Menopoz Skntlar

Konusu 'Menopoz' forumundadır ve EU2 tarafından 5 Mart 2008 başlatılmıştır.

    5 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    :bbo:arkadaşlar menapoza girdim çok sinirli ve asabi oldum çevremdekileri çok kırıyorum doktor ferlutal verdi ama ilaç biteli bir hafta oldu hala adet görmedim benim gibi olanlar varsa lütfen bana yardım etsinler bu sıkıntılar nasıl geçecek
     
  2. 5 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  3. ladybirddaisy

    ladybirddaisy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Annem de sizin gibi oldu. Doktora gitti aynı ilacı verdiler doktorun dediği gibi içti 10 gün sonra filan adet oluyodu ama son 2 aydır kendi akışına bıraktı şimdi adetleri biraz daha düzenli. O da bizleri çok kırıyo sebepsiz yere bağırıp çağırıyo çogu zaman onun bu hallerine alıştık diyebilirim ama uyku düzeni de bozuldu kar yagdıgı vakitler annem evde kısa kollu filan geziyodu ateş basıyomuş öle diyo.
     
  4. 5 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  5. Filo

    Filo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    ya canım ada cayını dene faydası çok diyorlar.............
     
  6. 6 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  7. TuRuNCu

    TuRuNCu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.957
    Beğenildi:
    2.397
    Ödül Puanları:
    238
    Benim annemde menopozda.
    Zaten kendisi depresyon hastası.Rahimde alındıgı için adet olma gibi bir şansı yok.O da bazen çok asabi oluyor.Şu kış günü ateş bastığı için evin içinde tişörtle dolaşıyor.Herhalde bütün bunlar çok normal :S
     
  8. 14 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  9. xuxmmxuxs

    xuxmmxuxs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm tütü64 bende menapoza girdigimde dedigin gibi sinirli asabi hatta kirici oldum biz esimle piskologa gittik oda bize bunun normal oldugunu ve bunu kabullenene kadar sürecegini söyledi ve dedigi gibi de oldu önce alisma sonra matem sonrada kabullenme bunlar dr dedikleri inanki kabullenince eski haline gelirsin takma kafana moralini hep iyi tutmaya calis daha kolay üstesinden gelirsin pozitif bak hayata
     
  10. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  11. Joy

    Joy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    845
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    113
    malesef bende çok kırıcı ve sinirliyim herşey batıyo sanki bana.ayaklarım sanki altında ateş yanıyor gibi...off inş. çabuk atlatırız.üstelik daha 40 yaşındayım nasıl geçecek bilmem :KK43: senağlama
     
  12. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  13. Filo

    Filo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar ateş basma oluyormu......elleriniz ve ayaklarınız yüzünüz yanıyormu......................
     
  14. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  15. gulsehri

    gulsehri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    759
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaslar,menopoz sikintilari icin cok etkili bitkisel bir yontem onerecegim sizlere,bircok internet sitesinde arastirdim ve buldum,hayit otu!ben eczanede damla olarak yaptirdim ve iciyorum,denenmistir,hicbir yan etkiside yok ustelik,kadin rahatsizliklarinda mucize bitki diye bahsediyorlar ve ostrojen hormonunu dengede tutmasiyla un salmis bir bitki,denemesi size kalmis,surekli olarak en az 3 ay kullanilacak,istenirse bir ay kadar ara verip yeniden baslanacak,bu sekilde donem donem birakilip baslanarak surekli kullanilabiliyormus,ben hala kullaniyorum.
     
  16. 25 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  17. eldeniz

    eldeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun arkadaşım...
    25 yaşında promenopoza girmiş biri olarak kolay olmadığını söyleyebilirim...kırıcı,sinirli biri olman çok doğal.bunları zamanla yeneceğine inanıyorum.bitkisel kökenli bir ilaçla ben bir çok sptomu atlattım...isim vermem sakıncalıysa lütfen mod.arkadaş mesajımı editlesin...remoxin isimli amerikan menşeli bir ilaç kullanarak bir çok sıkıntımı yenmeyi başardım.ama bana doktor önermişti...siz de doktorunuza danışarak bu ilacı kullanın derim...
    geçmiş olsun...
     
  18. 26 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU2
  19. Filo

    Filo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    hormon ilaçları kullanıyormusunuz.......................