Misir unlu kabak kizartmasi (resimli)

Konusu 'Mezeler - Ordövrler' forumundadır ve Sympathique tarafından 30 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  1. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    hepimiz normal kabak kizartmasi yapiyoruz
    ama misir unuyla cokdaha guzel oluyo
    kabak sevmeyen esim bile yer bunu

    ben bunu bi tane buyuk kabaktan yaptim daha buyuk oldu ,siz istediginiz kabaktan yapabilirsiniz



    bikac kabak
    2 yumurta
    bi kase kadar misir unu

    kizartmak icin sivi yag

    uzeri icin sarmisakli yogurt


    tuz

    kabaklar yikanip ne ince ne kalin olcak sekilde dilimlenir yumurta bi kaba konup birazda tuz atip cirpilir ,diger kabada misir unu ve az tuz koy karistir
    kabaklari ilk once yumurta sonra misir ununa batir her yerinin kaplayinca
    tavaya biraz sivi yag koy kizgin yagda kabaklari altli ustlu kizart
    peceteyle fazla yagini al servis tabagina koy sarmisakli yogurtla birlikte servis yap
    AFIYET OLSUN
     
  2. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  3. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
  4. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  5. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    ellerine saglik canim benim
    ben kabak kizartmasini cok severim zaten
    bide böylesini deniyeyim
    tsklerrrrrrrrrrr
     
  6. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  7. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    kizartmayi genelde hepimiz cok seviyozda
    bu daha fazla meze tuuru oluyo ozellikle misir unuyla tadi guzel oluyo
    dene bakalim begencekmisin ama yapinca hemen yenilmesi gerek ,biliyosun kizarma hemencik yumusuyo
     
  8. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  9. ilenia

    ilenia 3 melek annesi Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    WOOOWWW süper gözüküyor bayildim.Sali günü misafirim var yapicam .Ama önce bu aksam deneme yapimm..Eline saglik
     
  10. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  11. pinaripekci

    pinaripekci pinaripekci.blogspot.com Pro Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.862
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    ellerine sağlık tatlım.bir kabak en fazla bu kadar güzel hazırlanır ve sunulur herhalde..çok teşekkürler paylaştığın için.gerçekten denemeye değer..
     
  12. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  13. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    evet bencede canim ilk once bi dene ,kndiniz begenirseniz oyle misaire sunun
    ben kendimin begenmedigi biseyi asla misafie sunmam
     
  14. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  15. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    bende cok tesekkur ettim canim guzel yorumun icin
    kizartinca valla super oluyo
    e tabi kabak cok olunca degisik seylerde ortaya cikiyo
     
  16. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  17. ilenia

    ilenia 3 melek annesi Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    342
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Denedim yaptim ve süper oldu ,misafirlerimde begendi ama yag bayagi yandi icine hep misir unlari karisdigi icin mutfak duman alti oldu tek sorunum oydu lezzeti ise harika.Bu sene ramazan sofram sayenizde renklendi buradan aldigim tarifler ilginc mezeler sayesinde adim HAMARAT HATUNA CIKTI heuheuheu
     
  18. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Sympathique
  19. Sympathique

    Sympathique Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.706
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    153
    begenmene cok sevindim canim
    ben biraz cok yaptigim zaman yagini degistiriyorum degilse gercekten hep misir unlari yaniyo
    degistrince daha iyi oluyo
    okadar kullandim evde misir unu kalmadi ,olsaydi yine yapcaktim
    seninde ellerine saglik canim
    yardimimiz oluyosa ne mutlu bize