Nasıl davranmalıyım YARDIMM

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Akide tarafından 6 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  1. Akide

    Akide Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar herkese merhaba.Ben bugün yeni bi ilşkiye adım attım.uzun zamandır benden hoşlandığını söyleyen ve son zamanlrda sürekli görüştüğüm bi insana şans verdim ve ok dedim.öyle romantik takılmaktan çok espriler havada uçuşuyo çok fazla gırgır yapıoruz ama benim laylaylom bi ilşki yaşamıycagmı gayet iyi biliyo ve bunu bile bile benmle başlamak istedi.kıs arkadaşı çok arkadaş ortamı çok ,eski kıs arkadaşından msj flnda gelio yanımda.2 yıl önce sevgiliydik şmdi hiçbişey yok sakın yanlış anlama fln dedi.bende görüşme onunla dedim ya ama bilmemki fln dedi tmm sen öle diosan öyle olsun fln dedi.
    şimdi kıslar sizce ben yanlış mı yapıorum şimdiden karışmıyımmı dersiniz..çokmu serbest bırakayım kıskansam bile çaktırmayımmı? yoksa hafif kskançlıklarımı belli edip arada ufak tripler atıyımmı? nerdesin aramadın tarzında muhabbetlere girimmi? yoksa hiç üstüne gitme rahat bırak bu şekilde daha mutlu bi ilşki mi olur diosunuz? Yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar nasıl davranmalıyım bilmiyorum.
    çok teşekkür ederim şimdiden yazıcaklarınız için
     
  2. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  3. nesterin

    nesterin Guest

    bence oluruna bırak..yani illa bi strateji belirlemek zorunda değilsin..
    karşındaki sevdiğin insan sonuçta...zemuszemus
    kıskanıyosan,istemiyosan da söylemelisin bilmeli bence..
     
  4. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  5. siyamarz

    siyamarz gölgem, duruşuma bağlı Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    531
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızla görüşmesin.Bunu sağla bence.
     
  6. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  7. Vengeance

    Vengeance Türkiye :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bence hissettiğin gibi davran, hisslerini ilet. İlişkiyi yaşayacak olan sensin, burada verilen şöyle yap böyle yaplar işe yaramayabilir büyük ihtimalle, her erkek aynı değil, her nasıl ki kadınlarında aynı olmadığı gibi. Şöyle yaparsan böyle olur derler,sevgiline denileni yaptığında hiç beklemediğin bir tepki alabilirsin belkide beklediğinin tam tersi şekilde etki edebilir. Bence herşeyi zamana ve akışına bırak ilişkinin, yanlış birşeyler yaparsan zaten sevgilinde bundan rahatsız olursa bunu sana belirtir, benzer şekilde sende baktınki sevgilin istediğin gibi davranmıyor ozaman konuşursun şöyle böyle ben şu davranışından rahatsız oluyorum dersin. Akıllı biriysen yok trip atıcağım, yok kısıtlamalar koyayım, yok osunu busunu karıştırıyım işlerine girmezsin. Girersende zaten istikrarsız bir ilişki olur, karşındakine güvenmedikten sonra kafanda ep soru işaretleri olur. Hissettikleri farklı tavırlarla değilde insan gibi konuşarak bildir
     
  8. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  9. Jumblante

    Jumblante Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.366
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    153
    çok kıskanç olmamaya çalış ama serbestte bırakma
    yani niye aramadın diye üsteleme ama kız ark. görüşmesinede izin verme
     
  10. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  11. hera.zeus

    hera.zeus Geçmiş,geçmiştir..!! Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    677
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    verme ipleri eline.. ilk başta nasıl başlarsa öyle gider zaten eski sevgilisiyle görüşürmü canım insan görüştürme..
     
  12. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  13. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bence çok da belli etmeden istediklerini yaptırt. :) yani madem artık sevgili oldunuz, yavaş yavaş o ortamlardan kopmalı.. eski sevgililer her zaman bi tehdittir...
    mutluluklar size bu arara :)
     
  14. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  15. charming

    charming Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Rahatsız olduğunuz konularda taviz vermeyin.
    Ona göre bilsin,belirlesin nasıl davranacağını.
    2 yıl önce sevgiliydik şimdi birşey yok merak etme diyecek kadar da lakayık olmasın bence.
    Sizin sınırlarınızı bilirse,ilişkinin durumu açısından daha doğru olur gibi geliyor bana.
     
  16. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  17. EU2

    EU2 Guest

    görüşmesinnnnnnnnnnn
     
  18. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Akide
  19. sabracadabra

    sabracadabra Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    319
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ya sen hemen bi plan proje arama ya..daha dur çocuğu iyice tanı..olaylara tepkisini yavaş yavaş ölç..birden kuralcı olma..alttan alttan yasakları koymaya başla :) ama en önemlisi kendin ol..seni olduğun gibi kabul etsin..kıskanç bile olsan bu sensin...