megadyn pranatol kullanalar

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve kenyaa tarafından 13 Mart 2009 başlatılmıştır.

    13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kenyaa
  1. kenyaa

    kenyaa annesinin kuzusuuuu Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.404
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba arkadaşlar 4 haftalık hamileyim ve doktorum megadyn pranotol verdi fakat ilacı kullanmaya basladıgımdan beri cok koyu renkli dışkım oluyor bu durumla karsılasanlar varsa nedenlerini paylasırlarsa cok sevinirim
     
  2. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kenyaa
  3. meryemmeryem

    meryemmeryem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.994
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende kullanıyorum vitamin ve kan ilacları genelde evt dediğin gibi dışkının rengi değişiyor zaten prospekt. te yazıyor ..çok kafana takma..
     
  4. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kenyaa
  5. kenyaa

    kenyaa annesinin kuzusuuuu Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.404
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    teşekkür ederim
     
  6. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kenyaa
  7. _WhitePearl_

    _WhitePearl_ Pamuk Prensesim... Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.464
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben 14. haftadan beri kullanıyorum .
    aynı anlattığın şeyi yasıyorum bende .
     
  8. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kenyaa
  9. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    b,d vitaminleri demir içeren ilaçlar yapar böyle şeyler kabızlıkta yapabilir.ilacı bol su ile için.
     
  10. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : kenyaa
  11. kenyaa

    kenyaa annesinin kuzusuuuu Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.404
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    günde 2 2.5 litre su içmeye gayret ediyorum cok tesekkür ederim arkadaslar