Minik Kızımm Yagmur ve Doğum Hikayemiz

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve yagmurrrr tarafından 7 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  1. yagmurrrr

    yagmurrrr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    797
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Selammmm Ben geldimmmm :asigim:
    Kızlar bayadır giremiorum Yeni yeni kendime gelebildim...
    Öncelikle bu 9 ay boyunca beraber oldugum tüm arkadaslarıma
    onlardan ögrendigim hersey adına tesekkür ediyorum..Sonunda
    9 ayımız sona erdi ve meleklerimiz bizimle Allah herkesin bebişini
    ona bagıslasın ve olmayanlarada nasip etsin bu duyguyu yasamayı
    inşallahh Şimdi başlıyorum hikayeme sositososito
    Kızlar salı gecesi sancı bumu diye konu acmıstım iste o zamanlar
    ağrıdan kıvranıyo bi vaziyette yazmıstım ...Sancılarım basladı sürekli
    bi karın agrısı hissediyodum kasılıp kalıodu karnım dakikalarca neyse
    ben normaldir diye pek ciddiye almadım ama uyuyamıyorum tabi...
    Esimide telasa sokmamak icin hic bisi demiorum neyse 4 e dogru uyudum
    biraz 5 te agrıyla uyanınca ve siddetli bi agrı olunca hemen esimi kaldırdım
    tabi inanmıyo yok sana öle geliodur felan dio neyse cantamızı felan
    aldık dogru hastanenin yolunu tuttuk...Orda nstye girdim...Sancılarımın
    oldugunu doktorumu beklemem gerektigini sölediler beni aldılar odaya..
    Tabi ben bekliorum herseyden habersiz senağlama Hemsire lavmanı getirdi
    şok oldumm :1shok: Doktor hanım sizi hazırlamamızı istedi felan dedi ben
    tabi nasıl korkuyorum bide hazır deilim yani cok ciddiye bende almamıstım bu
    durumu :1no2: Neyse lavman yapıldı doktorum hemen geldi...Ben tabi korkudan
    sezeryan istiorum dedim doktor illa catı muayenesini yapıcam dedi tabi
    sancılar olunca normal olarak bakıcaktı neyse ikna ettiler beni ama yine olamadım
    korkudan Doktorda seninle ugrasamam sen dogum anında kesin arıza cıkarcan
    dedi bebegini riske atamam madem istiosun öle olsun dedi :eek:
    Bana hastane önlüğümü getirdiler tabi ben zırzır ağlıyorumm senağlama Eşimde
    ben ağladıkca aglıyo ...Ay canım ya oda benimle aynı korkuları yasadı beni hic
    yalnız bırakmadı Allah ondanda razı olsun canım benim ya Şeniz
    Neyse kayınvalidemler geldi hemen annem İstanbul dan yola cıktı ama yetisemedi
    hemen neyse sedyeyle asaı indirildim Ameliyathane Allahımmm bisi demiorum orası
    için :1no2: Anestezi uzmanı epidurali taktı hiç acı yok kızlar endişelenmeyin Gayet
    konforlu bişi hatta tavsiye ediorum yani...
    Uyusmaya basladım sonra doktorum geldi önüme perde astılar ay bana bi cesaret
    geldi kendime sastım yanii Anestezi uzmanı bile seni kesin uyuturuz diodum ama
    cesur cıktın dedi ....Neyse kızlar darkcımın da dedigi gibi cekistirdiler bisi yaptılar
    bebgim geldii O anki duygu bambaskaaa Allahımm benimmi die bakıp bakıp sasırıyorum halaa...Sonra odamıza cıktık tüm sevdiklerimiz bekliyolardı Ve şu an kızımla evimizdeyiz
    Allah olmayanlarada versin Sezeryan nasıl derseniz ben memnunum fakat her dogumun
    bi zorlugu war sonucta agrılarım war hala ama kızım warken cokta umursamıorum
    acıkcası ..Neyse kızlar kızım viyaklıo kactım öpüorum hepinizi a.s.
     
  2. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  3. LELAL

    LELAL fınfık kurdum büyüyor Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.631
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yağmurr hadi gözün aydın .. o gün zaten öle gidince ve bi kaç gündür de yazılarını görmeyince doğum yaptığını tahmin etmiştim.
    allah bebişinle beraber sağlık , mutluluk versin ve analı babalı büyütmeyi nasip etsin canım. tekrar gözün aydın darısı bizlerin başına artık
     
  4. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  5. sun.fun

    sun.fun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım hayırlı ugurlu olsun
    dogumunun rahat olmasına sevindim
    ee her güzelligin bir zorlugu var
    ama olsun o kadarda. boşuna cennet
    annelerin ayaklarının altında degil yani
    rabbim nazarlardan korusun senide
    bebeginide
     
  6. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  7. lora

    lora buyrun benim!!! Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    allah anali babali buyutsin cnm tebrik ederim sizi a.s.
     
  8. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  9. KÂTİBE

    KÂTİBE Guest

    sizleri okudukça bi daha doğurasım geliyor ..
    Allah iki dünyada da yüzünüzü ağartacak evlat etsin yavrunu..
    sende en kısa zamanda şifa bulursun inşaallah.. :)
     
  10. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  11. EU3

    EU3 Guest

    gözün aydın tebrik ederim canım, allah analı babalı büyütsün. son mesajlarından belliydi senin doğurduğun :)) darısı başımıza
     
  12. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  13. ceyrem

    ceyrem EyMeN eFe'lerin efesi.. Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ömürlü olsun sağlıkla buyusun yavrun
     
  14. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  15. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    aman bea yağmur beni yalnız bıraktın demek neyse canım allah analı babalı büyütsün darısı başımıza inşallah
     
  16. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  17. Mrs.Dincer

    Mrs.Dincer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.094
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    çok sevindim canım. hep nasıl olacak diye korktuk panikledik sen atlattın ama ya ben hala ameliyathaneden korkuyorumsenağlama
    güle güle büyüt sağlıklı uzun ömürlü olsun bebişin..a.s.
     
  18. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : yagmurrrr
  19. maytap80

    maytap80 varmı aşktan öte? Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.747
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    allah analı bbalı büyütsün canım .maşallah mısır patlağa gibi döküldük kasım başında