Myralon Kullanan Var mı?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve esmerela tarafından 2 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  1. esmerela

    esmerela Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ARKADAŞLAR BU HAPI KULLANAN VAR MI ??? YAN ETKİLERİ NEDİR İLK DEFA KULLANCAM CONDOMLA ÇOK ZOLANIYORUZ AMA HAP DA KULLANMAK İSTEMİYORUM ÖNERLERİNİZ NEDİR??? BİR DE DR % 100 KORUR DEDİ EŞİM HİÇ İÇİME BOŞALMADI HAPI KULLANMAYA BAŞLADIKTAN SONRA İLİŞKİDE BOŞALSA HAMİLE KALMAM DEĞİL Mİ?? BUNU SORAMADIM DR UMA. :eek:
     
  2. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  3. chiglet

    chiglet 2 çiçek annesi Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.341
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
     
  4. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  5. esmerela

    esmerela Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar kimse yok mu
     
  6. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  7. yasevmin

    yasevmin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Esmerela ben iğne kullanıyorum sanırım hapla aynı sekılde etkı edıyor. kullanmaya basladıgın ılk bır ay koruma sağlamıyor bır ay kullandıktan sonra korumaya baslıyor. doktorum ılk ay korumaz condomla korunun ıkıncı aydan sonra condom kullanmayı bırakabılırsınız demıstı. yanı ılk ay hapa guvenme dıkkat edın ıkıncı aydan sonra rahat olabılırsınız. umarım yardımcı olabılmısımdır.
     
  8. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  9. hatay-yozgat

    hatay-yozgat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    209
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bu hap işine hiç bulaşmasaydın keşke, bende kullandım 5 ay. aslında görünür bi yan etkisi yoktu. hatta tüy sorunum azalmıştı mesela. ama yinede sonuçta hormon içerdiği için kullanmak istemedim ve bıraktım.
     
  10. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  11. ceylanmelek

    ceylanmelek Yasamak cok guzel! Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba esmerela ben kullandim evliligimin ilk ayi...cok iyi koruyor emin ve yan etkisi yok hattaaa faydasi bile var:) kistimi yok etti veee tuylerim azaldi:) Ben suan kullanmiyorum kizkardesim cok memnun 2 yildir kullaniyor o .hala incecik yani kilo falan yaptigi yok(bunyeden bunyeye degisiyor ama unutma sakin)Demek istedigim rahatlikla koruyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
     
  12. 2 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  13. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende 8 ay kullandım kuruluk ve isteksizlik yaptı bendede.çok sinir oluyodum bu duruma doktorada gitmek istemiyodum acaba hapın yan etkisimi diye düşündük ve hapı bıraktım kuruluk falan kalmadı.
     
  14. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  15. esmerela

    esmerela Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim arkadaşlar ben kullanmak istemiyorum sonuçta üreme hormonlarını etkileyen bir hap sonun da infertilite olma olasılığı var korkuyorum o yüzden kullanmıyorum şimdili prezervatifle idare ediyoruz ama eşimde bundan sıkıldı başka bir yolu yok mu?? hasta olduğumda bile ilaçlarımı kullanmazken hapı düzenli kullanamam adet düzenleyici hap kullandım 10 gün psikolojim alt üst oldu ben çok etkileniyorum o yüzden kullanmak istemiyorum
     
  16. 3 Haziran 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  17. nursist

    nursist PAMUK PRENSİM... Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    456
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende evliliğimin ilk yılında kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım yan etkisi hiç yoktu hatta normalde çok sancım olurdu o hapla sancım bile hiç olmuyordu eşim yurtdışına gidince bırakmıştım gelince yasmine başladım 1 sene kullandım ama yan etkiside çok oldu bana sancılarımda hiç azalmadı sanki hiç hap içmiyormuşum gibi sancı çekiyordum.bünyeye göre değişir faydaları zararları muhakkak ama dr. verdiyse kullan için rahat olsun:)
     
  18. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : esmerela
  19. infinitelove

    infinitelove Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende myralon kullanıyorum doktorum onu önermişti en az yan etkisi olan ve hormonları en az etkileyen diye biliyorum.. çok memnunum ben adet sancılarım azaldı daha az kanamalı oluyor artık günde bi ped kirleniyo kirlenmiyo yani yerimseniben korumasına zaten bişey denmez.. yan etkisi bende olmadı hafif bir ilaç diye biliyorum..