msn&savcılık

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve solucan tarafından 8 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    8 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  1. solucan

    solucan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    821
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar,benim arkadasım eski sevgilisinin msnini hackledi 3 kez.şimdi hacklenen kişi savcılıga gitmeyi düşünüomuş.bizimkide tırstı bunu örenince,amacı sadece huzursuzluk vermekti.eger savcılıga giderse kim oldugu bulunabilir mi?iş için kullanılan bi mail adresi degildi,kişisel adresiydi çocugun.
    internette hacklemenin cezalarını da gördükten sora baya bi tedirgin olmuş.şimdi çare arıyoruz.böle bi olayla ilgilenir mi savcılık?ilgilensede bulabilir mi?
     
  2. 8 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  3. solucan

    solucan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    821
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bişi sölicek olan yok muu.bişi çıkar mı acaba?
     
  4. 8 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  5. glsh85

    glsh85 Guest

    allahım yaa msn ıcın mı savcılıga gıtcekmıs ne saçma ...

    eger basvurursa ılgılnır tabıkı savcı

    belkıde arkadası blöf yapıyor
     
  6. 9 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  7. solucan

    solucan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    821
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet gidicekmiş şikayet etmeye.bu 3.kez hacklenişi arkadasım tarafından.çocuk bizimkinden şüpelenio.ay inşallah bulmaz yani:KK43:
     
  8. 9 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  9. epaq

    epaq Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    şüpheleniyorsa belki blöf yapmıştır canım,giderse savcılık tabi ki araştırır şikayet üzerine ama msn için de kim o kadar zahmete katlanır ki:uhm:
     
  10. 9 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  11. EU3

    EU3 Guest

    merhaba sizin diger konunuzuda okumustum ben gorumcelerinizle ilgili olan.yani aklima birsey takildi bu msn vs...surekli bunlarlami ugrasiyorsunuz siz.

    arkadasinizda ayrica hatali buluyorum tabi bu benim fikrim ne hakla msn hackliyor adi ustunde "eski sevgili" ne curetle yapmis bunu.

    savcilikla ugrasirmi bilemem ama siz bu msn muhabbetlerini daha cok yazacaksiniz gibi.

     
  12. 9 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  13. Zepp

    Zepp Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    9.346
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba ;

    oncelikle bir dilekçe yazarak ya Emniyet birimlerine ya da herhangi bir yer Adliyesinde Cumhuriyet Savcılıklarına başvurmaları yeterli. Ayrıca kişisel bilgisayarlarının IP numarasını, mailine en son girdiği tarihi, en son kullandığı şifreyi ve en son kullandığı gizli soru ve yanıt bilgilerini dilekçesine ek olarak bildirirse işler daha da kolaylaşacaktır. Savcılık talimatı veya mahkeme kararı sonucunda Emniyet Müdürlükleri tahkikata başlayacak, kullandığınız mail adreslerinin yetkili sahiplerine ulaşılarak mailinize hangi tarihte hangi IP numaralarına girildiği tespit edilecektir. Şayet mailinizi hackleyen kişi statik IP kullanmıyorsa, değişken IP numaraları Telekom tarafından sürekli olarak kayıt altında tutulduğundan hangi tarihte mailinize hangi bilgisayardan girildiği kolaylıkla tespit edilecektir. Yine buna bağlı olarak mailinizi hackleyen internet kullanıcısının kişisel bilgileri ve adres bilgileri Emniyet talimatı ile temin edilerek Cumhuriyet Savcılığına verilecektir. Tamamlanan hazırlık tahkikatından sonra Cumhuriyet savcısı şüpheli şahıs hakkında kamu davası açacak ve Emniyet kuvvetleri marifetiyle bu şahıs yakalanacaktır. Şayet mail hackleyen internet kullanıcısı bir ticari işletmeye ait bir bilgisayarı kullanmışsa aynı şekilde o ticari işletme hakkında da tahkikat uygulanacak ve hüküm kesinleştiğinde o işletme hakkında güvenlik tedbirlerine hükmedilecektir.



    Kullandığınız mail hesabı yabancı bir ISP(İnternet Servis Sağlayıcısı) olduğu durumlarda Cumhuriyet Savcılıkları istinabe yoluyla o ülkenin yetkili makamları üzerinden aynı bilgileri temin edeceklerdir. Ancak msn hesapları zaten Microsoft Türkiye'ye bağlı bir hizmet olduğundan buna pek gerek kalmayacaktır.

    sanirim sacma diyenlere de cevap oldu bu sengözlerimebaksanab
     
  14. 9 Şubat 2009
    Konu Sahibi : solucan
  15. systmc

    systmc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Şikayet ederse herşey bulunur. Bu dediğin şartlarda Amerika'da yargılansa 4 yıldan az olmamak üzere ceza alırdı.Türkiye'de ise 1-3 yıl gibi bir cezayla yargılanıyor.
     
  16. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : solucan
  17. serayy

    serayy çook şeker Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.478
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    az bile valla. Bence bu tür saplantıları olan insan normal değildir ve bir süre kapalı kalması iyidir.Kocamın msn sini bile açmam, o da benimkini tabii. Ne demek bunlar. Çocuğun belki ciddi ciddi iş hakkında konuştukları vardır,belki yeni sevgilisi yada eşi vardır. Bu takıntılı kişi de kimbilir neler yazdı millete. Hiçbir şeyi olmasa bile ne hakla yani, ben böyle şeylere tahammül edemiyorum. Bazı insanların dünyaları ne küçük, ne basit, ne saçma. İşim gücüm yok milletin msn sini hacklıycam. Ne güzel demekki bu kişilerin hiçbir işi gücü derdi yok. süper valla.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.