Mevsimsel Saç Dökülmesi olanlar

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve Papato tarafından 2 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    2 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  1. Papato

    Papato hiyerarşi değil hıyararşi Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.093
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar nasılsınız?
    Benim saçların bi ara durmuştu dökülmesi ama mevsimden sanırım yine şiddetle devam ediyo dökülmeye :KK43:((
    Günde 100-150 tel dökülürmüş mevsimsel de sanırım
    ama içim yanıyo dökülürken zaten ince telli ve az saçlarım:KK43:((
    Mevsimsel kullandığınız doğal saç bakım tavsiyeleriniz var mı ??
    Lütfen saçı sertleştiren tarifler olmasın çünkü zaten ince bide tararken kaybetmek istemiyorum.
    Saç çıkartan istemiyorum sadece olanları kaybetmeyeyim, iyi bi maske arıyorum ama bulamıyorum, yardım edin kızlarmafoldumben
     
  2. 2 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  3. Papato

    Papato hiyerarşi değil hıyararşi Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.093
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ayyy kimse görmedi mi yaa:KK43:(((
     
  4. 3 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  5. cansu81

    cansu81 Guest

    canım ya bu konuda herkes çok çaresiz ne yaparsan yap dökülüyo ben minoksil kullanıyorum 1.ayım bitti saçı ilk ay dökermiş bnmde çok döktü artık yeni saç çıkmasını geçtim olanlar bana kalsın yeticek
     
  6. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  7. Papato

    Papato hiyerarşi değil hıyararşi Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.093
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    minoksili ben de kullanıyorum, 4. ay bitti ama aynı bi çare yok. ama ben mevsimsel dökülme için bakım arıyorum ya mesela kışa girerken kullandığınız yağlar vs bakım için kürler var mı??
     
  8. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  9. benvehedeflerim

    benvehedeflerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Offff ya kızlar aynı dertten o kadar çok kişi varki,iyiki şu forum var dertleşiyorum bi güzel.Benimki mevsimseli falan geçti uzun süredir dökülüyo.En iyisi kafaya takmamak diyorum ama elimde değil.Şeytan diyo git kısacık kestir saçını.
     
  10. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  11. benvehedeflerim

    benvehedeflerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    529
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Herkes bişeyler deniyo kimine fayda sağlıyo denenen ürün kimininkini daha beter yapıyo_Onu dene bunu dene iyice mahvoluyo saçlarımız.
     
  12. 6 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  13. pamugum

    pamugum Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.858
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benimde bu aralar asırı dökülüyor sacım hatta az önce bürodan arkadasla aynı seyi konustuk oda cok dökülüyor hiç dökülmezdi dedi benim saclarımda ince telli dün yıkadım resmen bi avuc dolusu sac döküldü 150 tel rahat vardır bide cok dolasmaya basladı benm bu ara acasıya kadarda(ki saclarım belime kadar nerdeyse) baya bi ugrastım kırılmalar oldu bide üstüne of offff:KK43:((
     
  14. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  15. Papato

    Papato hiyerarşi değil hıyararşi Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.093
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Herkes aynı dertten muzdarip:KK43:(( yok mu öneriler? güçlendirmek için olanların da dökülmemesi için kullanılacak yağlar ???? ınce telli zaten bide dökülmesin yanarım:)
     
  16. 10 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Papato
  17. papatya2507

    papatya2507 Doruk'um herşeyim Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Evet kıslar ya benimde öle..Çok üsülüyom dökülenleri görünce.Yerine yenisi çıkar mı dersiniz:çok üzgünüm: Acaba strestende olabilir mi?? Şu sıralar işyeribde gerginimde..Hayatımda ilkkez yaşıyorum bu sorunu bu arada..
     
  18. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Papato
  19. Papato

    Papato hiyerarşi değil hıyararşi Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.093
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Mevsimsele çare yok sanırım...