Muhabbet Kuşum Kaçtı..

Konusu 'Evcil Hayvanlar' forumundadır ve cnn54 tarafından 24 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  1. cnn54

    cnn54 Özlemimsin... Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    531
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Biriciğim can dostum küçük meleğim herşeyim dün akşam üzeri gitti bu konuyu buraya açmakla doğru mu yaptım bilmiyorum benden daha büyük derdi olan insanlar var sonuçta çok özür dilerim ama öyle çok alışmıştım ki ona dün annemin çığlığını duyunca başımdan kaynar sular döküldü sanki fırladım olduğum yerden ama yok nasıl gideyim uçsam uçamıyorum gözden kaybolmuş dün akşamdan beri ağlıyorum kafesini balkona koydum gelir diye ama yok ben her sabah uyandığım da yüzümü bile yıkamadan onun yanına giderdim her sabah onun sesi uyandırırdı bizi ama bu sabah sessiz durduğu yer boş millet evladını kaybediyo Allah daha büyük üzüntü vermesin ama çok bağlanmışım çok canımı yaktı :gitme:
     
  2. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  3. KIRMIZIdonluKIZ

    KIRMIZIdonluKIZ Canis Majoris sönüyor : / Pro Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.916
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    canim üzülme:teselli:, gidene dur denmezkaydirigubbakcemile3 (pardon)
    ona benzeyen bi kus al ozaman hemengamyoncuiremsu
     
  4. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  5. eceezgi

    eceezgi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    7.930
    Beğenildi:
    4.061
    Ödül Puanları:
    163
    Bu dert mi şimdi özür dilerim ama siz sanırım dert görmediniz hiç
     
  6. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  7. cnn54

    cnn54 Özlemimsin... Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    531
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Aklıma geliyo ama onun yerine koyamıyorum çok farklıydı beraber yemek yerdik onunla 16 kelime konuşuyodu oyunlar oynardık oofffsenağlama
     
  8. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  9. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    üzüldüm canım...
    inşallah bir yuva bulur. yada geri döner. ismiyle seslenebilirsn camdan o çevrede ise gelebilir. kaç yıldır sizinleydi?
    alışınca bir hayvan bile olsa aileden gibi oluyolar.
    benimde kuşum köpeklerim balıklarım civcivlerim var biri hasta olsa içim gider...

    Allah sabır versin.
     
  10. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  11. cnn54

    cnn54 Özlemimsin... Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    531
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yıl bile değil 7 aydır bizimleydi bi arkadaşım vermişti ama o bize biz ona çok çabuk alıştık ooff çok kötü küçücük ama yokluğu öyle belli ki bıcır bıcır konuşurda zaten evde sessizlik var allah senin dostlarına sağlık versin
     
  12. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  13. Moonlight

    Moonlight Huzur'da.. Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.533
    Beğenildi:
    50
    Ödül Puanları:
    153
    bizimki de bizi terk ettiğinde çok üzülmüştüm.
    2-3 gün ağladım. ailecek yasa büründük.
    tabi o zaman küçüktüm ben.


    gecti gitti canım. yeni kuş alabilirsin.aynı renk ve aynı ismi koy.

    acın hafifler.
     
  14. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  15. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.531
    Ödül Puanları:
    363
    Konunuzu Evcil Hayvanlar topiğine açsaydınız bence daha iyi olurdu..
    Burada siz de takdir edersiniz ki insan hayatını ilgilendiren dertleri paylaşıyoruz..:nazar:
     
  16. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  17. cnn54

    cnn54 Özlemimsin... Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    531
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öyle düşünüyorum bende ama korkuyorum artık hayvan beslemeye köpek almıştım o ölmüştü şimdi de bu gerçekten çok koyuyo insana
     
  18. 24 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cnn54
  19. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok üzüldüm... hayvan beslemeyen, onları gönülden sevmeyen anlayamaz acını.. ben de 9 senelik kuşumu eylül ayında kaybettim. hala acısını hissediyorum. evimiz bomboş gibi. fotoğraflarına bakıyorum her gün... :KK43:

    insanlara alışık mıydı? acıkınca falan bi eve gider belki. bi defasında bi kuş gelmişti bizim balkona, yem vermiştik ama yakalayamamıştık..