merhaba hanımlar aranızda laporoskopi ameliyatı olan var mı?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve emrenus tarafından 11 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  1. emrenus

    emrenus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bana yardım edin dr laporoskopi ameliyatı dedi bende cok tedirginim ameliyat olan varsa egerana yardımcı olsun
     
  2. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  3. HATXIXCE1007

    HATXIXCE1007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    404
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben Oldum Canim Benim Rahim Filmimde Tek Tüpüm Tikali çikmişti Laporoskopi Oldum Hiç Bir şey Yokmuş Acikmiş Sadece Kendimi Kastiğim Için çikmiş Sen Bu Ameliyat Hakkinda Ne öğrenmek Istiyorsunki
     
  4. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  5. ALXIXN

    ALXIXN Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.714
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bendeki çikolata kisti laporoskopi yöntemi ile alındı. Çok basit bir işlem korkmana gerek yok bence.
    Ertesi gün hastaneden çıkıyorsun ve 1-2 gün içinde ayağa kalkıyorsun.Zaten 2-3 tane minik kesiler oluyor.2 ya da 3 dikiş atılmış oluyor her birinde. Onlarda kendi kendine atıyor zaten. Benim tek sıkıntım
    operasyon esnasında verilen karbondioksit gazından dolayı oluşan sancılardı...
     
  6. 26 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  7. esraberat

    esraberat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    778
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    benimde tek tüpüm kapalı çıktı hsg de şimdi laparoskopi olcam inşallah ben de kastığım iç
    in kapalı görünmüştür.adetten kaç gün sonra gitmem gerekyo arkadaşlar bilen var mı bi de o ay aşılama yaptırabiliyo muyuz bilgilendirirseniz sevinirim
     
  8. 26 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  9. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    canım sen ne için laparoskopi olacaksın?Benim doktorum 23 nisanda bana çatlatma iğnesi vurmuştu eğer bundanda hamile kalamazsan önümüzdeki ay hastaneye gel laparoskopi yapılacak dedi..Ne çatlatma iğnesinden hamile kaldım nede laparoskopi oldum...Sonuçta bu bi ameliyat bunun riskleride var rahmin delinebilir iç organlara zarar verebilir..Velhasıl laparoskopi olmadım eşimle ortak aldığımız bi karardı,bana sorarsan tek doktorla yetinme başka bi doktorada görün...Önümüzdeki hafta bizde öyle yapacaz.Geçmiş olsun....
     
  10. 26 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  11. gxuxley

    gxuxley Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    448
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım benim doktorum adetinin 2. günü gel,bize haber ver demişti.Ona göre 1 hafta içinde lsk oldum!ertesi gün çıktım karnımda 3 tane yerde dikiş var.Hsg de sağ tüpüm tıkalı gözüküyordu,lsk da solun tıkalı olduğu anlaşıldı!Gerçi açılamadı ama olsun aşılama için bu bilgi çok önemli!!
    O ay değilde 1 ay sonra aşılamaya geçerler.Çünkü ilaç alıyorsun yerimseniben
    İşallah lsk başarılı geçerde kısa zamanda hamiş olursun :hooray: Yalnız acayip gazın oluyor,o ağrı omzuna kadar vuruyor valla.Kendini yormadan evde yürüyüş yapki kolay atasın gazı sırnaşık şey
     
  12. 27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  13. tatli.cadi

    tatli.cadi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tatlım yanlış kanıdasın bence laporoskopi endoskopinin aynısı kameralı hortum 3-4 delikden girip kamerayla bakıyorlar kapalıysa açıyorlar ne riskli nede tehlikeli korkmana gerek yok...
     
  14. 27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  15. zeyhat

    zeyhat sonunda oldu :) Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.085
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    Bencede çok az riskli açık ameliyata göre kat kat iyi bir yöntem. Açık ameliyat daha riskli ve komplikasyonları iyileşmesi süreci zor uzun olan bir yöntem. Ben iki kerare laparoskopi oldum. Eğer bu metot olmasaydı iki açık ameliyattan sonra zor toparlanırdım. Doktorunda tavsiye ediyorsa ihmal etme.
     
  16. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : emrenus
  17. esraberat

    esraberat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    778
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    doktor çok önemli diyolar.her doktorun lapaoskopi eğitimi yokmuş o yüzden prof istiyorum.bi arkadaşın laparoskopiden sonra yumurtalıkları zarar gördü sadece tüp bebekle hamile kalabilecek.ona da durumları müsait değil. o yüzden deli gibi doktor arıyorum.konyada tavsiye edebileceğiniz bi doktor var mı??
     
  18. 4 Mart 2009
    Konu Sahibi : emrenus
  19. edaamm

    edaamm Guest

    arkadaşlar benimde sag tüp tıkalı tekrar cektırecegız rötgen ama tüpler acılmazsa aşılama yapılıyomu ben yapılmıyo diye biliyorum ama bilginiz varsa bana yardımcı olurmusunuz