mikroenjeksiyon sonucunu bekleyenler

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve ayaz 26 tarafından 19 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  1. ayaz 26

    ayaz 26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar yarın test yaptırıcam benim gibi beklemede olan varmı.belirtileriniz varmı paylaşalım
     
  2. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  3. PELUŞ 35

    PELUŞ 35 Guest

    benim de 6.günüm kasıklarım çok ağrıyor ama bunun sebebi kullandığım vajinal jel sanırım onun haricinde zerre belirti yok zaten ne gibi bir belirti olabilir onu da bilmiyorum:sm_confused:
     
  4. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  5. ayaz 26

    ayaz 26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    karnımda batmalar oluyo ama başka hiçbi belirti yok
     
  6. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  7. ayaz 26

    ayaz 26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    beklemek çok kötü yaaa
    peluş bende bi de koyu renk akıntı olmuştu
    kahverengi değil ama kyuydu
    sendede oldumu
     
  8. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  9. EYLXUXL NAZ

    EYLXUXL NAZ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    günaydın kızlar. ikinize de hayırlı olsun inşallah ikinizin de pozitif olur canlarım ya. valla ben de mayısta başlayacam Allah kısmet ederse bakalım. Bende size birşey sorayım uzun protokolde doğum kontrol hapı kullanılıyor.21.günde hormon baskılayıcılara başlanıyor. diğer iğnelere adetin 1. günümü 3, günümü başlanıyor kaç gün sürüyor?iğnelerden sonra yumurtalar toplanıyor 2 ile 5 gün arası sonra transfer yapılıyor değil mi?
     
  10. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  11. ayaz 26

    ayaz 26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim kasıklarımda da dün bi ara ağrı ldu ama şiddetli değil
     
  12. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  13. ayaz 26

    ayaz 26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inş canım saol
    canım sanırım ben diğer iğnelere sanırım 3. gün başlamıştım tranferimde tplandıktan sonra
    3. gün oldu
     
  14. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  15. EYLXUXL NAZ

    EYLXUXL NAZ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sağol canım ya ama bişey daha soracam.3. gün başlanan iğneler kaç gün sürüyor. Ya ben de başalayacağım ama merak ediyorum şimdiden nasıl oacak diye.Her takvimi elime aldığımda onu hesaplıyorum.
     
  16. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  17. ayaz 26

    ayaz 26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    iğnelerin kaç gün sürdüğü yumurta gelişimine göre değişiyo
    benim tahmini 10 gün sürdü
     
  18. 19 Nisan 2008
    Konu Sahibi : ayaz 26
  19. PELUŞ 35

    PELUŞ 35 Guest

    kızlar özür dilerim karşı komşum uğradı o yüzden yazamadım ayaz senin leken kaçıncı gün geldi eğer yakınlardaysa bu bebişonun tutunmaya çalıştığını gösteriyormuş galiba.