muhteşem 2.el değil sedef çiçeği bakın çok hoş

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve daisy66 tarafından 15 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : daisy66
  1. daisy66

    daisy66 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    660
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bu çiçek 2 senede bir oluyor herkes ekemiyor tutmuyor çünkü kışın karda filan da kalıyor,gören herkes bayılıyor elimde 2 adet var,manevi yönden de huzur verdiği söylenir,beğenirseniz görüşelim




    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : daisy66
  3. daisy66

    daisy66 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    660
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ewet bunlardan vericem canım,bunları annem yetiştirdi bizim ektiklerimiz hiç olmadı,gören herkes çok beğeniyor,canım annem ümreye gitmek istiyor para biriktirip durumları çok iyi değil ben ne kadar destek olsamda bi yere kadar,bende onun adına satmak istedim,kesin bi miktar demiyorum kim ne kadar vermek isterse ona göre satarım sanırım,hayırlısı olsun teşekkürler

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    canım bunlar senelerce duruyor dökülmüyor,annemlerde var kaç yıldır hiçbişey olmadı,30 ytl den aşağı düşünmüyorum canım,çünkü çok zahmetli 2 senede oluyor sonra yeşil yaprakları tek tek ayıklıyosun vs.bu şekilde sonsuza dek durur hiç bişey olmuyor yani kargoyla gönderebilirim tabi özenle göndermeleri için konuşmam gerek,özel pakatle bişey olmaz.düşünürsen özelime yazabilirsin.

    bi arkadaş mesaj atmıştı fakat silindi sanırım,tekrar yazarsa sevinirim
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Eylül 2008
  4. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : daisy66
  5. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    canim dokuluyor mu bunlar peki?
    bi de fiyat belirlersen aslinda iyi olur ben de anneme almak istiyorum
    kargo ile gonderilibilinir mi?
     
  6. 26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : daisy66
  7. okyanus-nehir

    okyanus-nehir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar ne oldu bu cicegin akibeti .eger alan olmadiysa arkadas aklindaki meblagi aciklasa ona gore bizde 3 asagi 5 yukari bilsek.
     
  8. 26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : daisy66
  9. daisy66

    daisy66 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    660
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım eğer almak istiyosan özelden görüşelim,fiyat olarak 40 ytl düşünüyorum,bunlar dan sadece büyük çiçekçilerde var çok nadir bulunuyor ve benim söylediğim fiyatın 2 katı.görüşürüz canım
     
  10. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : daisy66
  11. BenSergu

    BenSergu SATRAB Pro Üye

    Katılım:
    3 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    konuyu açmış olduğunuz diğer büyükler başlığına taşıyınız.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.