Miğde ağrısı

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve selwin tarafından 15 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : selwin
  1. selwin

    selwin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Genel olarak stersli bi insanım.Gün içerisinde miğdem ağrıyor.Ve bu durum yemek yememi engelliyor.Dr. gittim. Velorin verdi.1 ay kullandım.Yemek yedirdi ancak uyku yaptı.Ailemden ve sevgilimden uzak ve küçük bi şehirde yaşıyorum.Çok da mutlu değilim ama büyük büyük dertlerim de yok yani.Aşırı sinir durumlarında öğürüyorum.Bu miğde ağrısından kurtulma istiyorum.Bünyemde alışkanlık yaptı ilerisi için endişeliyim.26 yaşındayım
     
  2. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : selwin
  3. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    Doğrudur, Velorin iştah açar ve uyku yapar. Ancak bu şikayetinizi aşmanız için yeme isteğinizi yükseltmeyecek ve uyku yapmayacak başka bir preparat kullanmanız ve bir süre psikoterapi görmeniz doğru olacaktır.
    Geçmiş olsun.