Merhaba Herkese

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve yavda tarafından 10 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  1. yavda

    yavda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Selam arkadaşlar,bende yeni üye oldum.Sizinle paylaşmak istediğim.bizde artık çocuk istiyoruz.14.günde olan ilişkiden bir gün sonra sağ kasığımda ağrı başladı,idrar yaparken de sızı şeklinde devam etti ve oturup kalkerkende hafif bi batma oluyor.Normal de de yumurtlama günlerimi hissederim yine sağ tarafımda hafif bi ağrı olur ve geçer bu ağrı biraz şiddetlisi ve daha uzun şekilde oldu.Bilgisi olan var mı? ne olabilir ?
     
  2. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  3. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    hoşgeldiiin.
    sorunla ilgili bişey diyemicem, belki yumurtlama ağrının devamı olabilir..
     
  4. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  5. nmb2358

    nmb2358 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yavdacım hoşgeldin sat tarihin ne buarada hayırlısı olsun o batma normal heralde bendede oldu beimde bugün 18 günüm hayırlısı olsun adetime 11 gün var bol şans
     
  6. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  7. canım bu anlattıkların idrar yolu enfeksiyonundada olabiliyor... ama inşallah hamilesindir ve o yüzdendir ağrı:CüvCüv:
     
  8. 10 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  9. shoksheker

    shoksheker Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım kist te olabilir bende kist olduğunda aynen anlattığın gibi olmuştu çatlamayan yumurta kiste dönüşüyor ve bu tip bir ağrı veriyor ilişkide de ağrı oluyordu bende geçmiş olsun
     
  10. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  11. Hera

    Hera Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.981
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    153
    hemen bir gün içinde belli olacağını sanmıyorum benımde kasıklarımda agrı batma olmustu ama ben adet belırtısı sanmıstım yanı adetıme 3-5 gun kala olmustu
     
  12. 11 Eylül 2008
    Konu Sahibi : yavda
  13. pnrhlt

    pnrhlt DEFNE'm Güzel Meleğim Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.153
    Beğenildi:
    204
    Ödül Puanları:
    153
    Bir gün sonra oluşan bi ağrının belirti olacağını sanmıyorum canım. Ama inşallah hamişsindir :)