Ne yapacagimi bilmiyorum nolur yardim edin...

Konusu 'Nişan (Nişan Adetleri, Nişan Bohçası, Nişan Tepsisi)' forumundadır ve Selcan64 tarafından 15 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  1. Selcan64

    Selcan64 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Arkadaslar benim derdim cok karisik aslinda simdiye kadar kimsedende düzgün bi fikir alamadim...Sevdigimle 3 bucuk senedir birlikteyiz ilk günden beride evlenmeyi hep cok istedik hep hayal ettik.
    Biz ama ne yazikki birbirimizden cok uzagiz ancak yazdan yaza görüsebiliyoruz o denizlide ben almanyada...ama artik kavusmamiza az kaldi. Benim 2012´de üniversitem bitince evlenmeyi düsünüyoruz ama hala ailemden kimse bilmiyo...söylemek sorun degil cünkü bi sorun cikacagini sanmiyorum ama söyledigim an ailem gelsinler istesinler dicek...sevdigim bu yaz gelmeye hazir hatta nisani ve sözü dedesi yapmak istiyor yeterki kizi alalim diyormus :-) sorunda $urda aslinda eger bu yaz söylersem aileme yani bu yaza söz yaparsak seneye ni$an birdahaki seneyede dügün olur ama ben 2sene sözlü/nisanli kalmak istemiyorum zaten annemde hic istemez...ama eger seneye söylersem aileme sözü seneye yaparsak budefa nisan yapamicaz zaten gittigimiz 1ay türkiyeye nisani imkani yok yetistiremeyiz...oysaki gercekten nisan yapmaya cok özeniyorum sonucta birkere oluyo böyle seyler insan dört dörtlük olsun istiyor...LÜTFEN BIR FIKIR VERIN artik sevgilimle ne yapacagimizi sasirdik...
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 29 Temmuz 2010
  2. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  3. SEYDAFERHAT

    SEYDAFERHAT bєn∂є уєяin &# Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.586
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146

    Bende sözlülük-nişanlılık süresinin uzatılmasından yana değilim..
    Sen ailene gelicek kış söylersin yazın 1 aylığına gittiğinizde de ayın başında söz sonuna doğruda nişanı yaparsınız..
    Sonuçta durumların el verdiğince iki aileninde anlayışlı olması lazım..
    Yoksa diğer türlü bir sene söz bir sene nişan olucak..
    Aileninde fikri önemli burda.. ılk önce annene sorarak fikrini alabilrsin.
    O sana daha doğru çözümler sunar..
    Allah tamamını erdirsin bu arada Mutluluklar.. :asigim:
     
  4. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  5. papatyam2011

    papatyam2011 .:AŞIK:. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    tatlim bizde bir sure uzak kaldik sozlumle.. bence ailene acmanin vakti gelmis.. inan bazen bizim kafamiza gore kurdguumuz yada istedigimiz gibi olmuyor hersey.. sonucta buyuklerin fikri cok onemli... ailenle konus derim... sozle nisani ayni anda yapabilirsiniz... sevdigine kavus gerisi onemli degil diye dusunuyorum... insallah hersey istedigin gibi gonlunce olur tatlim..
     
  6. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  7. limongirl

    limongirl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bencede söz nişan hepsi bir arada yapın ayrı ayrı zaman kaybetmeyin derim eminim en güzel şekilde olacaktır büyük bir organizasyon olsun istiyorsan direk nişan yaparsınız daha güzel olur..artık gerisi düğün tarihini düşünmeye kalır hayırlısı olsun hakkında boshayallersmile
     
  8. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  9. chemengg41

    chemengg41 mevsume.blogspot.com Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende limongirl e katılıyorum söz nişan birlikte çokta gzl olur. bizde sözlümle ayrı yerlerde yaşıyoruz ben şimdi çok pişmanın keşke söz nişan birlikte yapsaymışız.. baya uzun süredir nişanlanmayı bekliyoruz. .
     
  10. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  11. Selcan64

    Selcan64 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    hepinize cevaplariniz icin coooook tesekür ederim kizlar inanin biraz daha netlesti suan kafamdaki düsünceler :1hug: Araya birsey girmesse bu kis söylerim herhalde anneme seneye yazada artik nisani sözü bi arada yapariz ozaman...ama özellikle nisanli olan arkadaslar daha iyi biliyolardir 3haftada yetisirmi tüm organizasyonlar nisan icin??? Yoksa cokmu zaman darligina gireriz???
     
  12. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  13. papatyam2011

    papatyam2011 .:AŞIK:. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canimcim, bazi pratik seyleri turkiyeye gitmeden once halledebilirsin... herseyi planlayabilirsin mesela... elbiseni yasadigin yerden alip turkiyeye goturebilirsin, eger nisani disarda yapacaksaniz sevgilinle internetten arastirmalara baslayabilirsiniz ve senin begendigin yeri oncede tutuabilirsiniz.. yetisir tatlim sen istedikten sonra takma kafana... hic soz yapmayin zaten siz birbirinize soz vermissiniz verceginiz kadar bu yola cikarak :) benimde sozum olmadi, biz sevgilimle iki seneden beri aramizda yuzuk takiyoruz zaten... isteme bi gece olsun, ertesi gunude direk nisan yapin... en guzeli olur bencee :1hug: insallah hersey gonlunce olurr
     
  14. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Selcan64
  15. limongirl

    limongirl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Yetişir canım merak etme sen benimde nişanlım uzakta onlar gelmeden önce ben bazı şeyleri ayarlamıştım nişanlığımı hatta nişan bohçasına alacaklarını bile ayarladım tanıdık bir arkadaşımdan onlarada açık açık söyledim çok iyi düşünmüşsün dediler sevindiler hattaopuyorumnanaktan yani sen önceden yapamazsanda yinede yetişir bir haftanın içinde herşeyi hallettik yeterki gönüller bir olsun gerisi gelir opuyorumnanaktan hatta vee hatta nişanlım nişan akşamı dönmüştü çalışmak zorunda olduğu için bazı şeyleri göze almak gerekiyor ama inan değiyor..opuyorumnanaktan mutluluklar şimdiden..a.s.