msn paralı oluyor... :(

Konusu 'Chat & Messenger' forumundadır ve ay_82 tarafından 14 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  1. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    :1shok:arkadaşlar MSN 1 AĞUSTOSTA paralı oluyor...

    bence çok kötü oldu bu ne güzel sevdiklerimizle,arkadaşlarımızla görüşüyoduk dimi?
    sizce?
    :enbuyukkk:
     
  2. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  3. zayca

    zayca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aaaa canım gercekdenmı nasıl paralı olcak pekı çok sınır bozucu bı durum ya
     
  4. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  5. supurgelicadi

    supurgelicadi <3 Pro Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.842
    Beğenildi:
    629
    Ödül Puanları:
    113
    daha öncede paralı olcak diyorlardı ama bişey olmadı yine uydurmacadır ,hem paralı olması çok saçma
     
  6. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  7. dpoyrazm

    dpoyrazm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    msn in paralı olaması kötü. ama alternatif var skype. biz uzun zamandır skype kullanıyruz.özellikle görüntülü görüşmeleri kaliteli....
     
  8. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  9. keykey

    keykey Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    641
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    evet skype var
    ne dert ediyorsunuz
    o daha guzel
     
  10. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  11. zayca

    zayca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım katılıorum sana sonuna kdr
     
  12. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  13. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    amann uyduruk şeyler bunlar.
    yok şu kadar kişiye mail atarsan mavi olacakmış
    sana bedava olacakmıi filan
    biri kı...dan uyduruyor birileri de inanıyor
    hem olursa olsun onlar kaybederler...
     
  14. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  15. ay saçmalamayın ya msn paralı olcakmış ..hangi manyak atıyo acaba ortaya bunları :nazar:
     
  16. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  17. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    şehir efsanesi bir derdim vara kadar taşındı demek sonunda:nazar:
     
  18. 14 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : ay_82
  19. TheShe

    TheShe Guest

    Hakikaten geyik sandım. kızlar bunlara inanıp mailleri de forward etmeyin sakın. Hay allam yaa senelerdir aynı mail dönüyo :icecream:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.