nasıl hamile kalabilirim.

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve sezen0505 tarafından 22 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  1. sezen0505

    sezen0505 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadşlar mrb ben adanadan esra korkut aranıza yeni katıldım.bi türlü üye olmayı beceremedim sağolsun arkadşımın iki üyeliği var diğerini benim kullanmamaı istedi BEN 1 YILLIK EVLİYİM BİR YIL BOYUNCA HİÇ KORUNMADM İLAÇ VB..ŞEYLER KULLANMADM EŞİM PRZRVTF KULLANDI ARALIK AYINDA BEBEK YAPMAYA KARAR VERMİŞTİK DENEDİK AMA OLMADI EŞİMİNDE PEK BU KONUDA PEK BİLGİSİ YOK İLK DENEMEDE NASIL OLMAZ DİYEE ÇOK ÜZÜLDÜ BENİDE ÜZDÜÜ.NEOLUR YARDIMCI OLURMUSUNZ BANA.İLK DENEMEDE olacak diye bişe yok değilmi sizin yorumlarınızı eşimle paylaşmak istiyorumm:çok üzgünüm:
     
  2. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  3. Harpy

    Harpy Today is a gift, thats why they call it PRESENT Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.517
    Beğenildi:
    7.810
    Ödül Puanları:
    188
    arkadaşım bu kadar heyecan yapma; öncelikle internetten yumurtlama hesaplama sitelerinden yumurtlama tarihini öğren ve o aralıkta 1 gün arayla ilişkiye girin ve ilişkiden sonra en az yarım saat yataktan kalkma.. eşini bu konuda telkin edecek kişi sensin onu sakinleştir ki seni sıkıntıya sokmasın.. gerekirse internette bulduklarını ona da okut o da öğrensin.. biz daha çalışmalara başlamadan bu konularla ilgili 10 kitap okuduğum için her şeye hazırlıklıydım, eşimi de hazırlamıştım... sonuçta olacaktır eminim ikiniz de sağlıklı insanlarsınız :teselli:
     
  4. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  5. greenmoon

    greenmoon hoşgeldin dünyama :) Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    adet olduğun günü 1. gün say, 10.günden itibaren günaşırı birlikte olmalısnız, ve ilişki sonrası en az yarım saat mümkünse sabaha kadar yat yerimseniben ayrıca üzülecek birşey yok, anlıyorum benim de ilk 2 ay sıfıra sıfır elde var sıfır, moral bozucu olabiliyor ama bu yazdıklarımı ilk defa bu ay tamamen uyguladım, beklemedeyim bakalım hayırlısı, unutmayın 1 yıl korunmasız ilişkiden sonra çocuğunuz olmuyorsa o zaman endişenlenmeye başlamak lazım, şimdilik içini ferah tut.
     
  6. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  7. guul

    guul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar ben bu ay hamile olduğumu öğrendim. 3 aydır deniyoruz. ilk iki ay ben hiç bir çaba göstermedim. bu ay biraz araştırdım ve araştırdıklarımı denedim ve hamileyim. (yumurtlama gününü gelen akıntı ile takip edin ) ilk olarak sizinde orgazm olmanız gerekiyo ki o kasılma hareketleriyle spermler rahime ulaşabilsin. sonra birde spermler içinizdeyken rahim kaslarınızı çalıştırın nefes verirken idrar tutar gibi içinize doğru çekin bu harekette spermlerin rahime ulaşmasında çok etkiliymiş. birde tabi 1 saat kadar yataktan kalkmayın. benden size bu kadar tavsiye
     
    Son düzenleme: 22 Ocak 2010
  8. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  9. syavuzz

    syavuzz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    valla bende okadar şey okudum ama nefes tutmada zaten dışarı çıkıyor.1 saat yatmakla falan olacak iş değil aslında ki bizde 5 aydır isteyerek deniyoruz ama başaramadık denemediğimiz yol kalmadı ama takıntı yapıp fazla uğraşmayın düşünki burda çoğu kişide okudum ilişkiden sonra kalkıp duş alan kadınlar bile hamile kalabiliyor herşey allahtan yani
     
  10. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  11. sezen0505

    sezen0505 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok teşekkr ederm kardeşim aydınlattğn için bu msjını eşimle paylaşacağımm
     
  12. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  13. sezen0505

    sezen0505 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tavsiyelern için teşşkr edrm en kısa zamanda uygulacağm
     
  14. 22 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  15. guul

    guul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
     
  16. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  17. YesilPapatya

    YesilPapatya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşım ben senin dediklerini harfi harfine uyguladım ve bu ay bekliyorum adet günüme 3 gün kaldı umutla bekliyorum 4 ayı geçik süre oldu korunmuyoruz inşallah işe yarar.ve sizle paylaşmak istediğim bişey var birşey duydum yakı diye birşey bel ve kas ağrılarına iyi geliyor cevremde yakıyla hamile kalmış insanlar var kalçanın üstüne tam bel boşluğuna yapıştırıyormuşsun ve 2 gün kalıyormuş ve bu sürede eşinle birlikte oluyormuşsun.bu şekilde hamile kalan çok var inanamadım ama olmassa son çağre bunuda denicem...
     
  18. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : sezen0505
  19. defnelma

    defnelma artık "geldim anne" Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    4.747
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım hepimiz deneme aşamasındayız..kimileri beklemediği zaman,kimileri ilk aydan,kimileri de bizim gibi uğraşarak hamile kalabiliyor.benim de dördüncü ayım.deniyoz olmuyo..hatta ben moralimi bozuyom. kocam hemen olmaz öyle sıkma canını diyor....bence sende sıkma canını...her şey zamanında güzel...hayırlı zamanda hayırlı, sağlıklı bebekler nasip etsin Rabbim hepimize....:Saruboceq: