Ne olur yardım edin arkadaşlar

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve elif_koray tarafından 16 Mart 2009 başlatılmıştır.

    16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  1. elif_koray

    elif_koray Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba arkadaşlar
    İki yıla yakın süredir olan bi ilişkim var ama kafamda ki takıntılardan dolayı bir türlü mutlu olamıyorum.Onu çok seviyorum onunda beni sevdiğini biliyorum fakat sorun şu, beni aramadığında aklıma hemen acaba başkası ile mi birlikte ben aklına gelmiyo muyum,neden aramıyo,şu an nerde,bana yalan söylüyo mu? buna benzer bir sürü saçma sapan olumsuz düşünceler geçiyo.Bu takıntılarımdan kurtulmak, rahatlamak istiyorum.Onu da kendimi de daha fazla üzmek istemiyorum.Bu sorunumu nasıl halledebilirm ne olur bana fikirlerinizle,önerilerinizle yardımcı olun.Şimdiden hepinize teşekkür ederim...
     
  2. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    ona güvenirseniz aklınıza bu tip şeyler gelmez...
    ilişkilerde güven çok önemli arkadaşım...
    her an sizin yanında olamaz ki bu adam,
    ya ona güveneceksiniz,rahat olacaksınız,
    ya da böyle giderse bu ilişki zaten kendiliğinden biter...

    konunuzu Bir derdim var bölümüne taşıyorum...
    o bölümden devam edelim...
    sevgiler...
     
  4. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  5. sevdicicegim

    sevdicicegim ANNEYİM MUTLUYUM :) Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    337
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    108
    canım güvenmekten başka çaren yok bence her dakika yanında olamazsın....
    sende biraz güven problemi var sanırımfisfisfis
    bence çok fazla düşünmemeye çalış ve güvenmeye çalış...
    herşey gönlünce olsun a.s.
     
  6. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  7. sahra87

    sahra87 Bilemiyorum... Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    güven önemli...
    daha önceden güvenini sarsacak bişey mi yaptı ya da senden önceki ilişkilerinde vukuatımı var?
    bence güvenmeyi öğrenmelisin yoksa hayat sana da ona da zindan olur...
     
  8. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  9. purplem

    purplem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sana bir yanlışımı oldu neden böyle düşünüyorsun anlamadım
    eğer olmadıysa bu düşünceler seni yıpratır canım
     
  10. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  11. raebzeh

    raebzeh Elhamdülillah Ya Rabbi.. Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.007
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    canım benim neden böyle yapıyosun..bak bence ona güvenmelisin.yoksa Allah izin verirse diyelim ki evlendiniz o zaman bu davranışın daha fitillenir..erkekler eşinin ona güvenmesini isterler fazla sıkıntıya gelemezler..daha şimdiden kendine dur demelisin canım..bunu yapacakta yine sensin..o şeytanın verdiği vesvese,sevenleri ayırmak istiyo..en çok sevdiğide eşleri kavga ettirip ayırmakmış aklında bulunsun..Allah yar ve yardımcın olsun..amiinn..
     
  12. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  13. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    güveneceksin ve inanacaksın başka çaren yok
    ayrıca inanmak zorundasın aksini ispatlayacak kanıtın yoksa
    başkasıyla mı diye düşünüp bunaltırsan gerçekten başkasıyla olur unutma bunu..
     
  14. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  15. Antepligelin

    Antepligelin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kiskanclik her iliskide vardir ama sende takinti olmus gibi gözüküyor. Belki en adil yol bu degildir ama en emin yol budur bence, Onu dene! Ne bileyim mesela msn de onu baska email adressi ile ekle veya bir kiz arkadasini sen yanindayken arattir ve ondan hoslandigini söylet. Onun tepkisini gördügün zaman seni aldatip aldatmiyacagi konusunda emin olacaksindir. En azindan ben olsam böyle yapardim dedigim gibi en adil yol bu olmasa gerek!
     
  16. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  17. nur.sima

    nur.sima Guest

    sevdiğine inanıyorum diyorsun ve aklından bunlar geçiyor. bence inanmıyorsun inansan ona güvenirsin zaten bu kuruntulardan hiç biirine de sahip olmazsın. insanlara ne kadar guvenmemen gerekse de 2 yıl olmuş artık biraz olsun guveni hak eder heralde
     
  18. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : elif_koray
  19. necsel

    necsel Canım oglusumm Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    guvenmeyı dene