Ne yapacam ben ya....

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve pisicik_26 tarafından 22 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    22 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  1. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar eşimle 4 sene flörtün ardından benşm ve eşimin ailesinin itirazlarına rapmen evlendik ailemin düşüncesi beni istemeye geldikleri gün değişti çok iyi davrandılar eşimede ailesinede ama eşimişn annesinin tavrı belliydi neyse evlendik şimdi 9aylık kızımız var....
    ama benim sorunum şu doğum yaptıüım gün ailem dağıldı...
    annem abim babam her biri ayrı şehirlerde...
    o günden beri alttan alttan eşimi dolduran kaynanam azıttı kızımı seviyorum adı altında hırpalama beni her fırsatta dışlamaya aşalamaya başladı eşim ise ondan taraf oldu neyse uzatmaayayım...
    görümcem üst katımda oturuyo oturduğumuz ve ise kaynanamın dairelerinden biri görümcemler aram çok iyi olmasına rağmen birden değişti bugün ise eve geldi benimle tek kelime konuşmadan kızımı sevdi gitti sanki ben çocuk bakıcısıyım canları isteyince seviyolar gidiyolar beni hesaba alan yok...
    biraz karışık anlattım ama moralim çok bozuk...ev kaynananın üzerine evi satıp başka yerden alsan bi daha asla görüşmücem ama şimdi üst katta görümcem var her hafta sonu kaynanam ona gelince banada geliyo kabusum oldu artık...
    napıcam ben yaa tamamen ipleri koparmak istiyorum ama nasıl yapıcam?
     
  2. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  3. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.834
    Beğenildi:
    1.672
    Ödül Puanları:
    163
    Kaynananız hakkında o kadar çok konu açtınız ki, hemen hemen hepsini okudum, açıkcası kaynanan sana kabus olmuş ama yakında tüm kk ya kabus olacak, hatta benim kabusum oldu bile.
    Açtığınız tüm kaynana sorunları hemen hemen aynı bence burada bizden medet umacağınıza eşinizle konuşup ayrı bir yere taşının. Böylece sizde bizde kurtulalım kaynananızdan.
     
  4. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  5. DIONYSOS

    DIONYSOS :) nasılım??????? Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.244
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım kayınvaliden ne derece kötü bilmiyorum ama torun sevgisinden mahrum edemezsin...
    Eğer görümcen annesini haklı görüyorsa değişmesi de çok normal..

    Ayrıca kayınvalidende çok kötü biri olmamalıı
    Ne anneler var,ev vermeyi bırak,oğlunun cebindeki paraya bakann,sonra anasına uyuz die torununu da sevmeyen...
    Her şeyi görmemeye çalış..ıyi yönünden bak,kızın hala,babaanne sevgisini tadıyor kötü mü! biraz daha büyüsün anlarsın..
    Valla eşimin ailesini deli gibi sevmiyorum ama gelip oğlumu sevmeleri,güldürmeleri yetiyor bana..
     
  6. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  7. bulgar

    bulgar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.888
    Beğenildi:
    1.037
    Ödül Puanları:
    238
    evi satıp başka yerden ev alma fikrine eşin ne diyor..
     
  8. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  9. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    ev kaynananmın üzerine olduğu için tapuyu vermiyo ve sattırmıyo evi verse eşimde taşınmak istiyo ama malesef...
    kızlar babaanne sevigisi diyorsunuz ama onu tanısanız kızımı zerre kadar sevmediğini anlardınız..kendi çocuklarını daha bebekken annesine bırakıp 2 kocaya giden aramayan sormayan bi insan çok önceki yıllarda eşimn kredi kartı borcu var diye eşim evden kovan..ben hamileyken hast tedavi görürken eşime niye özele getirip boşuna para veriyosun eve götür ne olursa olsun diyen bi insan..
    anlatmakla bitiremem yani...
     
  10. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  11. pisicik_26

    pisicik_26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    destekmi oldun fırçamı attın anlamadım yani....
     
  12. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  13. bulgar

    bulgar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.888
    Beğenildi:
    1.037
    Ödül Puanları:
    238
    eşinde taşınmak istediğine göre kiraya çıkmanız mümkün değilmi...
     
  14. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  15. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.290
    Beğenildi:
    21.362
    Ödül Puanları:
    363
    Arkadaşım anlıyorum ama tüm bunları bile bile kayınvalidenizin evine yerleşmeseydiniz o zaman..
    Kadını savunmak için söylemiyorum ama size kalkmış evini vermiş,siz de onu geçmişi ile yargılıyorsunuz.
    En güzeli taşının kiraya..
    Azıcık aşım kaygısız başım, kapatın kapınızı herkese..:eek:
     
  16. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  17. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    en mantıklısı kiraya çıkmak o zaman
     
  18. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : pisicik_26
  19. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    atalarımız ne güzel demiş.....

    ya bu deveyi güdücen ya bu diyardan gidicen....

    ya kayınvalidenle iyi olmanın yollarına bakıp evinde oturursun....

    yada tasını tarağını alıp kiraya çıkarsın.....