Napabilirizzzzz

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve LiLithy tarafından 4 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  1. LiLithy

    LiLithy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba kızlar bilgisi olan varsa nolur bi fikir versin. Biz bi perdeciden perde begendik ve fiyatı 300 tlydi adam bize 3 taksit yaptı ve 100 tlsini perde gelmeden verdik. Bir hafta sonra perde geldi ve perdede sorun var. Bende satıcıya bu perdeyi bu şekilde kullanmam değiştir öyle getir ddim. Bi kaç gün sonra gittik adam perdenin olmadığını ve perdede sorun olmadığını söylemeye başladı. Ama perde de bariz sorun var zaten yırtık perde gözle görülecek bişey yani. Nese adama dedim o zaman başka perde alalım onada olmaz diyo ve adam başladı sizin perdenizide takmam demeye o zaman parayı ver dedik onuda vermiyo. Yani ortada ne para var nede perde. Bizde tüketici haklarına gittik şikayet etmeye tüketici haklarıda parayı verdiğimize dair bi faturamız olmadığı için bişey yapamayız dedi. Şimdi biz hakkımızı nasıl arayacağız. Blgisi olan varsa lütfen yardım etsin.
     
  2. 4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  3. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    213
    esnaf odasına şikayette bulun olmadı mahkemeye veririm diyim korkutun olmadı polis tanıdığınız varsa yardım isteyin ya da bir bardak su için üstüne
     
  4. 4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  5. odegil

    odegil hadi be snde yarım akıllı Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    109
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    keşke fatura alsaydınız o zaman hak idda etme şansınız olurdu. sanırım gözünü korkutmak lazım.bilmiyorumkismile
     
  6. 4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  7. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    dayak mı istiyor o adam?

    8 yıl önce buna benzer bir olay parkeci ile başımıza geldi..
    100lira kapora verdik anlaştık,istediğimiz renk parkeyi değil başka rengi getirtmiş..
    bizim istediğimiz bu değildi buna anlaşmadık dedik..
    napalım bulamadım sizin istediğinizden dedi..
    kabul etmiyoruz kaporamızı verin o zaman dedik..
    Veremem dedi.
    Şikayet için faturamız yoktu..
    Valla eşim dükkanı bir bastı ertesi gün, resmen kıyamet koptu mağazada..Tabiri caizse rezalet çıktı.

    Cinayet çıkmasından korkan adam 100 tl kaporayı anında verdi..

    Siz böyle birşey yapmayın tabii ama enayi yerine konunca insanın gözü dönüyor..

    araştırın mutlaka vardır şikayet edecek bir yer.

    hakkınız arayın.
     
  8. 4 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  9. CERKESKIZI

    CERKESKIZI AŞK'sın SEN (h+e=ayk) Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.762
    Beğenildi:
    280
    Ödül Puanları:
    153
    canım eşim polis sordum bu konuyu kanuni yoldan polisin bu konuda yapabılecegı bırsey yokmus elınızde fatura olmadıgı ıcın.delıl yoksa hıcbısey yapılamazmıs.adamın gozunu korkutun ya da baska bı arkadasın dedıgı gıbı su ıcın uzerıne
     
  10. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  11. LiLithy

    LiLithy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Zaten gittik adamın dükkanına bayabi olay çıktı. Tekrar gidersem kndime hakim olamayacam dükkanı dağıtıcam bu sfer suçlu ben olacağım için ondan korkuyorum. Savcılığa suç duyurusunda bulunsak bi faydası olurmu acaba?Yada fatura vermediği için vergi dairesine felan şikayet etsem
     
  12. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  13. LiLithy

    LiLithy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    479
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Bu arada amacım parayı geri almak değil sadece adama bi şekilde gününü göstermeliyim ki anlasın yaptığının yanlış bişey oldugunu
     
  14. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  15. yusufun_annesi

    yusufun_annesi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2010
    Mesajlar:
    502
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Elinizde fatura olmadığı için gerekli yerler ile sorunu halletmeniz zor.
    Adamda o sebeble rahattır.
    Yoksa tüketici haklarına şikayeti duyunca genelde iade ederler.

    Siz yinede 7gün içerisinde iade hakkım var yoksa siz ceza alırsınız diye devam edin baskıya.
     
  16. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  17. Cemre

    Cemre Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.610
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    adamın camlarına derin derin bakın
    sonrada kırılırsa kaça takılır bu camlar diye sorun

    işe yarama ihtimali çok yüksek

     
  18. 5 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : LiLithy
  19. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    yılmaz erdoğan tarzı diyorsun yani:))