Mermer gibi bir Cilt için

Konusu 'Evde Yapılabilen Doğal Cilt Bakımları' forumundadır ve BenLiLa tarafından 22 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  1. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    İki patatesi rendenin en ince bölümünde rendeleyin. Suyunu sıkın ve bununla yüzünüzü yıkayın. Geriye kalan posasını gözaltlarına ve burun üzeri de dahil olmak üzere yüzünüze yayın. Cilde yapışıyor, düşmüyor, rahatlıkla işinizi yaparken yüzde duruyor.

    Yarım saat sonra yüzünüzü temizleyin, pürüzssüz ve mermer gibi bir cildiniz olacak. Sivilceyi engelliyor, ciltteki kırmızılıkları ve gözaltı morluklarını yok ediyor. Burun üzerini tertemiz yapıyor. Dinlenmiş bir görünüm veriyor.Özellikle dışarı çıkmadan evvel yapılınca , sanki yüze pudra sürmüş gibi oluyor. Bunu hergün yapmak çok faydalıdır...
     
    Manila2015, mini87 ve thalix bunu beğendi.
  2. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  3. YaXSXaMm

    YaXSXaMm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sivilceler için bir bunu denememiştim bunu da denyeyim.bilgi için tşkler
     
  4. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  5. *Maviş*

    *Maviş* Guest

    cnm peki yüze ilk suyunu sürüp ne kadar beklettikten sonra posasını da sürelim?bide temizlerken ılık suyla temizliyoruz dimi yani silmiyoruz.yıkıyoruz yüzümüzü dimi?
     
  6. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  7. deruş

    deruş Guest

    ee papates kararmıyomu sürede.. CADIARZU
     
  8. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  9. meltoş

    meltoş Guest

    valla bende sımdı yüsüme uyguladım evde patatesle dolasıom ama ii gelır dıe düsünom bakalım nasıl olcak =))
     
  10. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  11. BULUTT

    BULUTT Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    hımm sonuçları bizede lütfeeeeen
     
  12. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  13. ayça_27

    ayça_27 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben uyguladım bugun canım.ilk uygulamada bile farkediyo.gerçekten arkadaşın dedigi gibi pürüzsüz ve beyaz bi görüntü oluşuyor fondoten sürmeye gerek bile kalmıyor.tavsiye ederim.
     
  14. 23 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  15. BULUTT

    BULUTT Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    teşekkürler canım.bende deneyim :KK46:
     
  16. 24 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  17. PINARnb

    PINARnb Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    o kadar çok şey yapıyoruz ki bir de bunu deneyelim umarım faydasını görürüz teşekkürler paylaşım için.
     
  18. 24 Şubat 2008
    Konu Sahibi : BenLiLa
  19. bende bugün denedim ama ne yazıkki patates rendesi yüzüme yapışmadı çok zorlandımsırnaşık şey