mutlu bir ilişki,mutlu bir evlilik....yeni evlenenlerin paylasım yeri:)

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve aca.s tarafından 24 Mart 2010 başlatılmıştır.

?

mutlu bir evlilik için ?

  1. elimden geleni yaparım.

    18,3%
  2. hersey karsılıklı.

    30,0%
  3. karsımdaki yapsın.

    1,7%
  4. ikimizde mutlu olmak için elimizden geleni yaparız.

    53,3%
Birden fazla oy kullanılabilir.
    24 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  1. aca.s

    aca.s Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar.yeni evlenen biri olarak burada herseyi paylasabileceğimizi düşünüyorum.hergün vaginusmusu takip edenler,yada problemleri olanlar dertleşelim die bu konuyu ekledim...polikistik over sorunları olanlar,hala cinsel ilişkide sorun yasayanlar,yada bunlarla basa cıkmıs ve yardımcı olmak isteyenleri bekliyorum....alkisalkisalkis
     
  2. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  3. ikiziz

    ikiziz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    haziranda evlendim ben 9 ay oldu nasıl geçti anlamadım.Sanki bi ömür evliymişiz gibi:KK70::KK70: Bi sürü problemimiz oldu ama hepside sevgimizi kuvvetlendirdi.Herşeye rağmen mutluyuz biz.cinsel olarakta birbirini tanımak zaman alıyo .Fızyolojik olarak alışamadım ben hala daha doğrusu vücudum alışamadı:) Herkes çocuk varmı diyo,diyemiyorumki 'bi durun biz alışalım birbirimize şöyle keyifli bi cinsellik yaşayalım sonra bebek düşünces' :KK70::KK70: Sanki bebek olursa birbirimize zaman ayıramıcakmışız gibi geliyo hehe
     
  4. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  5. aca.s

    aca.s Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inan aynı şeyi düşünmüsüz...demekki yeni evlenenlerin kaderi:)))
     
  6. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  7. ikiziz

    ikiziz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.690
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bir de ben şehir değiştirdim.Ankaradan kocaeline geldim.şehir değiştirmek, alışkanlıklarının tamamen değişmesi,eşine uyum sağlaman, mekana uyum sağlaman, sorumlulukların, eşinin ailesine sorumlulukların oooo:) Herşey sıkıntı oluyo başlangıçta. Derlerya cicim ayı yok öyle bişey:) Zamanla daha cicim ayı oluyo tanıdıkça birbirini:KK70:
     
  8. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  9. aca.s

    aca.s Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kesinlikle zamanla tanıosun....bende sehir değiştircem ama daha 6 ay var sanırım:KK43:
     
  10. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  11. nunna

    nunna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    2 sene oldu evleneli artık onsuz başımı yastığa koyamıyorum. şehir dışına gittimi gözüme uyku girmiyor yalnız yatamıyorum artık :roflol:

    tartıştığımızda bile yatağa yattıkmı barışmak zorunda kalıyoruz öbür türlü uyuyamıyoruz :roflol:

    ilk evlendiğim günden beride fizyolojik olarak bi tedirginliğim olmadı belki sonsuz güveniyordum o yüzden herşey çok olağan ve güzel oldu, problemsiz...

    Allah herkese mutlu huzurlu ve de sağlıklı evlilikler yaşatır inşallah
     
  12. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  13. aca.s

    aca.s Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    amin:)))
     
  14. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  15. gelincik204

    gelincik204 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benimde 5 ay oldu çok şükür bi sıkıntımız olmadı ufak tefek şeyler dışında bitakım şeylere alışmak zaman istermiş aynen öyle oldu bende eşimi çokkk seviyorum hııı birde sanki bu yaşıma kadar bütün zamanımı bu şekilde geçirmişim gibi gfeliyorrrr
     
  16. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  17. Masalimgercekoldu

    Masalimgercekoldu Kızım, en büyük şansım Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.181
    Beğenildi:
    6.256
    Ödül Puanları:
    238
    1 aylık evliyim.Hala bazen kalktığımda yanımdaki kim, nerdeyim diye bazen saf saf kalıyorum. Çok sık bir şekilde de "Vay be biz evliyiz ha", "Ya biz evlendik ya" falan gibi durduk yere karşılıklı şaşırıp saçmalıyoruz:) Herşeyiyle yepyeni bir süreç, zorlukları da oluyor (yemek yapmak, çamaşır yıkamak falan :S ) birlikte üstesinden gelindiği , tarafların birbirine alışma ve anlaşma süresi verdiğinde zorlukların kalmadığına inandığım bir süreç.
     
  18. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : aca.s
  19. gelincik204

    gelincik204 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yeni olduğundan öyle geliyor zamanla yemek bulaşık çamaşır olaylarınada alışırsın ben çalşıyorum ilk zamanlar zor geldiği için işten ayrılmayı bile düşündüm ama çok şükür alıştım herşey yolunda seninde öyle olacaktır :))))