Nasıl kurulur bu düzen ???

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve sovr86 tarafından 8 Ekim 2012 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  1. sovr86

    sovr86 muhteşemçapulcuu Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    8.100
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar,

    Belkide ben abartıyorum dert değil belki de evliliğe alışmak denilen şey yaşadığım şey yada belkide ileride olabilecek sorunları görüyorum bilmiyorum, sorunuma geleyim yaklaşık 1 aylık evliyim kv lere 5 dk lık yürüme mesafesinde oturuyorum . Eşim vardiyalı çalışıyo düğünden bir hafta sonra izni bitti ve çalışmaya başladı. İlk hafta ben gündüz işteyken o 3-11 vardiyasındaydı . sabah evde haliyle ama evde değil uyanır uyanmaz annesinde. Hafta sonu evimizdeyiz daha kahvaltıdayız direk aramalar günde defalarca. Tek çocuk yanlarında işleri düşüyordur birşey diyemicem ama her gün hergün de bir bahane bulunmaz ki. Sürekli işleri düşüyor, eşimde bir alem birşey yapıcam yada alıcam annemle al annemle git. Neden diyorum kendim beceremezmiyim ben gitmiyim gitsin annen alsın herşeyimi o zaman. Benim ailemle aynı şehirdeyiz 1 saatlik yol mesafesinde benim ailem ben aramadan beni aramıyorlar rahatsız etmeyelim yanlış anlaşılmasın diye. Benim bildiğim kız daha zor alışır ailesini özler ne biliyim yadırgar. Kv ve kp bana bir zararları olmadı hiç 3 yıl flört ve 6 aylık nişanlılık evresinde tabi kv min ufak tefek laf sokmaları ve düşüncelerini eşimin beynine sokmaları haricinde . Ama dediğim gibi bana zararı yokken kadına resmen kin büyütmeye başladım.

    Sık sık dua ediyorum Allahım bu kötü düşünceleri beynimden alsın götürsün çünkü böyle giderse sorun yokken sorun çıkartıp , kötü gelin durumuna düşmek istemiyorum. Ya da ufak ufak şimdi büyütmediğim sorunlar acaba ileride büyür de sorun haline gelir mi ? Hep arada bir sınır var aramızda zaten ikimizde mesafeliyiz ama evler yakın olunca nasıl davranmalıyım acaba hergün aranırmı yada haftada bir gitsem olurmu ya onlar bana sık sık gelirse ya yorgun olursam ya bana şöyle derse vs vs gibi saçma sapan önyargılardan bıkktımmm...Acaba benim gibi yakında oturanlar nasıl kurdunuz düzeninizi.... ??
     
  2. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  3. badezuzum

    badezuzum zuzum sana emanet Allahım Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13.054
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    uzaklık tatlılıkmış
    ben yeni tadına varıyorum
    cidden çok tatlıymış:D
    (benim kv de değil gerçi )
     
  4. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  5. Sibelim84

    Sibelim84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    6.990
    Beğenileri:
    407
    Ödül Puanları:
    83
    bende birbuçuk aylık evlıyım ve kayınvalıdemlere yakın oturuyorum. başta çok korkuyordum sıksık gelırler otururlar diye. yada eşim çok ısrarcı olurda sıksık gidelim der diye. şükürkı şimdilik bi sorun yok kendi anneme haftada 2 kere gidiyorum genelde, kayınvalıdemlere bir kere gidiyorum. iyi oluyo benım için yemek derdim olmuyoda:KK1: eşimde hiç mızmızlanmadı sağolsun sıksık anneme giidyorum diye bazen 3 u buluyor haftada.
    tavsiyem başta nasıl olursa oyle gider. eşine tavrını koy sen çoçuk musun kayınvalıdensız iş yapamayasın. bana oyle dese tepem atar vallahı. kendısı yakınsa istediği kadar uğrasın annesine sen işteyken veya evde yokken. ama seni sıkmasın
     
  6. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  7. kadesa

    kadesa FiKRiMiN İnCe GüLü Pro Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    16.988
    Beğenileri:
    857
    Ödül Puanları:
    113
    canım daha belirli bir sorun yaşamamışsınız o yüzden kötü düşüncelerle doldurma kendini..ama ne kadar mesafeli olursan o kadar iyi bence..tabii ki gidip geleceksin ama belirli sınırlar içerisinde olursa iyi olur..

    şu şarkıyı duyunca hep k.validem aklıma galiyor,hayat felsefem oldu sayesinde : " seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli.." :)
     
  8. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  9. MonalisaSmile

    MonalisaSmile sɹǝʇnqıqpunloʎʎǝs&#6 Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.679
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    geçen gün tv de kadın ''kötü kaynana yoktur, kötü koca vardır'' dedi. gerçekten çok doğru. eşin dengeyi kuramayınca, kayınvalideye kinleniyosun. eşin gerçekten çok yanlış bi tutum içinde ama gel de anlat.
     
  10. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  11. badezuzum

    badezuzum zuzum sana emanet Allahım Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    13.054
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    birebir yaşadım bu durumu
    erkekler bir süre algılayamıyolar kendi evleri olduğunu
    halen orda yaşıyolarmış zannediyolar
    ben çok zorlandım

    ama kurtuldum sonunda:KK8:
    ne kadar iyi olurlarsa olsunlar beklenti içinde oluyolar
    senin evin diye bir olay yok
    yürüme mesafesinde yakın olmak çok kötü
    en az bir vasıtalık mesafe olmalı:KK6:
     
  12. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  13. sovr86

    sovr86 muhteşemçapulcuu Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    8.100
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0

    evlenmedeb önce çok korkuyordum aynen beni sıkar gidelim gelsinler vs diye sonuçta çalışıyorum sık sık kendi ailem olsa bunalırım. İlk zamanlarımız yeni bitti yeni yeni birşeyler oturuyor, mesela bu akşam anneme gidicem dönüşte uğra istersen dedi eşim gececi olduğu için bende işim erken biterse 9 gibi uğrarım ama daha geç 10 u bulursa gelemem ertesi gün iş var dedim sen yinede ara dönüşte ben uğrarım dedi. lafa bak
     
  14. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  15. sovr86

    sovr86 muhteşemçapulcuu Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    8.100
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0

    evet açıkçası zoruma gidiyo fırsat bulduğu en küçük fırsatta annesinin yanına gitmesi , senin artık bir evin var demekki alışamadı ısınamadı diye düşünüyorum içimden ben yapsam hoşuna gidicek sanki
     
  16. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  17. sovr86

    sovr86 muhteşemçapulcuu Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    8.100
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0

    aynen öyle kadının gözle görülür büyük bir zararı yok misafirim gelse yardım edim yemeğin yoksa iş dönüşü yemeğe gel der durur zorlanmıyım yeni evliyim diye ama eşimiş davranışları kadına kinlenmemi sağlıyor bide işte önyargı şöyle dermi şöyle olur mu vs vs düzenimizi oturtmak için zamana ihtiyacımız var sanırım
     
  18. 8 Ekim 2012
    Konu Sahibi : sovr86
  19. sovr86

    sovr86 muhteşemçapulcuu Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    8.100
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0

    aynen öylle en küçük işleri düşse çağırıyorlar yardıma koşuyor eşim gerekirse bende tabi koşmak dert değilde içime dokunuyo bazen benim aileminde bana hiç ihtiyaçları olmuyomu sanki illaki oluyordur ama seslerini hiç çıkarmıyorlar üzülüyorum böyle düşününcede günde 10 kere de işi düşmezki insanın :KK43:
     
Benzer Konular: Nasıl kurulur
Forum Başlık Tarih
Bir derdim var : ( Ev Mi Almali? Peki Ama Nasil? Dün 21:57
Bir derdim var : ( baban ölüyo nasıl dicektim ki bi sey söyleyin nolur Dün 20:24
Bir derdim var : ( Artık eşimin ailesine nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum..... Dün 13:47
Bir derdim var : ( odun koca nasıl yola gelir Perşembe 16:21
Bir derdim var : ( Tik nasil gecer? Çarşamba 18:53