Ne oluyor bana?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 19 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    mrb kızlar..benim kaynanam ile sorunum olduğunu bi çoğunuz biliyosunuz zaten sürekli bi gizli çatışma halindeyiz... en büyük sorun ise haftaya 4 aylık olacak olan kızım!
    binbir zorlukla dünyaya getirdiğim meleğimi sürekli hırpalıyo ağlatıyo bahanesi ise ben böyle çocuk severim oluyo...
    ama şu sıralar bende öyle bi huy başladıki eşimin ailesinden hiçkimseyi görmek istemiyorum geçen görümcem geldi kızımı sevdi o gittikten sonra oturdum ağladım kızımı benden ayıracaklar gibi geliyo kızımı onlar kucağına aldığında kızım onlara alışıcak beni istemicek gibi geliyo ama sadece onlara karşı kendi ailem ark eşimin ark bunlarda sorun yok..
    napıcam bilmiyorum sürekli kızımı görmek istiyolar keşke kaçıp gitsem buralardan :çok üzgünüm:
     
  2. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. isolde

    isolde sadece kızım.... Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    11.892
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    ahh canım benim yaa..annelik içgüdüsü galiba bunlar..ama tavrını koy canım sende.en azından o bahaneyle yaklaşamazlar...benim bi arkadaşım oğlunu kimseye öptürtmezdi hastalık bulaşır falan die..sende o ayaga götür iştee
     
  4. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. kuzuzuzubambino

    kuzuzuzubambino Anne Şeni Çok Şeviyom.... Pro Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.499
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    canım sen bunları lohusalık psikolojisyle düşünüyorsun... bence zamanla geçecektir... çok fazla kafana takma...
     
  6. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  7. Seloxsx

    Seloxsx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    belki doğum sonrası depresyonuna girmişsindir.
     
  8. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  9. EU1

    EU1 Guest

    sana olan hıncını kızından çıkarıyor bence,sonrada ben böyle bebek severim...
    ilginçmiş kayınvaliden..
    ne derdi varsa seninle konuşsaya,o masuma yazık değilmi...
    :eek:lmaz:
     
  10. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  11. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Bir kere o düşünceleri atın kafanızdan,
    kimse sizi evladınızdan ayıramaz...
    daha 4 aylık yavruyu hırpalayarak sevmeleri de çok yanlış,
    bir yerine birşey olsa,kim verecek hesabını.
    eşiniz ne diyor bu duruma??
    tamam,torunlarıdır,görecekler de,sevecekler de,
    ama hep ağlatıyorlarsa,sizde sakince ikaz edin,
    ya da eşinize söyletin mutlaka,siz muhatap olmayın...
    sevgiler...
     
  12. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  13. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0

    Canım yaa sevecekler tabii halası ve babaannesi ama kayınvalidenin sevme
    tarzına hasttaaa oldum resmen...
    Ağlatmanın neresi sevgi anlayamıyorum..
    Benim çevremde de var böyle zihniyetler..
    Ağlaması canının acıması çokmu hoşuna gidiyor..
    Bendeki de soru şimdii..Gitmese neden yapsıın..
    bu durumu pek anlamam ama yerimseniben
    diğer arkadaşlarında dediği gibi lohusalık psikolojisidir herhalde
    yoksa senden neden ayırmak istesinler yavrunu...:1hug:
     
  14. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  15. leloss

    leloss Nolur Allahımmm :( Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kesinlikle logusalık depresyonu bu bende oğlumun bebekliğinde çok öpüp sıkıştırıyolardı sinir oluyodum hatta gittiklerinde hemen çocugu falan yıkıyodum yanii
    bir gün aylık rütün kontrolüne götürdüm gelirken aklıma bi cinlik geldi doktor öpmeyin fazla kuca almayın dedi geçmiş zaman bi kaç bi şey daha salladım ballandıra ballandıra anlattım bi müddet uzak durmuşlardı :roflol: şimdi gülüyorum o zamanki yaptıklarıma :roflol:
     
  16. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  17. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    annelik böyle bi şey işte kimseyle paylaşmak istemiyorsun bebeğini. benimde öğleydi halada öğle. ama ilk doğduğu zamanlarda daha çok kıskanıyordum oğlumu . şimdiyse o kadar takmıyorum. seninde zamanla geçecek.
     
  18. 19 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  19. minnick

    minnick rütbesizim benn... Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım benim önceki konunu biliyorum yorumda yapmıştım.Kayınvaliden çocuğunu böyle deli gibi severek senin iyice psikolojini bozmuş anlaşılan.Merak etme kimse senden çocuğunu ayıramaz.
    Bak aklıma bi cinlik geldi zemuszemus Çocuğunu kontrole götürmeden önce gidip doktoruyla konuşsan.Böyle böyle diye.Kontrolede kayınvalidenle eşinle gitsen doktor deseki bu çocuk çok hırpalanmış resmen travma geçirmiş gibi falan filan uydursun desin ki uzun bir süre kucakta fazla dolaşmasın dikkat edin falan dese CADIARZU onlar böylelikle biraz uzak durur seninde psikolojin rahatlar.Bilmiyorum olurmu böyle birşey ama insana başka çare bırakmıyorlar kii :lepi: