Meme ucundan yapılan operasyon emzirmeye engel mi?

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve idonotcare tarafından 28 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    28 Ocak 2010
    Konu Sahibi : idonotcare
  1. idonotcare

    idonotcare Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar, göğüs estetiği yaptıran herkesin aklına takılan en önemli şeylerden birisi izlerin belli olup olmaması. İzlerin en az belli olacağı bölge memeucu geliyor bana.Ama onda da bazı arkadaşlar emzirmeye engel, bazıları ise hiç değil diyor.
    Lütfen bu konuda tecrübeli arkadaşlar, benim gibi karar verme aşamasında olanlara bir akıl versin.
    Operasyonu memeucu kesisiyle yaptırıp, çocuğunu sorunsuzca emzirenler ya da emziremeyenler yardım edinopuyorumnanaktan
     
  2. 28 Ocak 2010
    Konu Sahibi : idonotcare
  3. ssheker07

    ssheker07 inşaat mühendisi Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    827
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    88
    bu konusa bnm doktorum net bşey söylemedi söylenilmesi yanlış olur dedi cünkü kesin bişey yokmuş..yani gögüsucundan yapılanlarda hissizlik olabilirmiş de olmayablrmişte.süt bezlernin zarar görme ihtimali de warmış..bu ihtimalleri göze alırsan sorun yok.. ama bn alamadımm.. bnce iz konusuna pek takılmaya gerek yok ki. bnm gögüs altı kesisi oldu 4 cm kadar bi çizgi o da gögüs altında kalıyo direk göremiyorum bile ayrıca zamnla bu cok cok belrsiz bi hal alcak..