megan fox'un dudaklari...

Konusu 'Yüz Estetiği' forumundadır ve __fstk tarafından 16 Ocak 2010 başlatılmıştır.

?

begendinizmi? böyle dudaklariniz olsun ister miydiniz?

  1. cok begendim..yaptirmayi düsünüyorum

    42,1%
  2. begenmedim..cok yapmacik

    9,4%
  3. dudaklarim dolgun..gerek duymuyorum

    24,5%
  4. cok begendim ama asla yaptirmam..

    23,9%
    16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  1. __fstk

    __fstk єη вüуüк тü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    kizlar bildiginiz gibi megan foxun burnu gögüsleri elmacik kemikleri dudaklar vs.. estetik
    meganin dudaklari cok hos duruyo normalde silikonlu dudaklar cok yapmacik cok itici gelir ama bikac hollywood güzellerinin dudaklari bi harika özelliklede bu kadinin...
    belki sizin bi bilginiz vardir böyle dudaklara nasil kavusabiliriz boshayallersmile
    resimlerinide ekliyorum:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    eveeeet yorumlarinizi ve önerilerinizi bekliyorum
    sizce ne tür bi operasyonla bu hale gelebilir dudaklar??
     
    Son düzenleme: 16 Nisan 2010
  2. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  3. leyna35

    leyna35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Dudak kıvrımları doğallığını yitirmeden dolgunlaştırılmış ama nasıl yapılmıştır konusunda fikrim yok bilmiyorumkismile
     
  4. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  5. Turczynka

    Turczynka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    584
    Beğenildi:
    137
    Ödül Puanları:
    113
    hatun önce de güzelmiş ya çok fazla bi fark göremedim ben.
    Dudaklara gelince ise bilmiyorum fstkcım:)
     
  6. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  7. __fstk

    __fstk єη вüуüк тü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    evet cnm alt yapi zaten güzelmis ufak operasyonlarla güzelligine güzellik katmis dudaklarina hastayim bunun yaaa gögüsleride dogal duruyo burnuda:KK70:
     
  8. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  9. Teknolog

    Teknolog ŞÜPHECİİ..... Pro Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    burun ve üst dudak fazlada oynanmamış aslında ..
    genç kızlık masumiyetinden çıkıpp
    sexülüğe adım atmışş..
    ikisindede çok güzel...
    üst dudak dolgusu yapılmışş..burun hafiften kemiği törpülenmişş incelmiş geldi..
     
  10. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  11. Teknolog

    Teknolog ŞÜPHECİİ..... Pro Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    bu arada önceki dudakları daha güzel..
    isteemzdimm..benim zaten küfte dudaklarım varkiikaydirigubbakcemile5
     
  12. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  13. __fstk

    __fstk єη вüуüк тü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    hahaha bayanssulusmile küfte dudaklarini yisinlerrrrr
    evt burnundaki kemik törpülenmis dudaklarindada silikon var üst dudaktada alt dudaktada
    bence simdiki dudaklari pek bi sexy yaaaaa simdi cok güzel olmus aklinialirimsmile
     
  14. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  15. nehiyy

    nehiyy Aşk.. Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2006
    Mesajlar:
    928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bence güzel olmuş bana dolgu gibi geldi doğallığı bozulmamış doğal duran herşey güzel oluyo zatenbayanssulusmile
     
  16. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  17. __fstk

    __fstk єη вüуüк тü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ben cok begeniyorum ya bu hollywood kadinlarinin dudaklari onlarda cok dogal ve güzel duruyo ama forumda olsun baska biyerde olsun hep yapmacik duruyo iyi degil fln diyolar peki o zaman bu kadinlarinki neden bu kadar güzel onu anlamiyorum
     
  18. 16 Ocak 2010
    Konu Sahibi : __fstk
  19. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Güzel olmuş.Ördek ağzı gibi durmuyor.aklinialirimsmile