Micheal Jackson öldü topiğinde tartışmalı mesajlar

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve newlife tarafından 26 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  1. newlife

    newlife Guest

    hem dünyanın lafını sıralıyorsun,herkese saldırıp,ölünün arkasından ileri geri konuşup dünya günaha giriyorsun ( o engiinnnn din eğitimine rağmen,ki senin gibiler yüzünden memleket ne hale geldi ortada)hemde hala burdasın evliya çelebi!!! bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...

    dayanamadım yazdım..kusura bakmayın arkadaşlar..laf yerine ulaşmıştır eminim..

    Micheal Jackson dünya var oldukça bizimle berabersin!! Tahtının varisi yok zaten...Mega Star kavramı senin bedeninle toprağa gömüldü..
     
  2. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  3. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    şimdi gelde cevap verme konuşuncada suçlu oluyorum değilmi:kızgın:arkadaşım ben ölenin arkasından falan konuşmadım yorumları doğru okusaydında ona göre yazsaydın insanın sigortasını attırmayın allah rahmet eylesin diyenlere dedimki arkadaşlar müslüman olmayan bir kimse için allah rahmet etsin denmez doğru değildir ve bu hadislerlede sabittir ve bunu üzerine bana gelen cevaplara hakkım olarak yanıt verdim şuan sana olduğu gibi sataşıp sataşıp sonrada tere yağ gibi üste çıkmayın ve haberlerde abisinin müslüman olduğunu öğrendim ve bizzat konuşmasını dinledim ve sözüm ona hitabendir ...ayrıca üzülme dünya var oldukça değil öteki dünyadada sen onla beraber olursun "seven sevdiğiyle beraberdir" hadisi şerif
     
  4. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  5. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    ayrıca istediğim zaman istediğim yere istediğim yorumu yaparım sizleremi sormam gerekiyo:kızgın:
     
  6. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  7. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    bende bunun üzerine dedimki canım müslüman olduysa ne ala rahmet eylesin ama olmadıysa toprağı bol olsun bu kadar olayı abartan ben değilim aslında ama neyse sakinliğimi bozmayacağım yaa sabır diyorumm.....
     
  8. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  9. mltm87

    mltm87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    mahsus yapıyosun dimi
    kimseyi uyarma ihtiyacı hissetme kendinde sen tamam mı git isteyenlere ver fetvalarını
    abartan sen değilsinde kim bunun adı düpedüz yüzsüzlük başkada bişey değil
    sabır deneme bi yaa
     
  10. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  11. EU2

    EU2 Guest

    varya şaka gibi!!dün geceden beri aynı muhabbet pes!!!
    allah aşkına ölüye biaz saygı yaaa allah aşkınaa!!
     
  12. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  13. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    yaaa arkadaşım sen şakamısın ben ne yaptım şimdi allah aşkına söylermisin elini vicdanına koy ve bir kaç msj üstünü oku bana sataşanlara cevap vermeyeyimmi ??bu kadarda at gözlüklü olmayın yaa objektif olun biraz bende kendimce söylemem gerekeni söyledim ve çekildim peki beni burdan kovmak kimin haddinede sen hala buralardamısın diye yazı yazılıyo her kez terbiyesini takınsın lütfen...
     
  14. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  15. LolaBunny

    LolaBunny yokumbenbaglantmıkestiler Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    hayret bir şey yaaa... ne saygısızsın ölüye saygın olsun!! hangi dinde var böyle ''en dindar benim'' diye kurum kurum kurumlanmak, müslüman olduysa allah rahmet eylesin olmadıysa allah belasını versin triplerine girmek??? şurda ban yiyen bir arkadaş vardı essssss nickli. o arkadaş çok yanlış zamanlarda kullandı bazı kelimeleri. başlıkları karıştırdı belki de.
     
  16. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  17. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    gidipte görmedik ama allah tarafından kuranı kerim indirildi ve peygamber gönderildi neyin doğru neyin yanlış olduğunu bizlere izah eden tartışmayı seviyesizleştirip başka şahısların isimlerini ortaya koymaa
     
  18. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : newlife
  19. mltm87

    mltm87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bana at gözlüklü diyen sen olunca çok komik oldu biliyomusun
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.