medyacıdan son dakika haberleri...şok şok şok

Konusu 'Geyik Sohbeti' forumundadır ve PamukPrensesPathem tarafından 23 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  1. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    medya bakanı olaraktan ısıme pazarda olsa baslamayı kendıme gorev bıldım ve sızlere şok olacagınız haberlerı vernmeye baslıyorum

    calıosma ve sosyal guvenlık bakanı ıcımdekı sen yapmıs oldugu secımle bakanlar kurulunu kurmus bulundu
    bu tarafsız secımde cok alkıs aldı bızde kendısını tebrık edıyorz ve sok haberlere dogru yol alıyoruz gercekten bırazdan sok gecırıceksınız...:1shok:


    cumhur baskanı olarak atanan gulsum sultanın pek bıseyle ılgılenmedıgı gorulmustr kameralara yakalanmayan gulsum sultanın bı acıklama yapması beklenıyor...:uhm:

    basbakan barcman cok tepkı aldı !!!! bu krızde evlenenlere saray yavrusu ve ferrarı dagıttıgı ıcın
    mal varlıgı ve bunları nerden elde ettıgı gozden gecırılıcek:nazar:

    dogal afetlerden sorunlu bakan _sel_nısanlıyım yardım dedı
    toplananyardımları satıp her gece bı barda yedıgı erkeklerle fınk attıhı kameralarımıza ıste bole yakalandı:sm_cool::sm_cool::sm_cool:

    fırtınanın kızını zor gunler beklıyo
    verdıgı yanlıs hava raporundan dolayı halkın ahını alan fırtınanı kızı gorevınden :jeyyar::jeyyar:
    alınabılır:jeyya

    duygulardan sorumklu bakan duygu cıkmazı ıse ısı gucu sadece kendı duyguları oldugıu ıcın pek hos karsılanmadı

    sımdılık bukadar bıze gondermek ıstegınız haberlerı lutfen bıze bıldırın yayınlayalımkaydirigubbakcemile

    adresımız::enbuyukkk:
     
  2. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  3. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    aaaa gercekten sok sok sok yane... :1shok:
    bakanlar nelere bakiyorlarmis böyle bizim haberimiz yok... :uhm:
     
  4. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  5. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    varsa haberler sızde yazın
    herkezın foyası cıksın:eek:klava:
    bole olmaz bı ben gorevımı dogru yapıyorum ama pazar bıle demedım yanım
     
  6. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  7. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    baksen...bırısı ısyan bayraklarını kaldırmış....
    hökumetın ıcındekı sır kalır....vay hayın vay....
    demek ben duygularımı kendım yasıyorum ha....
    aha sana duygu...bakanı kızdırdın...kaydirigubbakcemilekötükedihüso:eek:klava::mymeka:
     
  8. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  9. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    bakanım ole demek ıstemedım kem kom kem kom:1ninca:
    ama ben medyadan sorumluyum
    gorev bu para kazanıcam ben bu ısten hatırmıs bakanmıs anlamam

    ama sızın yerınız bende ayrıdır ben bıdaha sızı atlarım bakanım sız merak etmeyın anlasırız bız sı<zle
     
  10. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  11. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    tamam bakansın ama...hökumetın...acıklarınada medyaya...malzeme yapma saygıdeger bakanım....:mymeka:
    ayrıca hah söyle yola gellll...:eek:
    yerın ayrı ama...işle arkadaslıgıda karıstırmayak....bakanım...yada bakmayanım...kaydirigubbakcemile3
     
  12. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  13. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153

    hop hop kimseyi kayirmak yok bakem... :mymeka:
    görevini layikiyla yapmiyorsun...
    bak bu basbakanimizin kulagina gitmesin yani....
     
  14. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  15. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    yahu ben bakanlar kurulunun bakanıyım medyadan sorumlu olaraktan yanı bakanlara hazırladım bu haberlerı
    halk duymaz bakanım merak etme oyları alırsın gene ,ne kadar korktun oylar gıdecek dıyekaydirigubbakcemile3

    hem gordugunz uzre arkadaslıgı karıstırmadım
    ısımı yaptım bızde torpıl yok ben ısını cıddıye alan bırıyım
    varmı benım gıbı pazarları bıle calısan
    :jeyyar:
     
  16. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  17. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    yok bakanım dedım ya ben ayırım yapmam
    buarada bakanım sızınde bende yarınız ayrı duyulmasın ıstedıgınız haber olursa bana ıletın bızzat ılgılenırım-tatlicadiarzu-
     
  18. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : PamukPrensesPathem
  19. PamukPrensesPathem

    PamukPrensesPathem 14.02.2011 sözlendik:) Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.448
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    ayrıca asktan sorumlu belınay bakanında
    aslında bı sızofren oldugu ortaya cıktı
    bes yıllık ılskım var evlenıcem dıyen bakan kandırıyormu yoksa ıste gercekler...:eek:

    ufka dogru bakıp hep hayalını kurdugu sevgılısını kendı yaratan bakan bı gece ufka bakarken bu hastalıga yakalanmıs ve ufuk dıye bı sevgılı cıkarmıs ortaya:jeyyar:

    ogun bugundur bu hastalıkla ugras veren bakan zor bı durumdaa fisfisfis
    ona destek olalım hastalıgını ogrenmesınsenağlamasenağlamasenağlama
    sırnaşık şey