Napıcağımı bilmiyorum...

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve jewel tarafından 29 Kasım 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  1. jewel

    jewel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    buraya uzun bir süredir üyeyim ama bu bölümde pek mesajım yok.derdim olmadığından dil ama çocukluktan beri bu tip şeyleri kimseye anlatmamak öğretildi o yüzden.ama kızlar artık gerçekten dayanamıyorum.annem panik atak hastası.bunun için doktora gitti bazı ilaçlar da vermişler ama nafile.en ufak bi şeyde tartışma çıkıyor.en basit bi şeyi büyütüyo, bozuluyo, olay yapıyo.şu anda bu satırları ağlayarak yazıyorum zaten.yine az önce tıkandı nefes alamadı.her tartışmada bunu yaşıyoruz.kardeşim ters biraz annem bi şey yap diyo o peki demiyo.hemen annem celaleniyo.düzelince iyi bir insan ama...
    şu an bunu yazdığımı bilse kesin kriz geçirir.geçen gün anne seni de üye yapalım gir biraz takıl dedim.olur mu öyle şey yazılır mı oraya sonra...bi şey olucağı yok ama sanki bi şey olucak insanlar onun kim olduğunu öğrenicek rezil olucak diye düşünüyo.acayip paronayak yani.komşu bi laf söylüyo annem ondan bin laf çıkarıyo.offf yazsam sabaha kadar gider anlıycağınız.
    artık annemle aynı evde olmak istemiyorum.onu görmek istemiyorum.yaptıklarının bana, kardeşime, ailemize zarar verdiğini düşünüyorum.şu aralar evden çalışıyorum ve devamlı onunla beraberim.babam arada eve geliyo hiç bi şey yokmuş gibi, böyle bir sorunumuz yokmuş gibi davranıyo.yani aslında normal zamanlarda devamlı bir karamsarlık sıkıntıdan başka bir şey yok.normal bir aile gibi normal sorunları tartışdığımızda tıkanıyor.
    küçük bir olay olsun hemen bunalıyo.o içim sıkılıyo dedikçe benim içim daha beter sıkılıyo.bunları söylüyorum ama yok yine aynı yine aynı.
    gerçekten napıcağımı bilmiyorum kızlar.son yıllarda kendi problemlerim de oldu ama bir şekilde atlatılıyo.ama bu çocukluğumdan beri alttan alta süregeliyo.ben napıcam ne edicem kendi öz anneme nasıl katlanıcam bilmiyorum.sonum onun gibi hatta daha beter olucak diye korkuyorum.bunun onun umrunda olduğunuysa hiiç sanmıyorum.bazen evleniyim kurtuluyim diyorum ama ya daha beter biriyle karşılasırsam diye korkuyorum.
    psikolog demeyin kabul etmiyo anlatamazmış o her şeyini...
    gerçekten napıcağımı bilmiyorum.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 15 Nisan 2009
  2. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  3. Canım öncelikle sakin ol inan bu durumları yasayan tek sen değilsin..tabi ki evlenip kendini ateşe atma..panik atak hastalarının da yakınlarının da işi zor.sabret bence..paylaş bizle açılırsın ama yapacak tek şey sanırım sabretmek söz konusu aile olunca başka bir şey yap çek git denilmiyor işte...inş.düzelir her şey..
     
  4. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  5. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Kendinde söyledin annen hasta bir kadin güzelim.:çok üzgünüm:

    Keyifinden öyle davranmiyor veya size eziyet etsin diye yapmiyorki...:nazar:

    Anlayisli olmaniz lazim, annenize destek olmaniz hos tutmaniz gerek kanimca...:kahve:

    Ben annemi bundan 7 evvel kaybettim keske annem hayata olsaydida bana hergün bagirsaydi cagirsaydi sövseydi....:çok üzgünüm:

    Annenin kiymetini bil, kötü anne bile annesizlik kadar zor degildir...:çok üzgünüm:
     
  6. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  7. ezel78

    ezel78 Guest


    çok geçmiş olsun profesyonel yardım almadan mümkün değil atlatması bizim yaptığımızı yapın maddi durumunuz iyi ise doktoru eve getirin doktor nasıl çözüp konuşturacağını bilir.tekrar geçmiş olsun sabırlar diliyorum
     
  8. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  9. canım gerçekten çok üzüldüm ama ağlama lütfen.
    üzülerek söylüyorum ama anneniz durumunu kullanıyor ve cidden sizin ve ailenizin psikolojisini bozuyor.görünen o. bence ona nasıl göründüğünü size nasıl zarar verdiğini herşeyin onun sandığı gibi olmadığını anlatın.yardım almak zorunda.
    annem bize hep derki : ben bazen davranışlarımın farkında olmayabilirim beni bir hata yaparsam uyarın eleştirin ki kendimi geliştiriyim yetiştiriyim yanlış davranışım varsa düzeltiyim.
    tabiki sizin de anneniz onu kırmayın ama eğer kendini değiştirmesi için bi faydası olcaksa hatalarını yüzüne vurun. biz incitmeden annemize söylüyoruz..
     
  10. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  11. Feronia

    Feronia İyi ki varsın :) ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.817
    Beğenildi:
    47
    Ödül Puanları:
    78
    Madem kendi gitmiyor psikoloğa siz gitseniz durumu anlatsanız doktorun vereceği ilaçları annenizin almasını sağlasanız?
    Zor bi durum gerçekten ama sonuçta annen hasta ve bilerek yapmıyor bunu...
    Geçmiş olsun umarım en yakın zamanda bi çözüm bulunur...
     
  12. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  13. ezel78

    ezel78 Guest


    canım kullanma gibi bişiy söz konusu olamaz panik atak hastası olan birinin mantığı devre dışı kalıyor aslında istemeden yapıyor yani
     
  14. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  15. dimple2

    dimple2 3aslanannesiyimben Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.641
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    canim cok afedersin ama yazini okuyunca kayinvalidem gözümün önünde canlandi bizimkide edepsizligiyle herseyi yaptiriyo kusura bakma ama bazilarida hastaligin arkasina saklanip istediklerini yaptiriyorlar (annen için yazmiyorum genel anlamda) ama biz artik yutmuyoruz sadece sabredeceksin ve kulaklarini tikayacaksin
     
  16. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  17. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Gülsüm herşeyi söylemiş ,bunun üzerine söyleyecek söz bulamıyorum....
     
  18. 29 Kasım 2008
    Konu Sahibi : jewel
  19. ben panic atak yaşadım. arkadaşın anlatığı durumda panik atak belirtisi yok.panik atak olduğunu sanmıyorum ben.çünkü panik atak kalp çarpıntısıyla nükseden korku endişe hali.

    bu başka bişey gibi.online danışabilir bence doktora gitmiyorsada.umarım en kısa sürede iyileşir herşey gönlünüzce olur ama hatasının farkında olmazsa böyle hem kendi hem ailesi üzülmeye devam eder.

    allahtan acil şifalar diliyorum
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.