mutfak masrafnz ne kadar?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve rapunzel77 tarafından 11 Mart 2009 başlatılmıştır.

    11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  1. rapunzel77

    rapunzel77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    KIZLAR EŞİNİZ SİZE AYLIK MUTFAK MASRAFI İÇİN NE KADAR VERİYOR?CADIARZUVE MUTFAK MASRAFLARINIZ NE KADARA MAL OLUYOR?HADİ YAZALIM BAKALIM......:enbuyukkk:
     
  2. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  3. elifsun

    elifsun Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.986
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    düşünmek bile istemiyorum :))
    mutfak alışferişine eşimle birlikte çıkarız
    her ay markete gider en az 150 ytl lik alışferiş yaparız
    genel de haftasonları sebze alışferişi yaparız veya ben anneme giderim birlikte
    pazara çıkarız 50 ytl de öyle harcarız,kasap işlerini de eşim halleder,
    haftaiçi de ekmekti yoğurttu,yumurtaydı, kuruyemiş ıvır zıvır biten şeyleri
    eşim işten gelirken alır getirir...
    sanırım, ortalama 400 ytl yi geçiyor..
     
  4. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  5. fxuxsfxuxs

    fxuxsfxuxs yanılsamalar ülkesi Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.533
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    öncelikle eşim mutfak için para vermiyor, markete de pazara da beraber çıkıyoruz
    pek belli olmuyor ne kadar harcadığımız
    ikimiz de az yiyen insanlarız, et de çok tüketmeyiz, fazla değildir yani
    500 lirayı geçmez heralde, o da fazla fazla
     
    pempepanter35 bunu beğendi.
  6. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  7. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    91
    Ödül Puanları:
    153
    alışverişelrimizi birlikte yaparız eşimle her hafta sonu ..
    ortalama 400- 450 arasında değişiyor 3 kişilik bir aileyiz ....
     
  8. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  9. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    eşim işi gereği pek evde olmaz yani nöbetleri,görevleri derken evde pek olmaz.o yüzden ben de tek olunca pek harcama yapmayız.ben yaparım mutfak alışverişini genelde.ama eşim de evdeyse,onunla gideriz.eşim olduğunda harcama biraz fazla olur.yemek daha çeşit yaparım daha doğrusu yemek yaparım.eşim yokken pek yapmam kendime.aylık mutfak masrafı,pazar ve market dahil 150 yi geçmez.100- 150 arası değişir işte.bunun içinde mutfak var,deterjan,tuvalet kağıdı, vs de var.sırf mutfak değil yani.ama arada dışarı da yeriz yani ayda 4-5 kere o kadar.bazen ayda daha az da çıkarız yemeğe.çok tutumlu gördüm kendimi :))
     
  10. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  11. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Konu sahibi arkadaşım;
    lütfen büyük harf kullanmayalım...
    sevgiler...
     
  12. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  13. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    bilmem...
    2 kişiyiz...
    300 falandır heralde......
     
  14. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  15. Serce

    Serce mutlu bayramlar;D Pro Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    778
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    valla benmi müsrif bi kadınım yoksa arkadaşlar sizmi tutumlusunuz anlamadım benim aylık mutfak masrafım çikolatası çerezide dahil 600 650 falan çıkıyo hayır bide promosyon kampanya herbişeyide takip ederim yanee:nazar:tabi bu arada üç kişiyiz ben babam eşim normalmi acaba bu masraf benim kafam karıştı fisfisfis
     
  16. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  17. selena

    selena araştırmacı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bizimde ortalama 400 filan tutuyor eşim ben ve oğlum yinede bana çok gibi geliyor ne yapalım ya açmı kalalım Allah herkezin yuvasına bereket ve huzur versin.
     
  18. 11 Mart 2009
    Konu Sahibi : rapunzel77
  19. Seloxsx

    Seloxsx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Bilmiyorum ki insan parça parça alınca toptan aylık kaç lira olduğunu anlayamıyor.fisfisfis