minoxil ve dermalute' doktor önerisi

Konusu 'Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri' forumundadır ve DeReN_GeMiCi tarafından 10 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    10 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DeReN_GeMiCi
  1. DeReN_GeMiCi

    DeReN_GeMiCi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar geçen hafta dermatoloji bölümüne gttm test falan bi sürü şey işte tabi ki hiç bişey çıkmadı erkek tipi şaç dökülmesi dedi doktor ve minoxil ile dermaluteyi önerdi zaten ikisi de aynı firmanınmış dermalute şampuan dieri de zaten bildiğinz üzere losyon. ben aslında korkuodum bu minoxili kullanmaktan çünkü burda bazılarınızın yorumlarını okuduğumda ilk aylarda saç dökülmesi artıo falan diodu hatta kimileri işe yaramadığını bile söylemiş doktora söylediğimde bunları o kadar çok dökülme olmuo ben bile kullanıorum dedi öyle abartılacak derecede dökülme olmadığını, sabırla 4 ay falan kullanmamı öyle sonuç alabileceğimi söyledi.. çok kararsızımm çokk
  2. 7 Mart 2011
    Konu Sahibi : DeReN_GeMiCi
  3. pinkworld

    pinkworld Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Benimde saçlarımda aşırı dökülme var. Minoxil kullanmayı düşünüyorum ama ben de güvenemiyorum bir türlü. Konuyu açalı epey olmuş sanırım. Sen kullandın mı, yararı oldu mu acaba ?
  4. 7 Mart 2011
    Konu Sahibi : DeReN_GeMiCi
  5. valhala

    valhala Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    23 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.060
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    çok geçmiş olsun canım ...
  6. 7 Mart 2011
    Konu Sahibi : DeReN_GeMiCi
  7. cemre_irmak

    cemre_irmak Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar bana doktor minoxili kullanma dedi çünkü onu sürekli ve düzenli kullanman gerekir dedi ayrıca bırakınca da saçların eski haline geri döner dedi. ömür boyu kullanmayı göze alıyorsan başla dedi. :S
  8. 7 Mart 2011
    Konu Sahibi : DeReN_GeMiCi
  9. pinkworld

    pinkworld Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Bende kullanmayı bırakınca tekrar döküldüğünü duydum. O yüzden başlamak istemedim. Şampuan olsa hadi neyse kullanırsın ömür boyu ama minoxil ilaç sonuçta ne kadar kullancaksın. Bide baş ağrısı, baş dönmesi falan yaptığını duydum.
  10. 8 Mart 2011
    Konu Sahibi : DeReN_GeMiCi
  11. Zuhal_zu

    Zuhal_zu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Canim minoxiln sac cikardigi dogru ama tuy seklinde cok zor uzayan ve biraktgnda tekrar dokulen saclar bunlar.erkek tipi sac dokulmen varsa dermatolga degil endokrin bolumune gitmelisin.ayni sorun bndede var ne paralar doktum dematalglar care bulamadi.erkek tipi sac dokulmesi hormonlar nedeniyle oluo.genelde testesteron troit vb hormonlarin duzensiz salinimiyla alakali.dermalute gelince uzun zaman kullandim pek bi faydasini goremememin yaninda saclarimi cok kuruttu ve matlastrdi bnim.sen basladnmi kullanmaya
Benzer Konular: minoxil dermalute'
Forum Başlık Tarih
Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri Minoxil sizinde saçınızı bu kadar döktü mü ? (Resimli) 22 Temmuz 2014
Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri saç dökülmem,minoxil deneyimim 26 Aralık 2013
Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri minoxil 24 Kasım 2013
Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri Prominoxil Mucizesi! 21 Mart 2013
Saç Dökülmesi Neden ve Çözümleri Minoxil Kullanmış Olanlar Paylaşım Yapabilir Mi? 26 Mart 2012