mekanizmalı tüllerin temizliği

Konusu 'Perde, Güneşlik, Stor, Jaluzi, Rustik' forumundadır ve PembePamuk tarafından 13 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  1. PembePamuk

    PembePamuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar.yeni tül diktirmem lazım.benim mekanizmalı tüller çok hoşuma gidiyor ama kullanan arkadaşım hiç tavsiye etmiyor.temizliği çok zor, uğraşması zaman alıyor diyor..sizce almalımıyım?
     
  2. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  3. BalSurat

    BalSurat Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    3.090
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ben yarım saatte takıyorum sositososito
     
  4. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  5. wanttobemother

    wanttobemother Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    bencede görüntü olarak çok hoş duruyo
    biraz zahmetli ama deger
     
  6. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  7. PembePamuk

    PembePamuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bütün gününüzü alıyormu acaba ...testere seni tebrik ederim.yarım saat.:KK70:
    arkadaş bütün günümü alıyor demişti de ondan :KK70:
     
  8. 6 Şubat 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  9. PembePamuk

    PembePamuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aman zaaten vazgeçtim.çocuklar hemen bozuyormuş.temizliğede gerek kalmadı.
     
  10. 6 Şubat 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  11. nurun

    nurun Rabbim,herşeyin hayırlısı Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.518
    Beğenildi:
    115
    Ödül Puanları:
    153
    hayır benim 15 dk aldı daha dün yıkadım... o kadar abartılcak bişeysi yok arkadaşım . ayrıca çocuklar nie bozsunki boyları yetişmicek şekilde çekersin yukarı. olay budur yani. şiddetle tavsiye ederim bence harika duruyo
     
  12. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  13. anchusa

    anchusa Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    6.197
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hakkaten çocuklar nasıl bozuyormuş ki ben de anlamadım....
     
  14. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  15. TozToprak

    TozToprak 06.07.2013 hedef-79 Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.203
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    biz fransız tüllerinin üretimini yapıyoruz.gayet hoş duruyo ve ütüye gerek kalmıyo.gelen müşterilere mekanizmalıyı tavsiye etmiyoruz.görünüşü güzel ama pek kullanışlı değil.
     
  16. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  17. PembePamuk

    PembePamuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    fransız tülümü bi arkadaşda dedi ama dikkate almamıştım.araştıriim bunu ben .
     
  18. 9 Şubat 2010
    Konu Sahibi : PembePamuk
  19. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    266
    Ödül Puanları:
    213
    ben 10 dakkada takyorum üstelik tk başıma ilk sefer zor oldu ama öğrendikten sonra kolay. ve çok güzel duruyo