Meme ucu çöküklüğü :(( Ne olur yardım edin

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve -bella- tarafından 16 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  1. -bella-

    -bella- Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    447
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar yaa bende meme ucu çöküklüğü var:KK43:(
    hiç meme ucum yok böyle bi sorunu olan varmı? senağlama
    ameliyatı varmış ama hiç emzirememe durumuda varmış,ameliyat olunsada olunmasada...
    cok moralim bozuk senağlama
    bi kadının en büyük hayallerinden biridir bebeğini emzirmek hem estetik görüntü acısındanda cok moral bozucu bi durum,kendimi eksik hissediyorum zaten göğüslerimde küçücük hatta yok denecek gibi
    bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa nolurrrrrrrrrrrr yardımcı olun
    cok moralim bozuk senağlama
     
  2. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  3. janet

    janet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.642
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bir cok bebek ürünlerinin silikon meme ucu var canım ilk dönemde onlardan kullanırsın zaten sonra bebek emdikce ucu büyüyor bir cok kadının böyle bence cok sıkıntı etme
     
  4. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  5. janet

    janet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.642
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    birde bekarım yazmısın simdiden derdinne bırak hamile kal dogur bakim zaman sana ne getirecek belkide bunlara bile gerek kalmayacak
     
  6. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  7. -bella-

    -bella- Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    447
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim sagol desteğin için.evet daha bekarım ortada fol yok yumurta yok ama ben böle bi ameliyat geciren varmı diye cok merak ediyorum ve benim korkum süt kanallarımın kapalı olması eger durum böyleyse kesinlikle süt gelmiyo göğüslerden senağlama
     
  8. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  9. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    bunu anne olduktan sonra anlayabilirsin
    bebeğini kuçağına alıp emzirmeye başladığında yani.meme ucu bebek emdikçe büyür
    ama çok dert ediyorsan estetik ol.buda bebeği emzirmeye engel değil diye biliyorum.
    yada bir dr görün ve ona sor.o daha iyi bilir süt kanalların kapalımı açıkmı.bebeğin bu meme ucunla meme emermi emmezmi diye.dr seni bir şekilde yönlendirecektir.dert etme çaresi olmayan bir şey değildir umarım.
     
  10. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  11. mert

    mert Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.608
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    meme ucu çöküklüğü ameliyat ile düzeltilebilen bir durumdur..benim doktorum da bu ameliyatların yapıldığını söyledi..rapor almak için bu hastalığı öne srmüştüm ben...
    doktora görünmen lazım bence..hamilelikten önce gözüksen daha iyi tabi.geç olmadan.çocuğunu sütünden mahrum etme..
     
  12. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  13. -bella-

    -bella- Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    447
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar desteğiniz için cok teşekkür ederim.evet mertcim ameliyat olduğunu biliyorum ama ben süt kanallarımın tamamen kapalı olmasından korkuyorum.bir dr.a mail atmıştım gelen cevapta eğer ameliyat olursanız emziremezsiniz dimiş.korkum bu ve bu yüzden muayeneye bile gidemiyorumsenağlama
     
  14. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  15. zeyhat

    zeyhat sonunda oldu :) Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.085
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    Geçmiş olsun. Benim annemin göğüs ucuda içerdeydi yani içene doğru çöküktü. Sonradan oldu. Hatta dışarı çıkarmaya çalşınca bile çıkmıyordu. Doktora gitti içerde olmasının sağlıklı olmadığını söyledi. Enfeksiyon ve başka hastalıklara yol açabilir dedi. Ameliyatla dışarı çıkartıldı. Gayet normal. Tabi annemin emzirme gibi sorunu yoktu. Ama bence bunu doktorunla konuş çünkü hani belki kanallara zarar vermeyebilir e tıp çok ilerliyor. Şöylede bir durum var çıkarılması gerekse çıkarttır. Önce senin sağlığın. Çünkü sen iyi olacaksınki bebeğine bakasın.
     
  16. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  17. nxixnxixm

    nxixnxixm nınım ve ata'm herşeyim Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.744
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    karaçiçek öncelikle geçmiş olsun..
    üniversite hastanesinde bir meme cerahisi dr. git bence..
     
  18. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : -bella-
  19. EU3

    EU3 Guest

    Bence dr ile yüz yüze görüş emzirdikten sonra normale döndüğünü biliyorum.Üzme kendini bunu veren de Allah ,sonuçta hayırsız bişey vermez.