Mezuniyet Balosuna gidemeyecek miyim? :((

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve MeDuSa tarafından 15 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  1. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Kızlar ben bu sene mezun oluyorum
    Daha doğrusu benim bi dönem uzadı ama mezuniyet balosu düzenleyeceğiz arkadaşlarla.
    Ama sevgilim gitmeyeceksin diye tutturdu.
    Neden diyorum açık kıyafet giyersin diyor.
    Giymem diyorum anlamıyor.
    Ben senin her dediğini yapıyorum gitme dediğin bir yere gitmiyorum sende oraya gitme istemiyorum diyor.
    Bende diyorumki sonuçta bir kere olcak bişey ne olur gitsem yada birlikte gidelim diyorum onada hiç sıcak bakmıyor.
    Ailem izin veriyor o neden karışıyo çok sinir oldum. kötükedihüso
    Gitsem bi dert gitmesem bi dert napcam bilmiyorum kafam çok karışık senağlama
    Siz olsanız napardınız :uhm:
     
  2. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  3. Missy

    Missy CANIM OĞLUM Pro Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.424
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    153
    Bazen işte böyle elimizi kolumuzu bağlıyor bu bey efendiler:mymeka:
    Bence İkna etmeye çalış canım sonradan pişman olacağın şeyler yapma derim... Eğer gerçekten çok istiyorsan gitmeyi elinden geleni yapmalısın...
    Okadar da emin değilsen yani kararsızsan boşver gitsin...
     
  4. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  5. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    aaah ah demistim bu herif kiskanir diye hulyali :))
    bu senin mezuniyetin haber vermene bile gerek yok tabiki gideceksin.
     
  6. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  7. antrenxoxr

    antrenxoxr Profesyonel Sporcu Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Canım benimde mezuniyetim var 2 hafta sonra..
    Allah tan bir engel çıkmazsa gideceğim.

    Unutma canım seninde dediğin gibi bir kez olacak birşey.
    Bunlar güzel anılar..
    Bende beraber olduğum kişiye söyledim.
    Kabul etti mecburen,zaten karşı çıkmaz ama çıksaydı da gidecektim.
    Biliyorum ki gitmezsem içim buruk olacak.

    Ne yapıp et ikna et canım.
    Oturup anlaşın,kılık kıyafet konusunda bence..
    O günden kalacak tek kare resim bile,yıllar sonra seni o günlere döndürecektir..a.s
    Umarım ikna edersin ve gidersiniz
    Şeniz
     
  8. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  9. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    verin şimdiden tavizleri. ailenizin izin verdiği, mezuniyet balosuna gitmeyin.
    beyefendi,izin vermiyormuş. .aferin ona..
    iilişki bu mu yani..
    birbirinizi cenderede tutmak mı.?
    gitme dediğin yere gitmiyorum sende aynını yapacaksın.
    bu nedir ,Allahaşkına..
    evet gidilecek yer var gidilmeyecek yer var
    .zaten bunlarıda siz bilecek kapasitedesiniz.
     
  10. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  11. EU1

    EU1 Guest

    gtme demiş ama mantıklı bir gerekçesi yok ki..
    açık kıyafet giyersn ne demek, nerde nasıl giyinileceğini bilmiyor musun sen?
    veya gece güzel bir yere gidildiğinde birazcık şık, belki bir parça dekolte giyileceğini bilmeyecek kadar görmemiş bir insan mı bu, anlamadım ki..
     
  12. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  13. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Bu o konsere gitmenede izin vermeyen cocuk degilmi???

    Öyle bir konun vardi yanlis hatirlamiyorsam....CADIARZU
     
  14. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  15. newlife

    newlife Guest

    canım her kelimene katılıyorum..alkisalkisalkisrep veremiyorum malesefbenneyaptımki

    insan bi kere mezun oluyor ve mezuniyet baloları unutulmaz anılardandır..6-7 yaşından beri ,bilmem kaç yıl süren eğitim hayatının bittiğinin sembolüdür..ailende izin vermiş..ne demek sevgilim izin vermiyor..gözünüzü açın biraz kızlar..böyle:1shok:
     
  16. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  17. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Evet o konsere karışan :mymeka:
     
  18. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : MeDuSa
  19. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Ehhh...niye o zaman sinirleniyorsunki hülyam..nasil olsa alistigin bir davranis..

    Oraya gitme buraya gitme...su yasak bu yasak...vs. vs. vs....

    Bir insanla beraber olmak ona sahip olmak degildir...sen ona oraya gitme diyorsun o gitmiyor ehh hali ile oda kendinde bu hakki bulur...:kahve:

    Bu yanlis bir sevgi anlayisi güzelim...Sevmek bir insanin özgürlügnü kisitlamakla olmaz...:nazar:

    Bence taviz verme...sadece bu balo icin degil her konuda.:kahve: