ne yapabilirim karakola şikayetimle

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve nazar boncuxgxum tarafından 14 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  1. nazar boncuxgxum

    nazar boncuxgxum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşlar beni we derdimi bilenler war aranızda bişeyi çok merak ediyorum ben eşim şiddet uyguladığı için karakola şikayet edip darp raporu aldım we bu olay sonrasında sawcılık ona otomatik olarak dawa açmış oluo bildiğim kadarı ile sizce bu şikayetle eşim ne gibi bi ceza alır bileniniz warmı eşimle boşanıyoruzda ben onu süründürmek istiyorum siciline felan işlermi bu şikayet ne olur söleyin onu süründürmek istiorum ben
     
  2. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  3. AYN

    AYN SİDİKLİ Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    öncelikle geçmiş olsun
    siciline işleyeceğini sanmıyorum,daha adi suçlar işleniyo gibime geliyo ama hukukçu arkadaşlar daha ii bilirler
    yaa 21 yaşındasın ve evlisin ve boşanıyosun,aceeleniz nedir evlilik için hiç aklım almıyor,olan olmuş gerçi,
     
  4. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  5. nazar boncuxgxum

    nazar boncuxgxum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    malesef oldu artık geri dönüşü olmuo bazı şeyler bazı hataların telafisi olmuo işde yaşayıp görmeyince hata olduğunu anlamıoruz saol düşüncen için ama bu kadar olmamaılı bnce bi şekilde ceza alması lazım değilmi ne olur ilenler sölesin ya
     
  6. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  7. nazar boncuxgxum

    nazar boncuxgxum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bilgisi olan yokmu bu konuda
     
  8. 14 Şubat 2008
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  9. nazar boncuxgxum

    nazar boncuxgxum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    519
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bugün hukuk köşesine kimse bakmıo heralde
     
  10. 15 Şubat 2008
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  11. serenn

    serenn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Eşiniz en fazla para cezası alır, bu suç onun siciline işler.
     
  12. 15 Kasım 2010
    Konu Sahibi : nazar boncuxgxum
  13. leylak24

    leylak24 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    Merhaba Nazar Boncuğu,
    Senin için geçmişte kalmış bir mesele ama sonucunu merak ettim.Ex eşine bu davanın sonucunda ne ceza verdiler?Bu durum sizin boşanma davanızı ve alacağın tazminatı etkiledi mi?
    Mutlu günler:)))