Ne olur yardm!!

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve didemdemir tarafından 20 Mart 2009 başlatılmıştır.

    20 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  1. didemdemir

    didemdemir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Cinsel ilişki sırasında hep idrar yapma isteğim oluyor.İdrarımı yapmaya çalışıyorum ama hiç idrarım yok.Benim gibi olan birileri varmı.Lütfen yardımmmm
     
  2. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  3. pentagram42

    pentagram42 umut hep var... Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    334
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    88
    ya aynı sorun bende de var..hislerime tercüman oldun didem.. inşallah bilgi vericek birileri çıkar. ben vajinismus tum. ondan kaynaklandığını düşünüyom. kasıyorum galiba fark etmeden..
    ama şunu da duydum canım idrar kesesine baskı yaptığı için olayı olabilir ...
     
  4. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  5. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    bende de bazen oluyor çok sorun etmeyin hanımlar bir hastalık olduğunu düşünmüyorum
     
  6. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  7. Deryacik

    Deryacik ...KUAFÖR OLDUM BEN... Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.811
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    bunun bir ismi vardı 4 yıl önce okumuştum bir yerde kızlar
    hatırlayamıca durumun ismini ama şöyle açıklıyım aklımda kalanı kadar
    Cinsellikte çeşitli orgazm olma yolları varmış bu durum sadece bir tanesi hatta 101 çeşitti galiba
    Bu da onlardan birtanesi ama bir sorun ya da hastalık olduğunu düşünmüyorum
    ınşallah açıklayabilmişimdirrr yaaaa aklımda kaldığı kadar
     
  8. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  9. arzuca9432

    arzuca9432 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    4.098
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Hiç duymamıştım bu durumu.ılkkez duyuyorum.Herhalde doktora danışılmalı.......................
     
  10. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  11. Calma

    Calma Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    862
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Aynı sorun bende de var kızlar...yani ben orgazmnla alakasını çözemedim zaten tuvalete gitmeye o kadar odaklanıyorum ki konsantrasyon kalmıyor
     
  12. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  13. didemdemir

    didemdemir Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    mesanemiz sarkmış olabilirmi acaba kızlar ya.Ne bileyim aklıma bir o geliyor
     
  14. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  15. whatsup

    whatsup Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2009
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar ben şuanda vajinismus tedavisi görüyorum. parmak egzersizlerine geçtik. doktorum parmağını içeri soktuğunda aynı his oluyo. hatta tutamicam diye korkuyorum :) doktor buna normal dedi. hatta ben söylemeden kendisi söyledi böyle hissedebilirsin diye. ilişkiye girilince de aynısıdır diye düşünüyorum. buarada dua edin de şu illetten kurtuliim bi an önce az kaldı sanırım :):)
     
  16. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  17. nesrin111

    nesrin111 hayat boş boş boş Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.886
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    evet baskıdan olabilir ama sen yinede bir idrar tahlili ve idrar kültürü falan yaptır ne olur ne olmaz..herkeste idrara gitme hissi oluyor
     
  18. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : didemdemir
  19. alevsi

    alevsi her şey çok güzel olacak Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    595
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim inşallah en kısa zamanda kurtulursun ki kurtulma aşamasındasın.ben parmak egzersizlerini kendim ve eşimle yapmıştık.yani doktor yapmamıştı.sanırım özelde tedavi görüyorsun.ben bu illetten kurtulduysam sen de kurtulursun.biraz zaman ver kendine.

    ilk ilişki başladığında bendede oluyor idrar geldiği hissi.bu nedenle ilişkiye başlamadan tuvalete gidiyorum.yine de o türden bi his oluyor ve kendimi sakinleştiriyorum.tuvaletimi yaptım sorun yok diye bi süre sonra rahatlıyorum ve normal şekilde ilişkiye devam ediyorum.vajinismus tedavisinde ilk parmak egzersizlerine başladığımda 10 dk evvel tuvalete gitmiş olmama rağmen egzersiz esnasında altıma yapmıştım.eşimde gülme krizine girmişti.sonra bir daha olmadı.dediğim gibi muhakkak tuvalete gidin ilişkiye başlamadan ve kendinizi rahat bırakmaya çalışın bu daha çok kendinizi sıkmakla ilgili bir durum.