nasıl kilo alabilirim

Konusu 'Kilo Almak İsteyenler !' forumundadır ve kibariye tarafından 18 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kibariye
  1. kibariye

    kibariye SEVGİLİ AİLEM Pro Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar 33 yaşındayım 2 tane çocuğum var ama kilo alamıyorum napabilirim, 48 kiloyum daha fazla alamıyorum.mafoldumben
     
  2. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kibariye
  3. seedaa

    seedaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla ben 22 yaşındayım çocuğum yok ve kilo vermeye çalışıyorum :))) gerçekten çok mu zayıfsın? boyun kaç? çok soru sordum ama boyun 1.60 civarı ise kilon çok ideal. kilo almamak bünye meselesi. bir de allah korusun tiroid bezlerin çok çalışıyorsa ondan da olabilir. doktora görün birara. benim bi arkadaşım vardı o da çok zayıftı. bebeklerin içtiği öksürük şuruplarından içti bir de balık yağı kullandı. sayesinde 5 kilo aldı ama bırakır bırakmaz gene verdi 5 kiloyu :))) bir de anneannem zayıflara yatarken ballı süt iç der
     
  4. 24 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kibariye
  5. GALYANA

    GALYANA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Mart 2009
    Mesajlar:
    318
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrb ben 24 yasımdayım ıkı sene once cok zayıftım goren herkes ay cok zayıfsın fln fılan sınır oluyordum daha sonra kara uzum cekırdegı tozu kullandım 5 6 kılo aldım 6 ayda ancak bırden aldıgım ıcınde vucudumda acayıp çatlaklar oluştu sımdıde bunları duzeltmenın ugrasındayım amann ne zor ıs kaıdn olmak bı yerden alıp bı yerden verıyorsun :umursamaz:
     
  6. 26 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kibariye
  7. Kalliste

    Kalliste Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9.326
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    153
  8. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : kibariye
  9. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    Konu ilgili bölüme taşınmıştır.
     
  10. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : kibariye
  11. puff

    puff KK Pro Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    gecen kışın 44 kiloydum 1.73 boy.. 3 ay içinde 15 kilo aldim (hiç kilo alamayan ben).. nasil mi ? normal öğünlerimi yiyip ekstradan öğleden sonra yarım ekmek arası Chokella.. bide gece yatmadan yarım ekmek arası Chokella.. benim midem kaldirmaz diyosaniz XXX şurup içerek deneyin.. mesela yemeden 1-2 saat once 2 kaşık XXX.. sonra 1-2 saat sonrasında ekmek arası chokella.. kilo almazsaniz dövün beni tekme tokat. :)
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 19 Ocak 2010
  12. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : kibariye
  13. Kalliste

    Kalliste Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9.326
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    153
    Konu içinde belirtilen linkten devam edelim lütfen...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.