Mutlu Eden Diyet...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve azeri tarafından 11 Eylül 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Eylül 2007
    Konu Sahibi : azeri
  1. azeri

    azeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    MUTLU EDEN DİYET Haftada ortalama 1 kilo vererek ve düzenli yürüyerek hem mutlu olup kilo verin, hem de sağlığınızı koruyun.

    20-35 yaş arası 1.65 cm boy ve 70 kg ağırlığın üzerindeki bayanlar, bu diyeti düzenli yürüyüş ile birlikte yaparsa, ilk hafta 1.5 ile 2 kg, daha sonraki haftalarda da birer kilo verir.

    Kahvaltı:

    2 karper kadar tercih edilen peynir, 1 ince dilim çavdar, mısır veya buğday ekmeği, sınırsız domates, salatalık veya 1 adet bir karper büyüklüğünde peynirle hazırlanmış omlet, 1 ince dilim çavdar, mısır veya buğday ekmeği, yarım su bardağı süt, sınırsız domates, salatalık.

    Öğle:

    5-6 yemek kaşığı sebze yemeği etli veya zeytin yağlı), 3 yemek kaşığı bulgur pilavı veya peynirli makarna, 1 ince dilim çavdar, mısır veya buğday ekmeği, az yağlı salata (mevsime uygun salata malzemesi ile) veya, 1 adet orta boy biber dolması, yarım kase yoğurt, 1 ince dilim çavdar, mısır veya buğday ekmeği, az yağlı salata (mevsime uygun salata malzemesi ile)

    İkindi:

    1 adet meyve

    Akşam:

    1 küçük tavuk but (derisiz) veya 3 adet ızgara köfte, 1 kase cacık veya yoğurt, 1 ince dilim çavdar, mısır veya buğday ekmeği, az yağlı salata. (mevsime uygun salata malzemeleri ile)

    Ara: 2 top çikolatalı veya mey alı normal dondurma.ve parçalı veya vanily
     
  2. 11 Eylül 2007
    Konu Sahibi : azeri
  3. azeri

    azeri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    İKİ HAFTADA 9 KİLO VERİN(protein diyetine benziyor kızlar)

    İki haftada 9 kilo verin! Hem aç kalmadan, hem spor yapmadan iki haftada 9 kilo verebilirsiniz. Üstelik son gün herşeyi yemek serbest. Nasıl mı?

    PAZARTESİ

    Kahvaltı: Sade kahve (istenilen miktarda)

    Öğle : İki katı yumurta-az tuzlu ıspanak

    Akşam: Büyük ızgara steak-yeşil salata-kereviz

    SALI

    Kahvaltı: Sade kahve-bir sandöviç ekmeği

    Öğle: Büyük ızgara steak-yeşil salata-meyva

    Akşam: İstenilen miktarda jambon

    ÇARŞAMBA

    Kahvaltı: Sade kahve-bir sandöviç ekmeği

    Öğle: İki haşlanmış yumurta-yeşil salata ve domates

    Akşam: İstenilen miktarda jambon ve yeşil salata

    PERŞEMBE

    Kahvaltı: Sade kahve-bir sandöviç ekmeği

    Öğle: Bir haşlanmış yumurta-havuç(pişmiş veya çiğ) Kaşar peyniri

    Akşam: Meyve ve yoğurt

    CUMA

    Kahvaltı: Sade kahve-limonlu havuç

    Öğle: Buğulama balık-domates sınırsız

    Akşam: Izgara steak-yeşil salata

    CUMARTESİ

    Kahvaltı: Sade kahve-bir sandöviç ekmeği

    Öğle: İstenilen miktarda ızgara tavuk

    Akşam: İki katı yumurta-havuç

    PAZAR

    Kahvaltı: Limonlu çay

    Öğle: Izgara steak-meyva

    Akşam: Canınız ne çekerse yiyebilirsiniz.

    ÖNEMLİ NOT:

    8. gün bitiminde bu beslenme planı bir hafta daha tekrarlanacak. Daha sonra normal beslenmeye geçebilirsiniz. Beslenme planı tam uygulanırsa iki haftada 9kg. zayıflayabilirsiniz. Bu diyetle vücutta madde değişimi gerçekleşir ve üç yıl boyunca kilo almazsınız. Diyet sırasında kesinlikle alkol almayınız.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.