mikser ?

Konusu 'Mutfak Araç ve Gereçleri' forumundadır ve songa84 tarafından 16 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    16 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  1. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar.mikser aldınızmı çeyizinize ?aldıysanız hangi markayı tercih ettiniz?ben çok pahalı olmasın diyorum.moulinex falan ya da king alayım diye düşünüyorum.ama bir arkadaş king den memnun kalmadığını yazmıştı.siz ne düşünüyorsunuz?
     
  2. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  3. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    King kesinlikle alma arkadaşım, ben elk süpürgemi king almıştım ama çok pişman oldum, daha 1 yıl olmadan arıza vermeye başladı ve işin kötüsü servis bulmakta zorlandım.
    Gücün yetiyorsa tefalden şaşma derim, ama bi miksere o kadar para veremem dersen arzum al, bizimkiler yıllarca kullandı hiç bişey olmadı, bende 1,5 yıldır kullanıyorum hiç şikayetim olmadı.
    Arzumun stantda seti var, içerinse 5 aparatı bulunuyor, 5 fonksiyonlu ben çok memnunum. Hem bunu alırsan, tel çırpıcı ve blendira para vermen gerekmiyor.
     
  4. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  5. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sağol güzelim ama tel çırpıcı ve blendırım var .mikseri sadece mikser amaçlı kullanılacak basit bişey düşünüyorum
     
  6. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  7. chocotripi

    chocotripi çilek reçelim minik kızım Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    820
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    eğer uzun süreli kullanım istiyorsan arzum vivamix
    ben 8 aydır evliyim ve sürekli pasta yapıyorum
    çok fazla kullanıyorum yani
    üstelik blenderı da var
    her yerde 39-45 arasındaydı
    ben carrefourdan 29a almıştım
     
  8. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  9. okyanus34

    okyanus34 Guest

    valla kızlar bencede mikseri kingden asla alma .bizim mikserde çok geçmeden bozuldu serviside daha beter yapıpı yolladı. ama iyi marka nedir dersen bilemiyorum . gerçi su ısıtıcımı bende king den aldım inş. bişe olmaz
     
  10. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  11. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evet arkadaşlar başka mikser fikri olan yokmu ? bekliyorummmm
     
  12. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  13. Kalemdarbesi

    Kalemdarbesi cαяρє Đίє&#3 Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm songa biz yıllardır arçelik kullanıyoruz tık demedi bende gecen yıl çeyizime arçelik aldım resmi bu hemde aparat olarak blender ucuda var
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  15. frambuaz

    frambuaz SIKINTI ve MUZ KABUĞU Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.241
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    [​IMG][/URL][/IMG]

    Bu da benim mikserim...O kadar pratik ki o keki çırparken ben mutfağı topluyorumkaydirigubbakcemile3 Dakikalarca başında dikilmeden kendi kendine çırpıyo...Pek marifetlikaydirigubbakcemile2
     
  16. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  17. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sağol güzelim.ya arçelikten bir tost makinası aldık hiç beğenmedik.berbat.o yüzden korkuyorum ama siz hem kullanıyosunuz hemde kendine de almışsın.düşünücem arçelik almayı
     
  18. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : songa84
  19. songa84

    songa84 BARBİ BEBEK NİŞANLANDI ! Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim canım fikrin için.ben çok aparatlı bişey değilde sırf mikser görevi gören daha basit bişi arıyorum.mesela düşündüğüm modeller içinde moulinex in mikseri de var.ama seninki daha farklı bir model