mide bulantısı ve göğüs ağrısı yardım kızlarrrr

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve gozdem tarafından 19 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  1. gozdem

    gozdem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar mide bulantısı adete 5 gün kaldı sabahları midem çok bulanıyor göğüslerimde acıyor acaba gebelik belirtisi mi?mide eğilince daha çook midem bulanıyor kasıklarımda hafif bi ağrı olup geçiyo:uhm::uhm::uhm::uhm::CüvCüv:
     
  2. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  3. alhan

    alhan dünyama hoşgeldin meleğim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm canım belırtılerın hamılelık belırtılerı ama adetıne 5 gun varmıs belkı erken döllenme olmus olabılır.ınsallah hayırlı haberlerını duyarız burdan....
     
  4. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  5. gozdem

    gozdem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok sağol canım benim inşallah dediğin gibidir bende artık hamişimdir inşallah canım:nazar:
     
  6. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  7. alhan

    alhan dünyama hoşgeldin meleğim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne kadar zamandır ıstıyosun canım? valla mınıkler hıc beklenmedık zamanda gelıyorlar.bırde benım agzımda zaman zaman metal bır tat oluyordu.sankı metal bısey yalamısımda agzımda onun tadı kalmıs gıbı oluyordu.belkı sende de olabılır dıye söylemek ıstedım.
     
  8. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  9. berrinyamac

    berrinyamac Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    alhan sıze bısey sorabılrımıyım ben suan hamıle degılım ama merak ettım su gogus agrısı naısl bısey uclarımı agrıyor gercekten bu hamılelık belırtısımıdır
     
  10. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  11. alhan

    alhan dünyama hoşgeldin meleğim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet canım hamılelık belırtısı neden dersen ben adet olmama yakın bıle göguslerım hıc acımaz yada hassaslasmazdı.ama hamıle oldugumu ögrenmeden önce hem ucları hassaslastı hemde gögsum sertlesti.yanı hamılelıgın böyle bır belırtısı var .her anne adayı bunu genellıkle yasıyor canım.
     
  12. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  13. gozdem

    gozdem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    canım 1,5 senedir uğraşıyoruz varikosel olduğunu öğrendik 5 ay önce eşimin....canım ya benim göğüs uçlarım değil göğsüm ağrıyo sen göğüs ucu demişsin ama fark varmı?bende öyle birşey olmadı metal tadı canım senin bebişin var anladığım kadarıyla ALLAH bağışlasın canım???:CüvCüv:
     
  14. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  15. asetat

    asetat Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar öncelikle inşallah hamilesinizdir. Ama adet gecikmesi olmadan belirtileri falan bence fazla takmayın. Zaten insan bebek isteyince piskolojik olarak hertürlü belirtiyi gösteriyor.(benim yıllardır hiç gecikmeyen adetim bile gecikmişti) Gerçek hamilelik belirtileri adet gecikmesinden haftalar sonra ortaya çıkıyor. O zamanda hamile olduğunuzu zaten çoktan öğrenmiş oluyorsunuz.
     
  16. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  17. asspirin

    asspirin minik mucizem Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.284
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    asetat aslında doğru söylüyorsun ama çok istediğimizden vucudumuzda olan ufacık değişikleri belirti diye yorumluyoruz. bende şu an midem bulanıyor acaba bi şey bulabilirmiyim diye girdim öğleden sonradan beri geçmek bilmeyen bi bulantım var bazen düzeliyor sonra arada tekrar başlıyor anlamadım üşütmüşte olabilir tabi :)
     
  18. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : gozdem
  19. alhan

    alhan dünyama hoşgeldin meleğim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.262
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
Benzer Konular: mide bulantısı
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri Mide bulantısı olmayan arkadaşlar ??? 23 Eylül 2014
Hamilelik Belirtileri hamilelikte mide bulantısı için... 5 Eylül 2014
Hamilelik Belirtileri adet günü geçmeden mide bulantısı olur mu ? 19 Mart 2014
Hamilelik Belirtileri Kahverengi/Kirmizimsi/Beyaz Kanamadan Sonra Mide Bulantisi ve Kusma!!! :S 25 Haziran 2013
Hamilelik Belirtileri mide bulantısı 1 Kasım 2012