molfix kukla show reklamı

Konusu 'İlginç Videolar' forumundadır ve snmglr tarafından 17 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  1. snmglr

    snmglr Anne Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2006
    Mesajlar:
    361
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Slm arkadaşlar,benim sizden bir ricam olacak.
    Benim oğlum bu molfix kukla show reklamına bayılıyor,onu neşeli görünce benimde keyfim yerine geliyor.
    Bu reklamı indirebileceğim bildiğiniz bir yer varmı?Yada elinizde varmı?
    Turkcell reklamlarınada bayılıyor hani bu selo canlar falan varya işte onlara..
     
  2. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  3. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Merhabalar canım..kaydirigubbakcemile5Ben de tarif eklemek için girdim siteye 5 dakika bakıp çıkacaktımsositososito Kızım için mama hazırlamalıyım baktım ki molfix reklamı hakkında mesaj yazılmış aboneyim ben bu konuya:1hug: Hemen cevap yazayım nacızane...Benim de 1 yaşındaki kızım bayılıyor bu reklama 2 yaşından once televızyona bakmaları gelısımlerı acısından cok ıyı degıl fakat sesını dahı duysa basılıyor dans etmeye hatta kelımelerını dahı soyluyor oooooo kısmı var ya aynısını yapıyor:roflol: Bız de aradık youtube da var butun molfıx reklamları oradan ındırebılırsın ama daha once ya youtube a uye olmalısınız ya da netten gereklı programı ındırmelı..Youtube da ne ızlersenız kaydeden bır program mevcut..Umarım yardımcı olabılmısımdır sevgılerımle bebıse muckssositososito
     
  4. 17 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  5. efsunlu

    efsunlu Guest

    iyi hoş güzel akıl vermişin ama youtube kapalı anca aracı siteler yardımıyla açılıyor bunu belirtyim öncelkikle.o dedğin programın adı youtube downlamnder diye bişi ve başka programlarda var google arattırsısan çıkar
     
  6. 24 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  7. minni

    minni Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    76
    canım eğer bana özelden bir adres verebilirsen sana cd sini yollayabilirim... sengözlerimebaksanab
     
  8. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  9. EU3

    EU3 Guest

    benım oğlumda hasta o reklama reklam çıkıyo eller havaya öpücukler atıyo
     
  10. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  11. Wiseacre

    Wiseacre Guest

    YouTube Jacker adlı programı bilgisayarınıza indirip kurarsanız,youtube'ye girmek için olan sitelerden giriş yapmanıza gerek kalmaz ve direkt kendi adresinden girersiniz.
    Böylece istediğiniz videoyu indirebilirsiniz.
     
  12. 26 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  13. bicirkiz

    bicirkiz Canıma can katan canımsın... Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.432
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    ayyyy canım benim yanlızca oğlun mu bayılıyor ben eşşek kadarım içimi kıpır kıpır ediyor...tebrik ederim süper bir reklam..senin olmuyo mu için kıpır kıpır? kaydirigubbakcemile3
     
  14. 29 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  15. DALOLIM

    DALOLIM pes etmek yok yola devam Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    448
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aynen canim benim kizimda iki yasinda ve bu reklamin manyagi ayni hareketleri oda yapiyo onlara bakip demek tek benim kizim degilmis bu reklama takan
    ama bende bilmiyorum nerden indirirsin youtubede var ama indirebilirsin belki
    sevgiyle kalin sen ve cocugun
     
  16. 29 Ekim 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  17. tinkimi

    tinkimi meleğim ünüversiteli:):) Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.625
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimde 5 yaşındaki kızım çok seviyor ama hihoyyythihoyyyt
    bu arada annemde bu reklama bayılıyor kaydirigubbakcemile5
     
  18. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : snmglr
  19. toxic acid

    toxic acid Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla bende oğluma huysuzluk yapınca nette izletiyodum cebe indirym dedim oda çok kısa bi bölümünü yollamışlar şimdi onunla idare ediyos bakalım:teytey::KK46: