miyom ameliyatında nerden kesiliyor?yapışıklık ne demek?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve snickers79 tarafından 2 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  1. snickers79

    snickers79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar dün gittim doktora bana herşeyi çok güzel anlattıda şimdi ben haziranda ameliyat olucamda nerden kesicekler alttan değil diymi miyom ameliyatından sonrada gebelik düşün dedi.bişey daha sorucam yapışıklık ne demek.sonucunda kısırlık olduğunu biliyorumda yapışıklığın anlamaını bilmiyorum.yardımcı olurmusunuz?
     
  2. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  3. gxoxksenin

    gxoxksenin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben çok yeni 27 şubatta geçirdim bu operasyonu. miyomunun nerde ve kaç cm olduguna bağlı hersey benim 2.5 cm idi ve rahim duvarında biyerdeydi ve henüz bekarım yani. aynen sezeryan gibi oldu ama tabi büyüklüğüne göre degişir. ameliyat oldugum günü akşamına ayaga kalktım ben. banada drum hemen düşün diyor temmuzda evlenicem neyseki:) yapışıklık karın içi yapılan tüm operasyonlarda olabilen bir durummuş yani miyom ameliyatına has bir olay değil. benimde aklımı cok kurcalamıştı başlarda ama drumun anlatııgna göre yapışıklık kısırlık degil ve miyom ameliyatı sonucu mutlaka olur diyede birşey yok. ve yan odamda yatan 43 yaşında bir bayn vardı 25 cm miyomu vardı çocugu olmamaış bu sbeple ve hemn cocuk yapcaktı:) bir sorun olmucak dedi drum ısrarla bana ve araştırdım çok fazla miyom ameliyatı sonrası tedavisiz çocuk sahibi olaan çok kişi var. geçmiş olsun sakın tedirgin olmayın, ayaklarınızı üşütmeyin nacizane tavsiyemdir...
     
  4. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  5. snickers79

    snickers79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kansız kalma dedi özellikle ama niye dedi anlamadım benimkide 6,5cm/4,5 cm zaten çocuk düşünmüyoruz biz yinede tedirgin olmadım desem yalan hani alttan kesmesinlerde ondan korkuyorum.ayaklarıma dikkat ederim zaten sürekli ama imdi ben korktum ya havadan bile nem kaparım.
     
  6. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  7. snickers79

    snickers79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok acıyomu?hemen kalktım demişsin ama genel anestezi oluyor sanırım diymi?
     
  8. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  9. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.942
    Beğenildi:
    33.128
    Ödül Puanları:
    563
    GEÇMİŞ OLSUN İLK ÖNCE MİYOM AMELİYATI KARIN BÖLGESİNDEN YAPILIYORİAYNI SEZARYEN GİBİ .BİR ARKADAŞIM OLMUŞTU DAHA SONRA HAMİLE KALDI KIZI OLDU.GENEL ANEZTEZİ ALTINDA YAPILIYOR,YAPIŞIKLIK BENDE DE VAR 2 AMELİYAT OLDUM KARIN İÇİ AMELİYATLARDA BU OLUYORMUŞ DOKTOR SÖYLEMİŞTİ BUNU.SPİRAL TAKILIRKEN BİRAZ ZORLANMIŞTIM .YAPIŞIKLIĞI AÇIYORLAR TAKARKEN.NEFES KONTROLÜNÜ İYİ YAPMAK GEREKİYOR.:teytey:
     
  10. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  11. snickers79

    snickers79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ank06 teşekkür ederim canım bilgi verdiğin için ama neresi yapışıyor inanki anlamadım.yapışınca ne olduğunuda anlamadım.ay salak gibi hissettim kendimi.kusura bakma.:çok üzgünüm:
     
  12. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  13. gxoxksenin

    gxoxksenin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    genel anestezi tabi ama yinede ameliyat bu neticede 1 saat felan sürüyor.ve sezeryan gibi alltan felan degil. çok acıomu derken yani şöle diyim 3 gün hastanede kaldım ama tuvalete v.s kendim gidip geldim. cıktıktan sonra 4 gün sonra işe başladım ve gayette koşuşturmalı bi işim var. şimdi cok rahatım. her ameliyatta oldugu gibi bundada üşütmemek cok önemli ben ameliyat esnasında bile çoraplarımı çıkarttırmadım:) çünkü gaz sancısı olabilyo bi iki gün yediklerine dikkat ediceksin cok dolaşacaksın bu kadar. şimdi ameliyat yerimde cok ince pembe bi çizgiden başka hiçbişey yok.ben de başlangıcta cok korktum reddetim başka drlara giitm ama boşunamış yani. şimdi gayet iyiym kansızlık yapıyordu bende cok fazla tüm şikayetlerim gitti sakın tedirgin olma ve drun da cok öenmli bu durumda tabi hastanen v.s.
     
  14. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  15. HanimKelesimiGetir

    HanimKelesimiGetir TEK DİL TEK VATAN Pro Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    82.942
    Beğenildi:
    33.128
    Ödül Puanları:
    563
    öykü 79 Yapişiklik Dediğim Rahim Içindeki Olay. Buda Karin Bölgesinden Ameliyat Olanlarda Oluyormuş Doktorun Söylediği Buydu
     
  16. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  17. yasmer

    yasmer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    451
    Beğenildi:
    49
    Ödül Puanları:
    108
    öykü 79 doktora gitmişsin ameliyat demiş okudum olsun hayırlısı ile kurtulursun inşallah kendine dikkat et hangi doktora gittin merak ettim
     
  18. 2 Nisan 2008
    Konu Sahibi : snickers79
  19. snickers79

    snickers79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yastevcim umut tıp merkezinde ismail bey var ona gittim muaynesi çok güzel insan hiç kendini masada kötü hissetmiyor ama ameliyat dedi ya çok korktum birde önceki dr kısırlık riskin büyük demişti bu dr sonbaharda istersen hamile kalırsın dedi moralim düzeldi.çünkü ben önceki dr demesine göre sürekli düşük yapıcam yada hiç olmayacaktı.bu ansiklopedilerden falan gösterdi içim rahatladı.yinede ameliyat fikri beni öldürecek çok korkuyorum.