Nasıl sevmek bu,Eşim Eşyaları alıp Marmarise gidiyor..

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve kardelen1800 tarafından 14 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  1. kardelen1800

    kardelen1800 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Öncedende 2 konu açmıştım..Okuyanlar bilirler..
    Arkadaşlar inanın çok yalnızım hala karasızım olmayacağını bile bile..
    Annemlere geldiğim 2 ay oldu,9aylık evliyken eşyalarımız ayrıldı yuvamız dağıldı.Dengesiz kişiliksiz eşim yüzünden.Seni seviyorum ayrılmayalım diyo.Ama sadace benimle muhattab oluyor daha ben aileme 1 hafta küsken sırf ben dedim diye hemen kendi eşyalarını ayırdı bana ait olan kıyafetleri beraber aldığımız şeyleri bile almışlar ki ben altınlarımı kayınvalideme vermiştim emanet olarak vs..okadar güvendim ve malcanlısı değildim yanii.Madem ayrılmak istemiyorsun bi çabala değilmi aile büyüklerini sok araya yolları eskit.Bende diyeyimki ya bu çocuk gerçekten beni seviyormuş diyeyim.Saçma kavgayla başlayıp kavgayla süren evliğimiz oldu saçma bi ayrılığımız olacak.Ama ben sadece şunun kanaatindeyim bu adamla benim sonum yoktu zaten...
    Hala hata üzerine hata yapıyor burda eskdeki 4 yıllık çalıştığı fabrikadan çıkmışlisemezunu sonrada marmarise gitmiş ailesi ile tekrar gelmiş ben cep nomu kapatmıştım evi aradı benim nerede açlıştığımı öğrenmiş (okulu) 15 gün sonra gidcekmiş tekrar buralardan ve hala barışalım diyor bana işsiz güçsüz Dengesiz konuşmalar ve ben yumuşak konuşunca umut besliyo bu seferde sert konuşuncada beni kinleştirme şuan sen benim nikahlımsın gibi tehtitler ediyo annemde korkuyr ağlıyor seni alıp kaçıracak diye :KK43:
    Zaten onu kesinlikle istemiyor ailem..
    Ama ben hala karmakarışığım acaba sonradan pişman olurmuyum diyorum..
    Kendimle savaşıyorum resmen bu dengesizi seviyormuyum yoksa alışkanlıkmı yoksa sırf ilk evelendiğim adammı diye bukadar karasızım kendimi hiç anlayamıyorum.
    Neyse Davayı ben açıcam yoksa o açmıyor..
    Hep beynim filmi başa sarıyor sanki hep en başa dnüyorum evlilik için acele ettim Cahillikmi yoksa nasipmi bilmiyorum ama ona inandım keşkelerim çok fazla.
    Keşke acele etmeseydim bukadar...Sanki duyu organlarım durmuştu ozaman azım dilimkitlendi herşeye evet dedim sanki.Ama sevdirmişti kendisi bana ve aileme ama hepsi yapmacıkmıştı :kızgın:
    Ya kızlar neden böyleyim ben hala neden göremiyorum gerçekleri çok karasızım ya .ok üzülüyorum senağlama korkuyorumda rezillik çıkartacak diye çalıltığımyeride öğrenmiş Allah sonumuzu hayır etsin
    Belki çok erken 2.bi evliliği düşünmek için ama daha 22 yaşındayım illa olacak 2.bi insanla tekrar aynı şeyleri yaşamak offf beynimi karınçalaştırıyor.Böyle başladı beöylemi gider diyorum o insanda kötü çıkar diye korkuyorum..
    Ne yapayım nasıl düşünüp kendimi bu düşüncelerden kurtarayım?
    Böyle yaparak ailemide üzüyorum özellikle annemi.
    Bana lütfen yardım edin.Akıl verin
    .
     
  2. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  3. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    canım zararın neresinden dönülse kardır demiş büyüklerimiz, neden bu hale geldiniz bilmiyorum ama annenin ve senin gözyaşlarına değmez, belki alışkanlıktan belki de dediğin gibi ilk evliliğin olduğu için, bence bir de çok genç olduğun için kafan karışıyor olabilir, çok iyi düşünmen gerekiyor...bu insanın artılarını ve eksilerini tart, eksileri fazlaysa mantığını kullanarak unutmaya çalış.
     
  4. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  5. icimdeki_sen

    icimdeki_sen 17.10.2014 miladim kizim Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.978
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    153
    canim benim cok üzüldüm yasit sayiliriz seninle ve benim yasamaktan korktugum herseyi sen yasamissin bile...
    esim dengesiz diyorsun, ayrilmamak icin hic bir caba sarf etmiyor diyorsun ee daha ne diye hala aklini onunla bulandiriyorsun...
    bence o kadar cok soruyla bogusuyorsunki su an neyin dogru neyin yanlis oldugunu göremiyorsun...
    en iyisi profesyonel yardim alman hem böylelikle ayrilik dönemini daha cabuk atlatirsin...
    22 yasindasin önünde yasanacak o kadar güzel yillar var neden aci cekmeye bile bile lades diyesin...
    senin icin verilecek en dogru karar neyse onu en kisa zamanda vermeni dilerim...
     
  6. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  7. Banan

    Banan Eşine Sırılsıklam Aşık..! Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    güzelim madem baştan biliyordun bu adamla sonum olmayacak diyordun da neden evlendin?
    evlilik bu kadar kolay mı be güzelim?
    daha 22 yaşındasın...
    okumuş, kendini yetiştirmişsin...
    neden işi gücü olmayan biriyle evlendin be kuzum?
    hadi bu kararları görerek, bilerek vermişsin, hadi seni es geçtim,
    annenle babana çok üzüldüm yaa...
    onları üzmeye hiçbir evladın hakkı yok...
    ne deyim?
    allah ım yardımcın olsun...
    ama eğer ki ayrılırsan, sakın olaki ikinci evliliğe acele etme...
    sakın...
     
  8. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  9. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    canim bence bir an önce karar ver.ve senin için doğru olan ayrilmak..bak yaşinda genç..çabuk atlatirsin..böyle hergün üzüleceğine birkere üzülürsün .hakkinda hayirlisi olsun canim..
     
  10. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  11. kardelen1800

    kardelen1800 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    İnanın bu soruları ben kendime defalarca sordum ve her sorduğumda gözümden hep yaş aktı AHH VAHH diyorum hergün ama oldu işte bi kere evlendiim daha kendini tanımayan bi insanla ruh halimkarmakarışık kararım : ayrılmak ama bunda emin değilim için neden ilkgözağrım olduğu iin ençokta.İşte insan duygusaloluyor Kalbi temiz diye velnedim ama başka sorunlarçıktı kafamız uyuşmadı..
    Öyle bi ruh hali varki üzerimde şuan
    1.özgüvenim çok az
    2.Karamsarım
    3.Geleceğimden endişeliyim
    4.Yaşamak bana çok anlamsız geliyor hiç hevesim kalmadı Sanki koca eskişehirde yapayalnızım
    Kendimikaranlık biçukurun içinde hissediyorum..
    Kpss sınavıan gişricem 1 hafta sonra ona bile çalışamadım.Allak bullakım
    .
     
  12. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  13. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    Boşver be güzelim olmuş bir kere... Unutma gecenin en karanlık olduğu an aynı zamanda gün doğumuna en yakın andır... Önce Bu adamı başından at, sonra da yoluna devam et...:lepi:
     
  14. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  15. PAPATYA38

    PAPATYA38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim biliyorsun bende senle aynı kaderi paylaşanlardanım aileni dinle seni çok ii anlıyorum mantığın duyguların kalbin hepsi birbirine baskı yapıyor ne doğru ne yanlış bilemiyorsun çok doğal çünkü yaşananlar gerçek ve zor ama ailen sana göre daha mantıklı karar ver onları dinle bir sonunun olmayacağını biliyorsan zaten çocuğun yokken ayrıl çocuk olunca emin ol çok daha zor olur bende karanlığımın ardındaki güneşi bekliyorum aynı senin gibi Allah yardımcımız olsun vardır her şerde bir hayır bizim bunlrı yaşamamız gerekiyormuş yaşadık eğerki o seni gerçekten seviyorsa senden vazgeçmemek için elinden geleni yapar sevmiyorsada zaten bırak gitsin daha gençsin inşallah karşına çok daha iyi bir insan çıkar ama biraz zaman canım
     
  16. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  17. ceysun

    ceysun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    güzelim anladığım kadarıyla sende depresyon belirtisi var.şu an zaten doğru karar veremezsin.bi yardım al.anladığım kadarıyla uyuşmayan bi çiftsiniz.iyi düşün , onunla devam edersen artıları ne olur eksileri ne olur bunu iyi hesapla....bakılacak olursa eksileri daha fazla.haytın her günü bizim için bi nimet.bunu iyi değerlendir.daha çok gençsin.doğru karar ver ve kararından vazgeçme.arkanada asla bakma.umarım hayat senin için hep iyi şeyler sunar...............................
     
  18. 14 Eylül 2008
    Konu Sahibi : kardelen1800
  19. VENUS_

    VENUS_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    462
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Devam etme kararı alırsan, görünen o ki hayatından, kendinden ve bir çok şeyden ödün vererek evliliğini yürüteceksin.... ve bir an gelip, geriye baktığında gözlerinden süzülen yine bir damla yaş olacak....

    Hayatının en güzel çağlarındasın... ilk göz ağrın diye bu hayatı sana zehir etmesine izin vermemelisin....

    Daha çok keşkelerin olmasın diye istersen bir kez daha deneyebilirsin... En azından ben elimden geleni yaptım dersin ve yoluna için rahat bir şekilde devam edersin.... Ama yok... asla denemek istemiyorum tekrar diyorsan da... kendini fazla harap etmeden ne yapılması gerekiyorsa başla yapmaya...

    Bu dünyaya bir kez daha gelmeyeceğini, ve yaşadığın her an'ın değerini bilerek yaşa..... Ve asla kimsenin hayatını zehretmesine izin verme...

    Allah kolaylıklar versin.....
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.