Muzaffer Kuşhan'dan 2 Haftada 6 Kilo...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve dids tarafından 26 Haziran 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Haziran 2008
    Konu Sahibi : dids
  1. dids

    dids f & d Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.543
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148

    1. gün :

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : 1 yumurtalı, domatesli, biberli, yoğurt soslu makarna salatası

    akşam : 100 gr etle hazırlanmış türlü, toplam 250 gr olacak, 1 tabak yağsız salata


    2. gün:

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : 300 gr kumpir, üzerine rendelenmiş peynir ve bezelye ile

    akşam : kıymalı ıspanak, 2 kaşık yoğurt, salata, 1 dilim ekmek


    3. gün:

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : 200 gr. yoğurt, 1 dilim kepek ekmeği, 1salatalık

    akşam : 100 gr. etli kuru fasulye veya nohut


    4. gün :

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : salamlı peynirli sandviç, 1bardak ayran

    akşam : kabak biber dolması, 1kase yoğurt (2.hafta etli yaprak ta olur)


    5. gün:

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : dondurmalı meyve salatası(250 gr)

    akşam : 250 gr. tavuk, 1 tabak salata


    6. gün:

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : 50 gr tuzsuz beyaz peynir, 1dilim kepek ekmeği, 300 gr karpuz, kavun

    akşam : 6 adet ızgara köfte, 1 tabak salata


    7. gün:

    kahvaltı (hergün aynı) : 1 dilim kepek ekmeği, 30 gr. tuzsuz beyaz peynir,6 dilim domates, 6 dilim salatalık, 150 gr. Karpuz

    öğlen : krep, ayran

    akşam : mercimekli pilav, cacık (1 hafta pirinç, 1hafta bulgur pilavı)



    Yukarıdaki liste aynen uygulanmalıdır

    Liste dışında yemek yemeyin, öğünlerin yerini değiştirmeyin

    Et,tavuk,balık 200 gr olacak, kızartma olmayacak

    Salata olarak istediğiniz kadar domates, salatalık, havuç, marul, kıvırcık,soğan, şalgam,biber yenebilir.

    Az miktarda sirke, limon, tuz ilave edilebilir.

    Kesinlikle yağ kullanılmayacaktır.

    Çay, kahve, ıhlamur, su, soda, maden suyu dışında hiçbir şey içmeyin. Kahveye süt, şeker katmayın.

    Suni tatlandırıcı kullanabilirsiniz.

    Yemek arasında serbest olan yiyecekler marul ve salatalıktır.

    Çabuk ve kolay zayıflamak için hergün 1 saat yürüyüş yapın

    Diyeti 2 hafta uygulayın, 1 hafta ara verin.

    Esmer ekmek, esmer kabuklu buğday, esmer makarna ve bulgur kullanın.






    (alıntıdır)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.