MeDuSa nın Çeşitli Makyaj Denemeleri

Konusu 'Makyaj Ürünleri - Stilleri Resimli Paylaşımlar' forumundadır ve MeDuSa tarafından 5 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  1. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Haddim olmadan böyle bir konu açtım belkide
    Aslında bu konudaki amacımda biraz farklı kızlar
    Yani değişik makyaj denemeleri yapmak istiyorum
    belki heryerde kullanamasakta biraz sıradışı şeyler olsun istiyorum
    şuanda çok basit iki makyajım var ve birde iki tane normal makyaj yaptım onları eklicem
    fakat değişik stiller yapmak için açtım bu başlığı
    farklı şeyler yapan arkadaşlarımda ekleyebilir
    şimdilik bi kaç resim koyacağım umarım gittikçe daha iyi olur a.s.

    Coştumm zemuszemus

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]




    Devamı diğer sayfalarda a.s.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 18 Aralık 2009
  2. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  3. braest

    braest Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok güzeller canım emeğine sağlık :)) yıldızlı olanı deneyebilirim çok hoş gece eğlenmesine çıktığında spor ve abiye karışımı bi tarzla güzel olucagını düşünüorum alkisalkisalkis
     
  4. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  5. chocolatestar

    chocolatestar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.683
    Beğenildi:
    221
    Ödül Puanları:
    153
    gayet guzeller canim gozlerinin seklini iyi kavramissin, kullandigin renkler cok cesur tam benim zevkim... eline saglik =)
     
  6. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  7. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.490
    Beğenildi:
    128
    Ödül Puanları:
    153
    şahaneee ben çok beğendim bilhassa standartlardan ikincisini.. göz yapın da çok müsait herkeste güzel durmayabilir böle modeller..
     
  8. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  9. cancu

    cancu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.262
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kedimmm hayırlı olsun topiğinnn a.s.
    ben en çok kendi göz makyajlarımızı paylaşalım topiğinden arakladığın tavus kuşu motifini beğendimmm naniknanik :roflol:
     
  10. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  11. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    ikinciye bayildimmmmmmm emegine saglik harika olmus

    yalnis anlasilmayayim hepsi güzel gözlerin yeter zaten masallah:nazar:
     
  12. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  13. ilarzu

    ilarzu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    9.483
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    vay vay vaayyy pisicimmmm

    o leoparlı desenliye bittim canm harika yapmışsın ellerine sağlık canımcımmmm
     
  14. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  15. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Beğendiğin için tşkler cnm :1hug: opuyorumnanaktan

    Denizcim senin kadar olmasada deniyorum işte cnm
    Beğenmene çok sevindim çaklıtım opuyorumnanaktan

    Teşekkür ederim cnm Şeniz
    Yaptıkça değişik modelleri de eklicem opuyorumnanaktan

    Cancummm saol bebişimmmm opuyorumnanaktan
    O modele bakarak bi daha denicem aslında bu farklı oldu ama tavus kuşumu oldu leopar deseni mi bende anlayamadım :roflol:

    Çok saol cnm Şeniz

    utandım valla :eek:

    örtmenimmm çok tşk ederimmmm opuyorumnanaktan
    beğenmene sefindim Şeniz
    o desenli ne deseni olduğunu bende anlayamadım ama sanırım yinede az çok bişeye benzedi :roflol:
    ayrıca eyeliner'ı tam süremedim orda eh işte idare eder -tatlicadiarzu-
     
  16. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  17. clochette

    clochette Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    866
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    birinci ve ucuncu cok guzel olmus gercektenkaydirigubbakcemile5
     
  18. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  19. ARKADAXSXXSXXSX

    ARKADAXSXXSXXSX kocasının bebeği Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    682
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    harika olmuş canımmm leporlı cok güzel nasıl yaptın peki bebemm