Mutfak en çok kullandığımız araçlar ve gereçler..

Konusu 'Tavsiyeleriniz' forumundadır ve nazoo tarafından 18 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  1. nazoo

    nazoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşlar gelin burada mutfakta en çok elimizin altında olan hayatımızı kolaylaştıran mutfak araçlarını paylaşalım.benim için mutfakta olmazsa olmazlar arasında sürekli kullandığım el rondosu,silikon kalıplarım,marka yazmak sakıncalı mı bilmiyorum o yüzden yazmıyorum:) hiç sızdırmayan ve çok uzun süre taze saklama yapan kaplarım,mutfak makasım,merdanemvede tabiki yağlı kağıtlarım olmazsa olmaz aklıma geldikçe yine yazarım sizler en çok hangiaraçları kullanıyorsunuz?:eek:klava:a.s.
     
  2. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  3. bengusu

    bengusu herşey güzel olacak... Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.698
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    benimde vazgeçemediğim mutfakta sürekli kullandığım tefal clipso düdüklü tencerem (nerdeyse tüm yemekleri onda yapıyorum),su ısıtıcım ve mikrodalgam bu üçü hayatımı kolaylaştırıyor.
     
  4. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  5. SKartanesi

    SKartanesi Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.107
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    73
    merhaba canım ben de böyel bir konunun ihtiyacını çok hisstemiştim hatta açayım diye düşünmüştüm sırnaşık şey marka yazmakta sakınca yok bence ben en çok beko midi rondomu kullanyordum motorunu yakana kadar senağlama rende, soğan doğrama aklıan gelirse her işi yapardı ama artık yok yine alcam yada tamire gidecek artık bilemiyorum hangisi daha ucuza gelirse
    salatalık kabak doğramak için bıçağım var onu çok kullanıyorum
    saklama kapların tupperware mi? silikon kalıpları bende kullanıyorum
    bu arada makası ne amaçla kullanıyorsun ben acemiyim de mutfakta :uhm:
     
  6. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  7. Apple

    Apple Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    461
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    doğrama tahtam ve mikro dalga fırınım elimin altından eksik olmaz.
     
  8. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  9. Mev*Can

    Mev*Can Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7.380
    Beğenildi:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    mikro dalga frınım,el blendırı ve ketılım...................
     
  10. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  11. SKartanesi

    SKartanesi Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.107
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    73
    aa ben en çok kullandığım şeyi unutmuşum arçelik semaveer bu arada benim mikrodalga fırınım yok hiç de ihtiyaç hissetmiyorum çünkü bişey ısıtmak gerekmiyo pek siz ne için kullanıyosunuz kullananların eli ayağı oluyor genelde de ondan soruyorum ben de mini fırınımı çok kullanıyorum
     
  12. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  13. dilegim

    dilegim artık bambaşka biri Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.077
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    en çok bıcak kullanırımKötü KazenKötü KazenKötü KazenKötü Kazen
     
  14. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  15. blooms

    blooms Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Su ısıtıcım olmazsa olmaz...........
     
  16. 18 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  17. nazoo

    nazoo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam canım evet kaplarım tupperware canım zaten başkada ürün kullanmıyorum saklama için makasıda çok kullanıyorum maydonoz kesmede taze fasulye kesmede etlerde börek keserken bile kullanıyorum benimki tupper in makası ama sanırım diğer makaslarda aynı işi görüryerimseniben
     
  18. 19 Haziran 2008
    Konu Sahibi : nazoo
  19. SKartanesi

    SKartanesi Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    8.107
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    73
    ya ben de şu tupperın kaplarından almaya niyetlendim özellikle buzluk için saklama kaplarından bir de ben maydonoz ve naneyi alır almaz yıkayıp ayıklayıp kurutup plastik kapa koyuyorum öyle kullanıyorum 1 hafta oyunca bozulmuyor o zaman normal plastik kullanmak istemiyorum tupper alıcam o yüzden makasla maydonoz falan kesmek de kolay olur heralde dimi yaa et met aklıma gelmemişti valla :bbo: tşk a.s. ondan da edineyim bari bulursam bi satan :roflol: