım bilemiyorum ama uzatmasam bile bu kiloyu bir daha hayatta geri almayacağım, burayada yazıyorum işte a.s

    medulla programında bence en süper şey herşeyin kişiye göre ayarlanıyor olması, diyet falan yok zaten, o yasak bu yasak falan da yok, kaç defa yaramazlık yapmama karşılık hiç stres yaşamadan kilo vermeye devam ettim sağolsunlar canlarım benim, nazımı,niyazımı çok çektiler hele geceleri
    olumunekankayizsmile

    Hayırlısıyla zayıfladım diyeceğim bizimkilere tepkilerini merak ediyorum çünkü şu ana kadar ne yaptıysam bana inanmamışlardı. sositososito
     
  8. 22 Aralık 2010
    Konu Sahibi : Filizle
  9. yasemintokus

    yasemintokus Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Meryem77 veFilizle bende kilobekçiliği yöntemi ile 2,5 ayda 19kg verdim.Medulla vitayı biraz daha açarmısınız?Spor varmı bu programın içinde ve günlük neler yaptınız.Şu an 67kiloyum ve 58 olmak istiyorum sizden gelecek cevaplara göre üyelik alıcam.
     
  10. 23 Aralık 2010
    Konu Sahibi : Filizle
  11. ramaska

    ramaska Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.107
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    63
    siz 2.5 ayda 19 kiloyu nasil verdiniz?
     
  12. 7 Haziran 2011
    Konu Sahibi : Filizle
  13. Kubra83

    Kubra83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benim ernahrungsberater süpperdi süper. 6 haftada fıstık oldum :87:

    EuroD veriyor süleymani. hürrem patkayacak maşallah. bence mitglieder olsun jetzt. :KK66:
     
  14. 31 Temmuz 2015
    Konu Sahibi : Filizle
  15. Ceylinnn80

    Ceylinnn80 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Kilobekçiliğini tavsiye etmem arkadaşlar. Çevremde bu yüzden başı yanmış arkadaşlarım var, hepsi de birbirini örnek alarak sistem dahil olmuşlar. Ne olursa sonradan oluyor zaten. Sistem online işliyor, herkesin bir kilobekçisi var. Sürekli internet üzerinden iletişim halindesin, mesajlaşıyorsun falan ama yüzünü görmüyorsun, sesini duymuyorsun, sadece yazışıyorsun. Senin yaşam tarzını, beslenme alışkanlıklarını değiştirmeye çalışıyorlar ama bunun için de tüm sıkıntılarını, sırlarını, geçmişini onlara anlatmak zorundasın. Bunların asla üçüncü kişilerle paylaşılmayacağını söylüyorlar. Sonra gün geliyor, belki zayıflıyorsun, sonra tekrar kilo aldığında ya da kilobekçiliği sisteminden umduğunu bulamadığında aleyhlerine söyleyeceğin her söz canını yakıyor, çünkü tüm sırların onların elinde. Bu sırlarını gizli gruplarda yayınlıyor, isteyene de tüm detaylarını gelin gösterelim falan diyerek gözdağı veriyorlar. Senin sıkıntılarını, başkasıyla paylaşılmayacağına söz verdikleri özel hayatını, orasını burasını değişerek sitelerde yayınlıyor, kendi reklamlarını yapıyorlar.

    Üstelik kalıcı zayıflama sistemi olarak reklamı yapılan kilobekçiliğinde sadece sistem desteği ile kalıcı zayıflayanı görmedik şu ana kadar.