Minik afacanlarımla hikayemiz:)

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve seherb tarafından 23 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  1. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    slm kızlarr .. çocukları uyuttum fırsat bulmuşken pc ye oturayım dedim :) anam meme yetiştiremiyorum resmen sütaş oldum kompostu çorba maf oldum valla:)) :roflol:
    şimdi gelelim hikayemize...
    ayın 13 ü çarşamba günü tuhaf belden ve aşagı baskı yapan bi sancı vardı arada bi geliodu.. bende oglumda çektigim sancıya benzemio die her haftada bi sorun yaşıyorum die rahatsızlık olarak bu haftaada bunu yaşıcam zannediodum kalktım işlerimi yaptım evimi sildim süprüdüm ama o sancı hala var.. öglenden sonra iice başladı sancı baya acı verioduu... sonra kiloduma baktım .. koyu kıvamlı tuhaf bi sıvı vardıı. aglamaya başladım görümceme dedim anneni çagır ama yürüyemiorum sancım var resmen .. oda geldi baktı dedi dogumun gelio senin dedi iice tırstım :)) hemen eşimi aradık sonra annemi geldiler.. saat 5 gibi benim muayne oldugum hastaneye ggittik.. orda kendii doktorum yoktuu başka bi doktor muayne ettii 1 cm açılman vard edi nst ye taktı öldm hem sancı hem düz yatmak agla agla maf oldum.. dpktor hemen bana yatış veriodu eşim kuves yok die istemedii.. bend etabii:) sonra eve gedlik evde sancılarım çogaldıı akşam saat 9 10 gibi en yakın hastaneye gittik ümr. devlete gittik.. benim ailem eşimin ailesi felan .. hemen yukarı çıkardılar beni annem ve kayınvalidemde yanımda.. ordaki doktor muayne ettii.. açılmalarıma baktıı.. ultrasonla inceledii çocukları ufak oldugunu felan söledii bebegimin tekini moralim bosulduu.. ve yamuktuu duruşu o bebegimin belki sezeryan olabilirsin dedi.. neyse beni odaya yatırdılarr ben sezeryan bekliyorumm tabii hala. ama sancıda çekiorum.. doktorlar bakıyorlar açılmaam tabii gider gitmes zaten 7 cm açılmama olmuş hastanede ...sonra doktorun tekii tel.. getirdi bana eşimi arama için normal dogum olcagı için korkmaya başladım tabi ikisni bir nasıl çıkarıcam die eşimi aradım oda istemiosan çık istedigin yere götüreyim dedi doktorda bak gidersen yolda dogurursun dedi bend e kalmak istedim .. ardından benii doguma aldılar .. bebegimin birini aldılar ama acaip kötü bi acıydı sancılar felan doktorun suyumu palatması ama allaım yardım edio kısa zamanda kurtardı benii .. oglum ardam dünyaya merhaba dedi 3050 gr 52 cm boyunda :) ardından 3 dk sonra buğram dünyaya geldii 1600 gr 42 cm boyunda 3 gün kuvesde kaldı yavrum sadece vücut ısısı düzelsin die .. onu 1 gün göremedim öteki kollarımdaydı.. sancı çekerken herkese dua ettim.. allahım bu ylda kimseyi koymasın die.. bizim hikayemis bu arkadaşlar.. hastanede herkes benim ikizleri konuşumuşş soran a o ikiz annesi senmisin diodu:) dogdular çok şükür:) hemşireler yaşi küçük ama marifetin büyük diolardıı dogumumu çok güzel yapmışım :) hepinizi öptüm kzılarr ... şimdii benim m afacanlara bakmamlasım..:eek:
     
  2. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  3. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canimm allaim hayirlisiyla anali babali buyutsun bebisini insallah bugunleri ben de yasarim
     
  4. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  5. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Seherciğim tebrik ederim..Ne güzel geçmiş doğumun..Her kadın normal doğum yapamaz özellikle ikiz bebek için:)
    Ama sen üstesinden gelmişsin arkadaşım...
    Bebeklerini sağlıkla büyüt arkadaşım...
     
  6. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  7. gocmen

    gocmen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    139
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sehercim allah analı babalı büyütsün bende ikiz istiyorum rabbim banada verir inşallah bebkelrinle mutlu yaşla canım
     
  8. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  9. pelosh

    pelosh Guest

    Sevgili ikiz annesi arkadaşımız, allah yardımcın olsun. fırsat buldukça bizlere durumunu bildir..bende ikiz bebekler istiyorum. 5 yaşında bir kızım var. nereden gördüyse sürekli ikiz kardeşler istiyor benden.. düşünmeye başladık bizde..
    senin ikizler müdahale ile mi oldu?

     
  10. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  11. esinti34

    esinti34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    189
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hikayeni okuyunca 8 ay öncesi geldi aklıma
    oğlumun dünyaya geldiği zaman yaşadıklarım

    bebeklerine sağlıklı hayırlı uzun ömürler diliyorum
     
  12. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  13. seherb

    seherb Benim Küçük Beylerim. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.915
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım tabii söylerim ...inş.. allahım gönlüne göre verri seninde.. yok canım müdahale ile deil benim anne ve baba tarafımda var ikizlik ..
     
  14. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  15. pelosh

    pelosh Guest

    sende benim gibisin. arkadaşlarım şaşırıyor ama.. bende ikiz istiyorum. beş yaşında bir kızım var.. 3 çocuklu bir aile hiçte fena olmaz.. kızım çok sevgi dolu bir çocuk. herşeyi her evcil hayvanı çok seviyor..sevgisini verecek yer arıyor.. tam zamanı kardeş için.ben de uğraşıyorum.. ama hamile kalamıyorum..
     
  16. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  17. pelosh

    pelosh Guest

    hımm... genetik olması güzzell. bende dün dr. daydım. yumurta rezervin çok iyi dedi. bir yumurtalık 2 diğerinde 10dan fazla dedi..
    umarım ikiz bir hamilelik yakalarım... ama tabii bire de razıyız.. allah nasıl uygun görürse..
     
  18. 23 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seherb
  19. Bahar83

    Bahar83 beyza'nın annesi --<--@ Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım Sehercim çok tebrik ederim seni ben haberini en son alanlardanım sanırım. Normal yoldan bebişlerine kavuşmuş olmana çok sevindim. Rabbim doğumda yardımcın olmuş. Bundan sonrası içinde umarım daima yardımcın olur. Arda, Buğra, Berkay ve eşinle daha nice yıllara kavuşmanızı dilerim. Kocaman öpüyorummmm....