mutluluktan uçabilirimmmmm :)))))))))

Konusu 'Haziran Anneleri' forumundadır ve evinda76 tarafından 15 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  1. evinda76

    evinda76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar oğlum 12 haziran dogumlu .Şimdiye kadar emeklemıyor dıye cok üzülüyordum ama birkac gündür koltuğa tutunup ayağa kalkıyordu şimdi ise yürüyo artık ama öyle böyle değil baya bi yürüyo.Mutluluktan ne yapacağımı bilemedim hemen sizlerle paylaşmak istedim.:)))
     
  2. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  3. cmrm

    cmrm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.615
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    maşallah bebeğinize bazı bebekler emeklemeden yürürmüş. :KK46:
     
  4. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  5. zlato

    zlato Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim de oğlum emeklemeden yürüdü :)

    maşallah oğlunuza...koştuğu günleri de görürsünüz inşallah :)
     
  6. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  7. evinda76

    evinda76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Tesekkür ederim canım.Evet benim bebeğimde emeklemeden yürümeye başladı.
     
  8. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  9. evinda76

    evinda76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım.zaten benim oğlum yürümüyo resmen koşuyo:)))))))))Allahım bebeklerimizi esirgesin inslh.
     
  10. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  11. orjinalkiz

    orjinalkiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    396
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    amanınnn yesin onu teyzesi hihoyyyt hihoyyyt
    maşallah diyelim gamyoncuiremsu
     
  12. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  13. xxh.ydxx

    xxh.ydxx canım kızım melisimmm Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    4.613
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    on negüzelya maşlah benim 25mayıs dogumlu ama emeklemiyo kakamyoda ama sıralıyo koltuk kenarlarında göremmi o günleri hiç niyeti yok
     
  14. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  15. ela26

    ela26 annesinin küçük meleği Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.637
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    maşallah cnm benim kızım 4 haziran doğumlu 8 aylık yürüdüü bazı bebekler erken yürüyebiliyooo
     
  16. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  17. evinda76

    evinda76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ya arkadaşlar dünyadaki en güzel şey bu olsa gerek bebeğim yürüyo bu günü nasılda beklemiştim heyecanla...coookkkkkkk şeker yaaaa:))))))yerim ben tosunumu...
     
  18. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : evinda76
  19. EgeliFatosh

    EgeliFatosh oğluma kardeş geliyor.. Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.465
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    41 kere maşaallah küçük bıdığa...darısı başımıza