mraniye ve yakn Semtler de Niana uygun Dernek, Salon tavsiyenizi alabilir miyim?

Konusu 'Düğün Mekanı' forumundadır ve karbeyaz.ocean tarafından 1 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  1. karbeyaz.ocean

    karbeyaz.ocean hedefler... hedefler... Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar:)
    Kasım ayında nişanım olucak kısmetse.malum nişanı kız tarafı yapıyor:) şimdiden salon arama işlemlerine başlasam iyi olur düşüncesiyle bikaç düğün salonu baktım.fakat salonlar nişan için fazla büyük geldi bana.ve bi de daha sakin daha rahat görünebilecek bir ortam olsun istiyorum:) ümraniyede ikametimden dolayı burada nişan mekanı bakıyorum ama açıkçası düğün salonundan başka alternatif yok gibi görünüyor.sizin bildiğiniz özellikle ümraniyede veya ümraniyeye yakın semtlerde bana tavsiye edebileceğiniz bir dernek,restorant var mıdır?eğer bilgilendirirseniz çok sevinirim:) şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar:)
     
  2. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  3. ashkmelexgxi

    ashkmelexgxi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    548
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çamlıcada sevgi bahçesi var arkadaşımın kınası ve nısanı orda oldu acık alan arkada cocukların oynamsı ıcın park var guzel olmustu muziği falanda eğlenceli oldu bakmanı onerırım
     
  4. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  5. karbeyaz.ocean

    karbeyaz.ocean hedefler... hedefler... Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim.parkının olması ayrıca avantaj olur:)
     
  6. 10 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  7. nonickname

    nonickname Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende eylül sonunda nişan yapıcam ve hala mekan bulamadım. :KK43:
     
  8. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  9. karbeyaz.ocean

    karbeyaz.ocean hedefler... hedefler... Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    valla güzelim ben de halen bulamadım.çok kişi olmicaz gerçi max. 60 kişi olacak ama ümraniyede halen küçük sevimli bi mekan bulabilmiş değilim.artık evde yapmayı düşünmeye başladık.hayırlısı bakalım.. buarada hayırlı olsun canım benim:) umarım nişanın gönlüne göre geçmiştir:)
     
  10. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  11. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    dernek bulabilirsen yakın bir yerde gerçekten iyi oluyor köy dernekleri de olur.
    bizim alt katımız dernekti orada yaptık nişanı oturma düzeni vs toplantı yapısına uygun olduğundan rahat olunuyor bir de ayakkabı çıkar başka giy sorunu da olmuyor.
    bi çevre apartmanlara falaln binalara bak belki muhakkak vardır.
    kendi köyünün de olması gerekmez belli bi ücret verirsiniz kabul ederler
     
  12. 29 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karbeyaz.ocean
  13. karbeyaz.ocean

    karbeyaz.ocean hedefler... hedefler... Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    maalesef nişanı ocak ayına erteledik:KK43: o zamana kadar biyer buluruz inş.dernek yakınlarda yok ama ocak ayına kadar mutlaka biyer bulunur inş hayırlı haberlerimi paylaşırım canım benim:KK43: